افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تاد در اسرائیل مستقر شد/ حمله به ایران چگونه دشوار خواهد بود

  • کد خبر : 404701
تاد در اسرائیل مستقر شد/ حمله به ایران چگونه دشوار خواهد بود

ما قصد داریم هر کاری که ممکن است برای تعدیل تنش ها انجام دهیم. آفتاب نیوز: لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده می گوید که سامانه پیشرفته ضد موشکی تاد که واشنگتن قبلا با انتقال آن به اسرائیل موافقت کرده بود، اکنون مستقر و آماده است. آستین قبل از ورود به اوکراین در گفتگو با […]

ما قصد داریم هر کاری که ممکن است برای تعدیل تنش ها انجام دهیم.

آفتاب نیوز:

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده می گوید که سامانه پیشرفته ضد موشکی تاد که واشنگتن قبلا با انتقال آن به اسرائیل موافقت کرده بود، اکنون مستقر و آماده است.

آستین قبل از ورود به اوکراین در گفتگو با خبرنگاران، بدون اشاره به اینکه آیا این سامانه قبلاً عملیاتی شده است یا خیر، گفت: سامانه «THAD» در حال حاضر مستقر شده است. ما می توانیم خیلی زود آن را راه اندازی کنیم و با انتظارات خود جلو می رویم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود که این سامانه به همراه صد سرباز به منظور آنچه دفاع از اسرائیل نامیده می شود به سرزمین های اشغالی منتقل می شود.

رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که از زمان و نحوه حمله تلافی جویانه رژیم صهیونیستی به ایران در پاسخ به عملیات صادق 2 مطلع است.

آستین درباره این موضوع اظهار داشت: به سختی می توان گفت که حمله (اسرائیل) دقیقا چگونه خواهد بود. در نهایت، تصمیم با اسرائیل است. اینکه اسرائیلی‌ها معتقدند این (حمله احتمالی) متناسب است و ایرانی‌ها چه می‌بینند، ممکن است دو موضوع متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم هر کاری که ممکن است برای تعدیل تنش ها انجام دهیم و امیدواریم طرفین را به سمت آغاز تنش زدایی سوق دهیم. باید ببینیم چه می شود.

اظهارات آستین و بایدن در حالی مطرح می شود که عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پیشتر در گفت و گو با شبکه NTV ترکیه درباره احتمال حمله اسرائیل به ایران گفته بود: بانک اهداف روشن» و تاکید کرد که «هر گونه حمله به ایران برای ما به معنای عبور از خط قرمز است». ما چنین حمله ای را بی پاسخ نخواهیم گذاشت. به هرگونه حمله به تاسیسات هسته ای ایران یا هر حمله مشابه پاسخ لازم داده خواهد شد. اسرائیل به هر حمله ای علیه ایران پاسخی متناسب دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.