افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تارتارو: این دربی جذابیت خاص خود را خواهد داشت

  • کد خبر : 368838
تارتارو: این دربی جذابیت خاص خود را خواهد داشت

ایسنا/ کرمان سرمربی گل گوهر سیرجان گفت: فکر می کنم دربی استان کرمان جذابیت خاص خود را داشته باشد. حتی زیباتر از دربی های دیگر. به گزارش ایسنا، مهدی تارتار امشب 8 شهریور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در هفته های اخیر […]

ایسنا/ کرمان سرمربی گل گوهر سیرجان گفت: فکر می کنم دربی استان کرمان جذابیت خاص خود را داشته باشد. حتی زیباتر از دربی های دیگر.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار امشب 8 شهریور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در هفته های اخیر فوتبال جذابی به نمایش گذاشته اند، این دیدار می تواند جذاب باشد. کیفیت بازیکنان دو تیم و زمین مساعد ورزشگاه کمک می کند تا شاهد دربی جذاب باشیم.

وی افزود: از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند و بازی خوبی را ببینند.

تارتار ادامه داد: مسابقات امسال همانطور که می دانید واقعا مسابقات سختی است و نمی توان مسابقه ای را پیش بینی کرد. نتایج نشان می دهد که امسال سال سختی برای همه تیم ها است و همه بازی ها سنگین است. باید با برنامه وارد بازی ها شویم و سخت تلاش کنیم و تلاش کنیم تا انشاالله سال خوبی را برای شهرمان و هواداران مان در سیرجان رقم بزنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره حساسیت دربی استان کرمان گفت: طبیعتا دربی ها جذابیت خاص خود را دارد و در هر استانی چه تهران، چه اصفهان و چه کرمان. کرمان در سال های اخیر دو تیم بسیار خوب دارد، حتی مس کرمان هم می توانست اضافه شود. فکر می کنم این دربی جذابیت خاص خودش را خواهد داشت. حتی زیباتر از دربی های دیگر.

تارتار درباره اضافه شدن یک مهاجم خارجی دیگر به تیمش گفت: خدا را شکر تیم بسیار خوبی هستیم. در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم. مصدومیت داریم اما بازیکنان تعویضی هستند. سعی می کنیم در هر پست دو بازیکن خوب بزرگسال و یک بازیکن زیر 23 سال داشته باشیم. تنها درخواستی که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارم این است که قانونی که گذاشته اند که بازیکنان زیر 21 سال باید دو نفر روی نیمکت باشند قانون خوبی نیست و دست ما را بسته است. ما پول خرج کردیم و بازیکنان باکیفیتی آوردیم، آنها باید روی نیمکت باشند تا بتوانیم به نوبت از آنها استفاده کنیم. نامه ای به سازمان لیگ نوشتیم و از آنها خواستیم در این قانون تجدید نظر کنند. اگر 9 بازیکن سال گذشته باشند و دو بازیکن زیر 21 سال اضافه شوند، این قانون مناسب تری است تا همه تیم ها رقابت خوبی بین خود داشته باشند.

سرمربی گل گهر درباره معلولان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: معلول نداریم. سه چهار بازیکن ما مصدوم هستند و تلاش می کنیم به بازی برسیم. حتی اگر آنها موفق نشوند، ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می توانند عصا برای مربیان ما باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.