افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

تاریخ دریافت ایردراپ LayerZero و EigenLayer مشخص شده است

  • کد خبر : 304819
تاریخ دریافت ایردراپ LayerZero و EigenLayer مشخص شده است

با فعال شدن ادعا lirzero (LayerZero) برای ZRO، توکن اصلی آن و شروع مرحله دوم stickdrop Eigenlear (EigenLayer)، این دو پلتفرم گام های مهمی در توزیع توکن برمی دارند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل گزارش کردن وطن بلاک چینهدف از این […]

با فعال شدن ادعا lirzero (LayerZero) برای ZRO، توکن اصلی آن و شروع مرحله دوم stickdrop Eigenlear (EigenLayer)، این دو پلتفرم گام های مهمی در توزیع توکن برمی دارند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

گزارش کردن وطن بلاک چینهدف از این حرکت‌ها افزایش مشارکت جامعه و رشد اکوسیستم برای هر دو پلتفرم است که گام‌های مهمی در توسعه و استراتژی‌های تعامل کاربر محسوب می‌شوند.

Airdrop ZRO از LearZero

بنیاد Learzero اعلام کرده است تقاضا و دریافت کنید (ادعا) رمز اصلی خود، ZRO را امروز در ساعت 7 صبح به وقت شرقی فعال خواهد کرد. دیروز این بنیاد نیز لینک بررسی صلاحیت را منتشر کرد. این ایردراپ نقطه عطفی برای LearZero است زیرا این بنیاد قصد دارد پلتفرم همکاری زنجیره‌ای خود را عمومی و غیرقابل تغییر کند.

توکن ZRO دارای سقف عرضه 1 میلیارد است که 38.3 درصد آن به کاربران، توسعه دهندگان و اعضای جامعه اختصاص داده شده است. در روز اول توزیع، 85 میلیون توکن ZRO یا 8.5 درصد از کل عرضه، توسط شرکت‌کنندگان واجد شرایط قابل مطالبه خواهد بود. این بنیاد در نظر دارد که توکن‌های باقی‌مانده را از بخش اختصاص‌یافته جامعه برای برنامه‌های توزیع آینده و رشد اکوسیستم رزرو کند.

LearZero 15.3 درصد از کل عرضه ZRO را برای توزیع‌های آینده برای کاربران، پروتکل‌ها، سازندگان زیرساخت و اعضای جامعه از طریق عکس‌های فوری و روش‌های دیگر مانند درخواست پیشنهادات (RFP) رزرو کرده است. علاوه بر این، 32.2 درصد بین شرکای استراتژیک و 25.5 درصد به مشارکت کنندگان اصلی ارسال می شود که هر دو مشمول یک دوره سه ساله هستند.

برای اطمینان از توزیع عادلانه، بنیاد اقدامات سختگیرانه ای را برای فیلتر کردن مهاجمان Sybil که چندین حساب جعلی ایجاد می کنند تا به طور ناعادلانه سهم بیشتری از توکن ها را به دست آورند، اجرا کرد. کاربران واجد شرایطی که بر اساس پروتکل قبل از عکس فوری تراکنش انجام داده اند، بر اساس میزان هزینه پروتکل پرداختی، حداقل 25 توکن ZRO و حداکثر 5000 توکن ZRO را دریافت خواهند کرد. توکن‌های درخواست‌نشده برای کسانی که بر اساس تخصیص LayerZero Core ادعا کرده‌اند، دوباره توزیع می‌شود.

ایردراپ فاز دوم Eigenlire

بنیاد Aigen درخواست را برای فاز دوم فصل اول خود فعال کرده است و به کاربران پروتکل های Liquid Re-staking Protocols (LRTs) یکپارچه شده با AigenLair اجازه می دهد تا توکن های خود را دریافت کنند. این مرحله کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که اتریوم خود را قبل از عکس فوری در 15 مارس 2024 بازسازی کرده‌اند. مهلت ادعا تا 7 سپتامبر 2024 خواهد بود.

در طول فصل اول، نزدیک به 113 میلیون توکن Aigen توزیع شد که 5 درصد از کل عرضه 1.67 میلیارد توکن است. مرحله دوم همچنان از همان معیارهای مرحله اول استفاده می کرد، بدون جریمه بود و کیف پول های واجد شرایط 100 توکن ویژه به عنوان پاداش دریافت کردند.

در حالی که نشانه‌های AiGen در حال حاضر غیرقابل انتقال هستند، کاربران می‌توانند آنها را به اشتراک بگذارند یا اختصاص دهند. دوره هدف برای فعال کردن انتقال، سپتامبر 2024 است. Eigenlear قصد دارد جزئیات مربوط به فصل دوم stickdrop را در هفته های آینده منتشر کند و 5٪ از عرضه را به شرکت کنندگان اختصاص خواهد داد.

EigenLair به کاربران اجازه می دهد تا به طور فعال اتر را از توکن های مختلف Liquid Staking برای ایمن کردن شبکه های شخص ثالث یا سرویس های مورد اعتماد، واریز کرده و “بازگشت” کنند. از زمان راه اندازی آن در ژوئن 2023، 18.5 میلیارد دلار اتر روی پلتفرم قرار گرفته است.

مسدود کردنمسدود کردن

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-20 14:05:40

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.