افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

تاخیر 30 دقیقه ای در پردازش تراکنش های کاردانو باعث نارضایتی کاربران شده است

  • کد خبر : 21361
تاخیر 30 دقیقه ای در پردازش تراکنش های کاردانو باعث نارضایتی کاربران شده است

توسعه دهندگان Cardano ادعا کردند که این شبکه می تواند 1 میلیون تراکنش در ثانیه را پردازش کند، اما در حال حاضر، بر اساس برخی گزارش های کاربران، تاخیر بالایی را تجربه می کند و تراکنش ها تا 30 دقیقه طول می کشد. گزارش کردن روزانه Hudleپلتفرم قرارداد هوشمند Cardano که توسط چارلز هاسکینسون توسعه […]

توسعه دهندگان Cardano ادعا کردند که این شبکه می تواند 1 میلیون تراکنش در ثانیه را پردازش کند، اما در حال حاضر، بر اساس برخی گزارش های کاربران، تاخیر بالایی را تجربه می کند و تراکنش ها تا 30 دقیقه طول می کشد.

گزارش کردن روزانه Hudleپلتفرم قرارداد هوشمند Cardano که توسط چارلز هاسکینسون توسعه یافته است در حال حاضر با یک مشکل مهم روبرو است. هاسکینسون قبلاً ادعا کرده بود که شبکه کاردانو از نظر تئوری می تواند تا 1 میلیون تراکنش در ثانیه را پردازش کند. با این حال، به نظر می رسد واقعیت با ادعاهای او بسیار متفاوت است. در حال حاضر کاربران این شبکه با تاخیر زیادی مواجه هستند و انجام برخی از تراکنش های خود در صرافی های غیرمتمرکز تا 30 دقیقه زمان می برد.

واریز و برداشت نامحدود در صرافی Etrax
با ثبت نام در Etrax 50000 بیت شبا و 500000 بیت تورنت دریافت کنید! هدیه بگیر!

کاردانو به عنوان رقیب قاتل اتریوم ظاهر شد و سعی کرده است با گسترش قابلیت‌های فنی چشمگیر خود، تجربه کاربری بی‌نظیری ایجاد کند. با این حال، مشکل فعلی آن یک شکست بزرگ برای شبکه Cardano است و می تواند موقعیت بلاک چین را به عنوان یکی از بازیگران برتر در بخش DeFi به خطر بیندازد.

به طور کلی سرعت یک شبکه بلاک چین در پردازش تراکنش ها نقش مهمی در موفقیت آن دارد. به نظر می رسد کاردانو با ادعای پردازش 1 میلیون تراکنش در ثانیه، پتانسیل ایجاد انقلابی در صنعت بلاک چین را دارد. اما در عمل ثابت شده است که رسیدن به این شعار کاری چالش برانگیز است. تأخیرهای فعلی تراکنش کاردانو تضاد آشکاری بین قابلیت های آن در تئوری و کاربرد عملی این شبکه است.

این موضوع باعث ایجاد نویز قابل توجهی در بین کاربران شده است. بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند که نقدینگی به یک صرافی غیرمتمرکز به نام MuesliSwap در شبکه Cardano منتقل شود. زیرا سرعت تراکنش آن بیشتر است و خدمات کارآمدتر و کاربر پسندتری دارد.

اما مشکل ذکر شده ربطی به صرافی ها ندارد و مربوط به شبکه ای است که در آن قرار دارد. در نتیجه، حتی اگر کاربران به Moseley Swap تغییر دهند، مشکل کلی Cardano همچنان پابرجاست و باید در سطح شبکه مورد توجه قرار گیرد. زیرا صرافی های غیرمتمرکز تنها می توانند فناوری موجود را بهینه کنند.

آیا در تراکنش های شبکه کاردانو با مشکل مواجه شده اید؟ تجربه کاری خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-23 16:16:57

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.