افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

تاریخ انتشار Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 مشخص شد

  • کد خبر : 22371
تاریخ انتشار Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 مشخص شد

اگر منتظر ورود نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ هستید، خبر خوبی برای شما داریم. این شرکت کره ای تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را فاش کرده است، اما متاسفانه برخی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در مورد این گوشی ها را حذف کرده است. با این حال، […]

اگر منتظر ورود نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ هستید، خبر خوبی برای شما داریم. این شرکت کره ای تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را فاش کرده است، اما متاسفانه برخی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در مورد این گوشی ها را حذف کرده است. با این حال، می توانید جزئیات بیشتر را در وب سایت دیجی بررسی کنید.

تاریخ عرضه سری جدید سامسونگ گلکسی Z تاشو

سامسونگ رسما تایید کرده است که رویداد بعدی Unpacked خود را در تاریخ 27 ژوئیه برای رونمایی از گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 برگزار خواهد کرد. با این حال، پست مربوطه اکنون به دلایل نامعلومی حذف شده است و به نظر می رسد که پست رسمی پوستر این بود. یک عمل غیر ارادی البته احتمال کمی هم وجود دارد که سامسونگ تجدید نظر کرده و مراسم رونمایی را به تاریخ دیگری منتقل کرده است.

به گزارش وب سایت معتبر سام موبایل، رویداد Unpacked در کشور زادگاه سامسونگ یعنی کره جنوبی برگزار می شود که از آنجایی که این رویداد معمولا در ایالات متحده برگزار می شود، رویدادی غیرعادی محسوب می شود. بد نیست یادآوری کنیم که پیش از این شاهد انتشار گزارشی از رویداد Unpacked بودیم که در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) در سئول برگزار می شود.

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5

در مورد انتظاراتی که از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ می‌توان داشت، منصفانه است که بگوییم این گوشی‌ها دارای مکانیزم لولای جدید و بادوام‌تری خواهند بود که در عین حال به این معنی است که چین و چروک‌های کمتری روی صفحه نمایش دیده می‌شود. درزهای اخیر نشان می دهد که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 دارای رتبه IP68 هستند و مقاومت بهتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارند. شایان ذکر است که تلفن های تاشو فعلی سامسونگ فاقد مقاومت در برابر گرد و غبار هستند، بنابراین این می تواند یک پیشرفت بزرگ باشد.

همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر برای رقابت با تاشو جدید موتورولا، Razer 40 Ultra باشد. سامسونگ ممکن است از تراشه قدرتمند نسل دوم اسنپدراگون 8 در گوشی‌های تاشو جدید خود علاوه بر همه پیشرفت‌ها در بخش دوربین و باتری استفاده کند. این گوشی‌ها احتمالاً سبک طراحی آشنای سری گلکسی Z را حفظ خواهند کرد، اما انتظار می‌رود تغییراتی جزئی وجود داشته باشد.

به غیر از موارد فوق، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 وجود ندارد. البته رویداد Unpacked پیش رو فقط برای این دو گوشی نیست، سامسونگ احتمالا سری گلکسی تب اس 9 و Galaxy Tab S9 همچنین. Watch Series 6. با گذشت زمان کوتاه تا رویداد Unpacked، می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری در مورد محصولات جدید سامسونگ در روزها و هفته‌های آینده منتشر شود. پس با بخش اخبار دیجی همراه باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.