افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تانک عجیب آمریکایی در اوکراین

  • کد خبر : 406308
تانک عجیب آمریکایی در اوکراین

به گزارش خبرآنلاین، رودخانه ها، شکاف ها و حفره های عمیق در زمین می توانند موانع غیرقابل عبوری برای ارتش باشند و به مدافعان اجازه دهند تا نیروهای خود را بر روی پل ها یا گذرگاه های موجود متمرکز کنند. عبور از این شکاف ها ممکن است به هواپیماهای باری نیاز داشته باشد، اما این […]

به گزارش خبرآنلاین، رودخانه ها، شکاف ها و حفره های عمیق در زمین می توانند موانع غیرقابل عبوری برای ارتش باشند و به مدافعان اجازه دهند تا نیروهای خود را بر روی پل ها یا گذرگاه های موجود متمرکز کنند.

عبور از این شکاف ها ممکن است به هواپیماهای باری نیاز داشته باشد، اما این امر مستلزم یک نیروی هوایی با سرعت بالا و یک منطقه فرود امن است.

این می تواند به معنای ساختن فیزیکی یک پل جدید باشد که زمان زیادی طول می کشد و ارتش را در برابر حمله آسیب پذیر می کند. اما بردن پل به میدان جنگ در پشت تانک و استفاده از آن در مواقع ضروری می تواند کار را در میدان جنگ آسان کند.

این وسایل نقلیه برای همراهی با ستون‌های زرهی طراحی شده بودند و به آنها توانایی عبور از رودخانه‌ها، نهرها، خندق‌ها و سنگرها را می‌دادند. پل ها بر روی شاسی خودروهای زرهی حمل و بر روی رودخانه ها یا حاشیه آنها نصب می شوند و پس از عبور نیروها، خودرو می تواند پل را بلند کند.

تعداد و مدل دقیق این تانک های پل ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می دانیم که این تانک ها تانک های M60 یا نوعی از تانک های M60 پاتون هستند.

این باعث می شود برخی از مدل های طراحی شده برای دوران جنگ سرد، که برای خودروهای زرهی سبک تر و تانک های آن دوران طراحی شده بودند، منسوخ شوند. تانک های پل M60 در ویتنام، در تمرینات آموزشی ناتو و همچنین در جنگ عراق استفاده شده است.

وقتی این وسیله نقلیه پل تا شده را باز می کند و آن را در جای خود قرار می دهد، پلی به طول 18 متر و عرض 4 متر خواهیم داشت که می تواند تا 70 تن وزن را تحمل کند. راه اندازی پل 2 تا 5 دقیقه و راه اندازی حدود 10 دقیقه طول می کشد که می توان از هر دو طرف آن را انجام داد.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.