افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

تامین ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرهای جدید در اصفهان / ۹۰۰ خانوار صاحب منازل شدند.

  • کد خبر : 197817
تامین ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرهای جدید در اصفهان / ۹۰۰ خانوار صاحب منازل شدند.

بر اساس این گزارش، علیرضا قاریقران ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و واگذاری زمین به خانواده های دارای چهار فرزند در شهرستان بهارستان اظهار داشت: امروز در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانان، واحدهای مسکونی تحویل داده می شود. به 900 خانواده در طرح Jóvenes de la Población، به خانواده هایی […]

بر اساس این گزارش، علیرضا قاریقران ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و واگذاری زمین به خانواده های دارای چهار فرزند در شهرستان بهارستان اظهار داشت: امروز در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانان، واحدهای مسکونی تحویل داده می شود. به 900 خانواده در طرح Jóvenes de la Población، به خانواده هایی با چهار فرزند یا بیشتر ارائه می شود.

وی افزود: به این ترتیب امروز 464 خانوار در قالب 322 پلاک ثبتی در شهرستان بهارستان زمین گرفتند و 377 پلاک نیز در 9 شهرستان دیگر از جمله ورزنه، هرند، فریدونشهر، فریدن، خوانسار به سایر خانواده های دارای چهار فرزند واگذار شد. . و نائین و غیره 59 پلاک زمین تحویل داده شد به این خانواده ها در فولادشهر نیز ارائه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: 12 هزار و 600 نفر در استان اصفهان در قالب خانواده های 4 و 3 فرزند در طرح جوانان ثبت نام کردند که بیشتر آنها در کلانشهر اصفهان بودند.

قاری قرآنی با اشاره به اینکه در مرحله قبل 2800 پلاک در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: بر این اساس پیش بینی ما این است که 90 درصد افراد واجد شرایط شوند. طبق مصوبه شورای مسکن به هر دو خانواده زمینی به مساحت 200 متر داده می شود و می توانند تا چهار طبقه بسازند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در شورای مسکن استان تصمیم گرفتیم زمین در نظر گرفته شده برای نهضت ملی مسکن را به طرح جوانان جمعیت اختصاص دهیم و برنامه های قبلی جدول اصلاح شد. .

وی با اشاره به اینکه با توجه به حجم بالای ثبت نام در استان اصفهان و فراتر از ظرفیت ثبت نام حدود 40 هزار نفر نسبت به طرح اولیه، تاکید کرد: دغدغه ما تامین 40 هزار واحد مسکونی در خارج از بهارستان و شاهین شهر است. در قالب چند شهرک یا شهر جدید در مرحله مطالعه است و تا پایان سال تخصیص مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.