افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

تاک‌بند B7 معرفی شد؛ جدیدترین دستبند هوشمند هواوی با قیمت رقابتی

  • کد خبر : 17147
تاک‌بند B7 معرفی شد؛  جدیدترین دستبند هوشمند هواوی با قیمت رقابتی

هواوی در هفته یکی از بزرگترین مراسم های رونمایی خود در چند سال گذشته و از محصولات مختلف و متنوع رونمایی انجام می شود. پیش از این مرور برخی از این محصولات مانند سری پرچمدار P60 و گوشی تاشو ایکس 3 پرداخته‌ایم و اکنون در مطلب هوشمند قصد داریم به دستبند تاک‌بند تاک‌بند بی 7 […]

هواوی در هفته یکی از بزرگترین مراسم های رونمایی خود در چند سال گذشته و از محصولات مختلف و متنوع رونمایی انجام می شود. پیش از این مرور برخی از این محصولات مانند سری پرچمدار P60 و گوشی تاشو ایکس 3 پرداخته‌ایم و اکنون در مطلب هوشمند قصد داریم به دستبند تاک‌بند تاک‌بند بی 7 »(Talkband B7) بپردازیم. این دستگاهی که به عنوان گوشی بلوتوثی برای مکالمات نیز کاربرد دارد، دنباله‌ای برای Talkband B6 2 است و ظاهری آن بدون تغییر باقی مانده است.

تاکبند B7

تاک‌بند B7 یک صفحه نمایش 1.53 اینچی امولد با تراکم پیکسلی 326ppi (188 در 460 پیکسل) را ارائه می‌کند که در یک بدنه فولادی ضد زنگ قرار گرفته است. این گجت از تراشه داخلی هواوی با نام Kirin A1 نیرو می‌گیرد و به گوشی از 5.2 استفاده می‌شود. هواوی از الگوریتم بهبود یافته کاهش نویز مکالمه و میکروفون برای دریافت بهتر در این دستبند هوشمند کمک گرفته است. taک‌bnd b7 Hemahnیn memی‌tund قelb و shes کsیژn خhesnehn خnaber کarber کdaکثr حdahکثer 10 ف alalیt vhrhnزشی memخtleف esshtelف arصdhd arصd صdhed athledhed athleی

تاکبند B7

تاک‌بند B7 از طریق کابل USB-C شارژ معمولی که در مقایسه با درگاه‌های اختصاصی ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند بسیار کاربرپسند است. دستگاه عمر باتری برای دو روز استفاده کامل کافی بود و با شارژ 10 دقیقه‌ای می‌توانم از چهار ساعت ساعت ارائه کنم. در عین حال، کل مجموعه دستبند و متعلقات آن دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در بررابر آب است.

تاکبند B7

هواوی تاکبند B7 در رنگ‌های مشکی و تولید و قیمت آن 999 یوان (145 دلار) تعیین شده است. این دستبند هوشمند در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد و زمان عرضه جهانی متعاقباً .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.