افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تامین مالی، اولین مشکل واحدهای تولیدی در کشور است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 104636
تامین مالی، اولین مشکل واحدهای تولیدی در کشور است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا مرادی شامگاه سه‌شنبه در نشست تخصصی سرمایه‌گذاری و توسعه استانی استان با اشاره به برنامه‌های دفتر محیط کسب و کار وزارت صمت، اظهار کرد: سامان دادن به طرح‌های سرمایه‌گذاری در اولین گام در دستور کار قرار گرفته است، بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات کسب و کارهای موجود در کشور […]

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا مرادی شامگاه سه‌شنبه در نشست تخصصی سرمایه‌گذاری و توسعه استانی استان با اشاره به برنامه‌های دفتر محیط کسب و کار وزارت صمت، اظهار کرد: سامان دادن به طرح‌های سرمایه‌گذاری در اولین گام در دستور کار قرار گرفته است، بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات کسب و کارهای موجود در کشور احصا شد.

وی افزود: تأمین مالی، اولین مشکل واحدهای تولیدی در کشور است؛ مالیات، بازار فروش، روند صدور جوازهای تأسیس و پروانه‌های بهره‌برداری در رده بعدی قرار دارد.

مدیرکل دفتر کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بسیاری از طرح‌های سرمایه‌گذاری در کشور به دلایل متعدد نیمه‌تمام مانده و به ثمر نرسیده است، درصدد هستیم به‌عنوان نهاد حاکمیتی به فعال کردن این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ورود پیدا کنیم، همچنین طرح همرسانی سرمایه‌گذاری برای فعال شدن واحدهای راکد در حال انجام است.

مرادی با بیان اینکه تجربه مدیریتی در کنار تأمین مالی یکی از ملزومات سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: جلسه امروز در اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری شروعی برای اتصال سرمایه‌گذاران به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری باشد، تأمین مالی جز لاینفک سرمایه‌گذاری است، فارغ از بودجه‌ها و تسهیلات تکلیفی باید نگاه ویژه‌ای به تأمین مالی در بخش صنعت صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از منابع بانکی و تسهیلات تبصره ۱۸ می‌توان از طریق بازار سرمایه نیز منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=104636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.