افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

تاریخ کرامت در خانه شبکه را نشان می دهد

  • کد خبر : 29745
تاریخ کرامت در خانه شبکه را نشان می دهد

آفتاب نیوز: «هییت گمشده» دومین سریال سجاد پهلوان زاده کارگردان و محمد منصوری تهیه کننده پس از سریال پرمخاطب «پاییز» است که به تازگی پخش آن از شبکه خانگی آغاز شده است. بازیگران سریال «وضعیت گمشده» و همچنین داستانشان با آنچه پس از داستان «سقوط» و حواشی پیش آمد متفاوت است. مهدی حسینی نیا که […]

آفتاب نیوز:

«هییت گمشده» دومین سریال سجاد پهلوان زاده کارگردان و محمد منصوری تهیه کننده پس از سریال پرمخاطب «پاییز» است که به تازگی پخش آن از شبکه خانگی آغاز شده است. بازیگران سریال «وضعیت گمشده» و همچنین داستانشان با آنچه پس از داستان «سقوط» و حواشی پیش آمد متفاوت است.

مهدی حسینی نیا که مدتی است حضور پررنگی در شبکه داخلی سیما داشته است، پس از ایفای نقش های دوم و سوم در سریال یاغی و همچنین اخیراً در سریال «رحیم کن» به ایفای نقش در سریال « وضعیت گمشده» با بهاره افشاری.

بهاره افشاری نیز از جمله بازیگرانی است که حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی داشت. او بعد از سریال «پدرخوانده» سعید ابوطالب و سریال «کمپ جدید» منوچهر هادی در نقشی متفاوت ظاهر شده است.

سریال وضعیت از دست رفته به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 مناسب برای سنین 15+ سال و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی تولید می شود و محمدحسین مهدویان به عنوان طراح و مشاور کارگردان در این پروژه فعالیت داشته است.

داستان «جایگاه از دست رفته» به نویسندگی احمد سلگی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری ساخته شده است.

«جایگاه گمشده» با شعار «زخمی عمیق تر از انزوا» ضمن مروری بر برخی آسیب های اجتماعی، ماجرای یک شبهه را به گونه ای دیگر روایت می کند. در این مجموعه مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درسکار به عنوان هنرمند فعالیت کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.