افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تاکسی هوایی چینی برای فروش گذاشته شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194970
تاکسی هوایی چینی برای فروش گذاشته شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، اگرچه برخی از استارتاپ های حمل و نقل هوایی شهری همچنان مشغول ارائه رندرهای محصولات خود هستند، هواپیمای عمودی الکتریکی EH 216 eHang قبلاً آزمایش شده و عملکرد آن به عنوان یک تاکسی هوایی تجاری خریداری شده در چین تایید شده است. این شرکت اکنون یک قدم […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، اگرچه برخی از استارتاپ های حمل و نقل هوایی شهری همچنان مشغول ارائه رندرهای محصولات خود هستند، هواپیمای عمودی الکتریکی EH 216 eHang قبلاً آزمایش شده و عملکرد آن به عنوان یک تاکسی هوایی تجاری خریداری شده در چین تایید شده است.

این شرکت اکنون یک قدم فراتر رفته و قیمت خرده فروشی این هواپیمای برقی پرواز عمودی را اعلام کرده است. نام فعلی این خودرو EH-216S است و خریداران می توانند با پرداخت 2.39 میلیون یوان صاحب آن شوند. این رقم معادل 332304 دلار آمریکا می باشد. جالب اینجاست که خرید این محصول از اول آوریل 2024 امکان پذیر خواهد بود، البته لازم به ذکر است که این رقم قیمت رسمی خودروی پرواز عمودی در چین است.

EH-216S یک هواپیمای عمودی الکتریکی است که با کمک 8 جفت ملخ کواکسیال (در مجموع 16 ملخ) که بر روی پایه ها نصب شده و 2 مسافر را تا مسافت 30 کیلومتر با حداکثر سرعت 130 کیلومتر در هر روز به طور خودکار پرواز می کند. ساعت مناسب است

این خودرو در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016 معرفی شد و در اکتبر سال گذشته گواهینامه پرواز خود را از سازمان هواپیمایی کشوری چین دریافت کرد. همچنین در دسامبر 2023 گواهینامه استاندارد پرواز برای این وسیله نقلیه صادر شد و متعاقباً این شرکت اولین محموله های هواپیمای برقی پرواز عمودی را به مشتریان شرکتی خود تحویل داد. این مشتریان از EH-216S در فعالیت هایی مانند گردشگری و گردشگری شهری استفاده می کنند. علاوه بر این، در همان ماه، EH-216S اولین پرواز تجاری خود را انجام داد و همچنین تظاهراتی را در گوانگژو و هفی انجام داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.