افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

تاکسی‌های برقی در راه خیابان‌های تهران

  • کد خبر : 52506

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی شهردار تهران درحاشیه جلسه امروز شورای شهر در بازدید از خودروهای برقی برای انتخاب به عنوان تاکسی گفت: تامین خودروهای برقی را در مدت مدیدی دنبال می‌کنیم و به سمت برقی سازی می‌رویم و امروز قرارداد تامین هزار دستگاه خودرو منعقد شد. زاکانی با بیان اینکه درخواست اول ما تامین […]

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی شهردار تهران درحاشیه جلسه امروز شورای شهر در بازدید از خودروهای برقی برای انتخاب به عنوان تاکسی گفت: تامین خودروهای برقی را در مدت مدیدی دنبال می‌کنیم و به سمت برقی سازی می‌رویم و امروز قرارداد تامین هزار دستگاه خودرو منعقد شد.

زاکانی با بیان اینکه درخواست اول ما تامین ۵۰ هزار دستگاه خودرو برای تامین تاکسی برقی بوده است، گفت: ابلاغیه تبصره ۱۲ بررسی شده و با معاون وزیر نفت جلسه‌ای داشتیم و جدول تامین مالی را شهرداری آماده کرده است.

شهردار تهران گفت: ما به ازای توانمندی تولید، نظر خودروسازان و رانندگان تاکسی را دریافت کنیم و میزان تولید، قیمت و جذابیت برای رانندگان تاکسی اهمیت دارد.

زاکانی با بیان اینکه ۷۲ هزار تاکسی در شهر داریم که بخش عمده آن عمر مفید خود را از دست داده و نیازمند نوسازی هستند، گفت: وزیر صمت توجه ویژه‌ای به موضوع دارد و جلسات ثابت هفتگی در این باره برگزار می‌شود که در نهایت نتیجه بر این شد خودروها انتخاب و اختیار به رانندگان در این زمینه داده شود.

شهردار تهران افزود: امروز پنج خودرو و هفته قبل دو خودرو رونمایی شد تا با قابلیت، قیمت و تسهیلات آشنا شویم و بر اساس آن دست به ارائه خدمت بزنیم.

زاکانی با بیان اینکه اساس بر این است که بر مبنای تولید داخلی پیش برویم، تاکید کرد: کارخانه‌های داخلی یک طرف موضوع هستند و خودورها را ارائه می‌دهند تا تصمیم گیری کنیم و در حال حاضر خوردوها وارد و به هم پیوسته می‌شوند و بخشی از آن نیز بومی سازی و داخلی سازی شده اند.

شهردار تهران با بیان اینکه درباره نحوه پرداخت تسهیلات و شرایط بحث شده است، افزود: با وزارت‌خانه‌های نفت، صمت و کشور برای ارائه تسهیلات ویژه به تاکسی‌های برقی جلساتی داشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=52506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.