افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

تاریخ تکرار می شود/یحیی سنور وارد فیض شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401313
تاریخ تکرار می شود/یحیی سنور وارد فیض شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

معلم نمی تواند قدری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا شاهد است که دیشب در یک مقایسه چشمانم پر از اشک شد. آقا یحیی زیبا کردن رئیس دفتر سیاسی حماس روز چهارشنبه به شهادت رسید و روز پنجشنبه شهادت وی اعلام شد. جمله ای از امام علی(ع)TO) نقل می کنم که می گوید: «ما […]

معلم نمی تواند قدری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا شاهد است که دیشب در یک مقایسه چشمانم پر از اشک شد. آقا یحیی زیبا کردن رئیس دفتر سیاسی حماس روز چهارشنبه به شهادت رسید و روز پنجشنبه شهادت وی اعلام شد. جمله ای از امام علی(ع)TO) نقل می کنم که می گوید: «ما جوان سر برای سالها او ادامه داد علیه و لکین شیباطنی حوادث«سفیدی سر و ریش من به خاطر عمر طولانی نیست، بلکه به این دلیل است که اتفاقات گذشته سر و ریشم را سفید کرده است.

وی افزود: در خاورمیانه و کشورهای عربی و در داخل سرزمین های اشغالی و نزدیک این سرزمین های اشغالی دو حرکت فلسطین و قدس و قبل از مسلمانان ابتدا توسط حماس و سپس توسط حزب الله از خود دفاع می کنند. حماس سنی است و حزب الله شیعه. در آن مناطق همیشه جنگ بوده و خانه هایشان ویران شده و عزیزانشان زندانی و شهید شده اند در حالی که شعارشان دفاع از قدس است. قبل از مسلمانان اولین بودند.

امام جمعه اهل سنت پاوه تصریح کرد: دیروز در خانه نبودم و به دیدن یکی از آنها رفتم. معلمان من دیوانه بودم. ساعت 17 در راه بازگشت از طریق رسانه ها متوجه یحیی شدم. زیبا کردن شهید شد و فیلمی از پیکرش منتشر شد. سربازی یهودی را دیدیم که چوبی در دست داشت و با آن دهان این شهید بزرگوار را باز می کرد تا بدانیم این همان یحیی است که در بیست و دومین سال حبس زیر شکنجه دندانش شکست؟ یا نه!؟ گفتم الله اکبر تاریخ تکرار شده است.

وی ادامه داد: در سال 61 هجری قمری امام حسین (ع)TO) نور چشم رسول خداص) در کربلا به شهادت رسید. برای اینکه یزید ایمان بیاورد سر او را از کربلا به دمشق بردند و در مسجد اموی گذاشتند و به یزید خبر دادند که دشمنان او را سرکوب کردند و سر رهبرشان را با خود آوردند تا ببیند و ایمان بیاورد. و با چوبی که در دست داشت به دهان و دندان امام حسین نگاه کرد و دید که یکی از دندان هایش نقره ای است. دیروز است وقتی آن سرباز یهودی لب یحیی زیبا کردن به دنیای دیگری رفتم و گفتم: تاریخ تکرار می شود. آن روز در مسجد اموی چنین بود و امروز در غزه هم همینطور است.

معلم قدری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بیمار آمریکا، نخست وزیر اسرائیل و فرانسه و… ابراز خوشحالی می کنند اما اشتباه می کنند چون با شهادت هیچ مسلمانی دیگر مسلمانان سنگر را خالی نمی کنند. هر چند شهید حسن نصرالله و شهید سلام و شهید زیبا کردن و بسیاری از فرماندهان حماس و حزب الله شهید شده اند، اما جنگ اسلام و کفر پایانی ندارد.

با اشاره به روایت شهادت امام علی (ع)TO)فرمود: هنگامی که در محراب کوفه در کنار حضرت علی بودم.TO) او را با چاقو زدند و او گفت: “من برنده شدم و آقا کعبه«به پروردگار کعبه سوگند به من فضل رسید». قسم می خورم زیبا کردن او نیز به فیض رسیده است.

امام جمعه اهل سنت پاوه یادآور شد: اگر چه بسیار ناراحتم چون در زمان حیاتم دیدم تاریخ تکرار می شود و به خاطر از دست دادن یک مجاهد ناراحتیم، اما به یاری حق شکست نخواهیم خورد و شهادت برای ما افتخار است. . . لذا ضمن محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی، پیروزی و سربلندی اسلام و مسلمانانی را که امروز در غزه و جنوب لبنان گرفتار شده اند از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.