افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تاریخ لیست ایردراپ تلگرام; از مبارزه با همستر تا MimeFi

  • کد خبر : 368836
تاریخ لیست ایردراپ تلگرام; از مبارزه با همستر تا MimeFi

بر اساس گزارش های بازار، از ابتدای سال 2024، اکوسیستم TON شاهد رشد بی سابقه ای بوده و ارزش آن صدها یا حتی هزاران درصد افزایش یافته است. دلیل رشد بی سابقه بلاک چین آن، وجود پروژه های ایردراپ در تلگرام و پلتفرم شبکه آن است. در زیر، مورد انتظارترین ایردراپ های پاییز امسال را […]

بر اساس گزارش های بازار، از ابتدای سال 2024، اکوسیستم TON شاهد رشد بی سابقه ای بوده و ارزش آن صدها یا حتی هزاران درصد افزایش یافته است. دلیل رشد بی سابقه بلاک چین آن، وجود پروژه های ایردراپ در تلگرام و پلتفرم شبکه آن است. در زیر، مورد انتظارترین ایردراپ های پاییز امسال را معرفی می کنیم.

لیست تاریخ های ایردراپ تلگرام

Dogs یکی از پروژه های جالبی بود که شاید دیرتر از دیگر بازی های تلگرامی به وجود آمد، اما توانست توکن خود را قبل از همه کاربرانش بین کاربرانش توزیع کند. میزان رضایت جامعه سگ ها از این پروژه با وجود درصد پایین کاربران بالاست و دلیل آن شاید لیست به موقع توکن ها در صرافی های معتبر باشد.

Pixelverse و Katizen از جمله پروژه هایی هستند که نتوانستند خواسته های جامعه چند میلیون دلاری خود را برآورده کنند و در نتیجه با خشم کاربران مواجه شدند و از گردونه رقابت حذف شدند. البته برخی از این بازی های تلگرامی مانند Catizen کلاهی گشاد بر سر مردم می گذارند چرا که با پرداخت های درون برنامه ای توانستند میلیون ها دلار به جیب بزنند.

در هر صورت، در این میدان بزرگ، برخی از پروژه ها مانند Natcoin و Dawgs مستقیماً از آب در می آیند و برخی دیگر مانند Katizen با شهرت تلگرام و بنیاد تون بازی می کنند. بیایید نگاهی به تاریخ های لیست پروژه های بزرگ مانند Hamster Combat و MemeFiCoin بیندازیم و ببینیم این همستر بازیگوش چه زمانی به پول تبدیل می شود!

1. همستر کمبت – همستر کمبت

تاریخ انتشار: 5 اکتبر 1403.

میزان عرضه: 60 درصد عرضه، نسبت کاربران است.

یکی از موردانتظارترین رویدادهای ماه آینده برای اکوسیستم Toon، لیست توکن Hamster Combat است. این بازی محبوب که در طول فعالیت خود توانست رکوردهای زیادی را بشکند، با بیش از 150 میلیون بازیکن به پدیده پروژه های ایردراپ در جهان تبدیل شده است.

رویداد چند برابری توکن همستر کمبت (TGE) در 5 اکتبر برگزار می شود. مقدار کل عرضه هنوز نامشخص است و فقط می دانیم که عرضه هر چه باشد، 60 درصد آن بخشی از کاربران خواهد بود. توسعه دهندگان همستر شرایط شرکت در ایردراپ و معیارهای لازم برای کسب حداکثر پاداش را مشخص کرده اند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سود یا سود در ساعت

وظایف یا وظایف را انجام دهید

تعداد کلیدهای قسمت minigames.

تعداد دوستانی که دعوت کرده اید

2. گربه ها

تاریخ انتشار: تا پایان هفته اول مهر

مبلغ پیشنهاد: نامعلوم

بازی تلگرام Cats که یک کپی خالص از پروژه Dogs است، شامل توکن الهام گرفته از گربه خود می شود. مانند Doggs، Catz نیز بر اساس سن تلگرام و اشتراک پریمیوم تلگرام به شما امتیاز می دهد. برای کسب جوایز بیشتر می توانید کارهای مختلفی مانند عضویت در شبکه های اجتماعی و دعوت از دوستان را انجام دهید. در حال حاضر این پروژه بیش از 12 میلیون مشترک فعال دارد.

در اواخر آگوست، BitGet Token Exchange Cats را در بازار پیش از راه‌اندازی فهرست کرد و OK Exchange به کاربرانی که وظایف خاصی را انجام می‌دادند، 30000 دلار جایزه ارائه کرد. فهرست نشانه های Cats برای اواسط هفته اول اکتبر برنامه ریزی شده است.

3. سرگرد – سرگرد

تاریخ انتشار: 10 اکتبر 1403.

مبلغ پیشنهاد: 400 میلیون اشتراک کاربر.

Major از دیگر بازی های تلگرامی است که در اوایل تیرماه امسال معرفی شد. کاربران این پروژه باید در رتبه بندی بهترین باشند و با انجام کارها و کارهای مختلف با دیگر کاربران مبارزه کنند. گفته می شود ماژور ارز داخلی تلگرام است که به زودی ظاهر می شود.

به گفته سازندگان این بازی، Major تنها در سه روز موفق به جذب 4.5 میلیون کاربر شد و تعداد کاربران فعلی این پروژه از مرز 30 میلیون نفر گذشت. شایان ذکر است که میجر با کاتیزن و بینگ ایکس همکاری می کند.

4. TON Station – TON Station

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 1403.

مبلغ پیشنهاد: نامعلوم

Tone Station یک پلتفرم جذاب است که قابلیت های Web 2.0 و Web 3.0 را ترکیب می کند. کاربران این ربات می توانند با انجام کارهای روزانه و شرکت در فعالیت های مختلف درون بازی، سکه جمع آوری کنند. ادغام این پلت فرم با توکن SOON می تواند یک مدل اقتصادی منحصر به فرد ایجاد کند و توسعه Tone Station را ارتقا دهد.

از جمله شرکای این پروژه می توان به Binance Smart China، Poligan و Bloom اشاره کرد. لازم به ذکر است از 22 مهر ماه سال جاری مهلت جمع آوری و تشکیل سکه به زودی به پایان می رسد و سپس توکن در صرافی های معتبر عرضه می شود. وضعیت اقتصادی این پروژه هنوز منتشر نشده است.

5. MemeFi – MemeFi

تاریخ انتشار: 18 اکتبر 1403.

مبلغ پیشنهاد: 9 میلیارد اشتراک کاربر.

یکی از معروف ترین و کم حاشیه ترین بازی های تلگرامی MemeFi است که به کاربران خود امکان کسب ارز دیجیتال را می دهد. شما می توانید با شرکت در مبارزات و شکست دادن باس فایت ها سکه به دست آورید. Mime Fi یک بازی ترکیبی کلیک و مطابقت است.

به گفته توسعه دهندگان این پروژه، بیش از 45 میلیون بازیکن به MimFi پیوسته اند. این توکن airdrop در 18 اکتبر سال جاری در معتبرترین صرافی های جهان ظاهر می شود و 90 درصد توکن ها متعلق به اعضای انجمن خواهد بود. علاوه بر این، 10 درصد باقی مانده از توکن ها بین سرمایه گذاران و شرکای اول توزیع می شود.

6. X Empire – X Empire

تاریخ انتشار: 24 اکتبر 1403.

مبلغ پیشنهاد: نامعلوم

طرفداران میلیاردر مشهور جهان، ایلان ماسک، بازی XEmpire را برای قدردانی از کار او در SpaceX و Tesla راه اندازی کردند. این بازی کلیکر که از نظر فنی شباهت زیادی به بازی Hamster Combat دارد، در تاریخ 24 اکتبر سال جاری در لیست قرار خواهد گرفت.

تنها تفاوت این پروژه با همستر این است که کاربران به جای روی آوردن به همستر، به ایلان ماسک روی می آورند تا درآمد یا درآمد ساعتی خود را افزایش دهند. این بازی تنها در دو ماه توانسته بیش از 30 میلیون کاربر را به خود جذب کند.

گفته می شود مهلت استخراج سکه در 30 سپتامبر (9 اکتبر) به پایان می رسد و لیست توکن XEMP برای 24 اکتبر برنامه ریزی شده است. متأسفانه اطلاعاتی در مورد اقتصادی بودن پروژه منتشر نشده است.

7. Rocky Rabbit – خرگوش راکی

تاریخ انتشار: 2 اکتبر 1403.

مبلغ پیشنهادی: 50 درصد از کل پیشنهاد، مشارکت کاربر است.

پس از موفقیت عظیم همستر کامبت و سر و صدای زیادی که ایجاد کرد، راکی ​​رابیت متولد شد. این بازی که با موش شروع شد شباهت های زیادی با همستر دارد. در این بازی که قسمت نبرد آن به تازگی فعال شده است، باید درآمد ساعتی خود را افزایش دهید و همچنین با انجام کارهای مختلف شانس خود را برای شرکت در ایردراپ امتحان کنید.

معیارهای لازم برای شرکت در ایردراپ راکی ​​رابیت عبارتند از: اتصال کیف پول، انجام تراکنش در شبکه و عضویت در کانال تلگرام این بازی. به گفته توسعه دهندگان، در 2 اکتبر، توکن RBTC در صرافی ها لیست می شود و توزیع هوایی آغاز می شود. مشارکت کاربران در این پروژه 50 درصد از کل توکن ها است، 50 درصد به محض درج شدن در لیست واریز می شود و 50 درصد دیگر ظرف 6 ماه منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.