افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

تاج: پرسپولیس با پرداخت طلب رادوشوویچ وضعیت خوبی دارد/ باید از مجازات بیشتر استقلال در خصوص بدهی استراماچونی جلوگیری شود.

  • کد خبر : 18218

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس با پرداخت دعوای رادوشوویچ شرایط خوبی برای اخذ مجوز حرفه ای دارد. مهدی تاج در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره شرایط باشگاه ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز حرفه ای گفت: زمانی که به فدراسیون برگشتم هیچ یک از باشگاه های ما نتوانستند در لیگ قهرمانان […]

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس با پرداخت دعوای رادوشوویچ شرایط خوبی برای اخذ مجوز حرفه ای دارد.

مهدی تاج در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره شرایط باشگاه ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز حرفه ای گفت: زمانی که به فدراسیون برگشتم هیچ یک از باشگاه های ما نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.آسیایی قهرمان شد و ما در واقع محروم شدیم. ارتباط بین باشگاه ها و مجموعه بین المللی فوتبال جدا شد اما با رایزنی این ارتباط برقرار شد و تعلیق رفع شد و به دایره مسابقات بین المللی بازگشتیم اما اتفاقی افتاد و در سال 2020 فدراسیون فوتبال جریمه شد. 120000 دلار برای کلاهبرداری که جریمه کرده بودند.

وی افزود: 80 هزار دلار از این جریمه تعلیق شد اما 40 هزار دلار پرداخت کردیم. متأسفانه دیروز نامه ای آمد که در سال 2021، همان سه ماه که ما دادیم، دوباره تقلب کردید و می توانند فدراسیون فوتبال را 200-300 هزار دلار جریمه کنند. من این پاسخ را قبول ندارم. ما نباید دوباره تقلب کنیم. همینطور خواه ناخواه به باشگاه ها هم اطلاع رسانی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همین امروز ساعت 8 صبح قبل از حضور در راهپیمایی با مسئولان کمیته مجوزهای حرفه ای جلسه ای داشتیم و خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مدارک رادوشوویچ را تحویل گرفتیم. که درخواست خود را پرداخت کرده است». در صورتی که پرسپولیس این بدهی را پرداخت نکند آنچه قبلا گفتم حذف می شود. ما این هشدارها را دادیم تا این اتفاق نیفتد. خوشبختانه اینطور شد. در مورد شکایت استراماچونی باز هم می گوییم حداقل باشگاه باید به او پول بدهد. شاید استقلال به دلیل صدور مجوز حرفه ای تاثیر اولیه را نداشته باشد اما مجازات دیگری برای این باشگاه در نظر گرفته نمی شود.

تاج افزود: همه باید تلاش کنیم تا با همکاری یکدیگر منابع درآمدی پایدار برای فوتبال کشور فراهم کنیم. جلسه شورای امنیت ملی بود که گفتم برای اینکه منابع پایدار ایجاد نکنیم این وضعیت را در باشگاه ها داریم و این باشگاه و آن باشگاه حذف می شود. به جز باشگاه هایی که به کارخانه های بزرگ متصل هستند. استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند اسپانسر جدی و درآمد ثابتی ندارند. خصوصی سازی این دو باشگاه را به دست مردم سپرده است و امیدوارم این کار خوبی که انجام شده به خوبی ادامه داشته باشد و وقتی مردم سهام خریده اند و با ضرر مواجه می شوند مشکلی نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار با وزیر ورزش در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه های کشور و اینکه اساس این کار در آینده چه خواهد شد، بیان کرد: دیروز جلسه مفصلی با وزیر محترم ورزش داشتیم. و سازمان های مرتبط خوشحالم که رئیس جمهور تصمیم به برگزاری چنین جلسه ای گرفته است. در واقع، ما به تفصیل الزامات فیفا و AFC را توضیح می دهیم، از سال 2017 تاکنون چند کارت دریافت کرده ایم، چگونه پاسخ داده ایم و همچنین به دستاوردهای خوبی رسیده ایم. برای دیدار پرسپولیس و کاشیما ژاپن بین 30 تا 40 هزار زن به ورزشگاه هجوم آوردند. در دیدار مقابل کامبوج و هنگ کنگ نیز زنان به ورزشگاه آمدند. دو دیدار اخیر این تیم با حضور قلعه نویی وانوان اجازه حضور در ورزشگاه را گرفت. اما اکنون هیچ مانعی برای انتخاب وجود ندارد. ما باید برای لیگ و حفظ شئونات اسلامی و حفظ الزاماتی که در کشور داریم و برایمان خیلی مهم است، برنامه ریزی شده انجام دهیم. همانطور که آن قوانین مهم است، رعایت قوانین و حفظ حجاب و شئونات اسلامی برای ما مهم است و اگر اجازه ورود زنان به ورزشگاه ها را بدهیم، اتفاق بدی در ورزشگاه ها نمی افتد.

زمانی که تکلیف کادر فنی تیم امید مشخص می شود، تاج گفت: این مشکلات همچنان ادامه دارد. دیروز با قلعه نویی جلسه داشتم و نظرات او را در مورد تیم ملی امید دریافت کردیم و به زودی هفته آینده سرمربی تیم معرفی می شود اما این به معنای تیم سازی و برپایی اردو نیست زیرا امکان پذیر نیست. . برای تشکیل اردوی آماده سازی در 5 هفته آخر لیگ لیگ بسیار حساس است. خوشبختانه لیگ به مرحله خوب و معقولی رسیده است. در بازی تراکتورسازی و سپاهان به جای 60 هزار تماشاگر، عملا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند و مردم را با فوتبال آشتی می دهیم و همه به ورزشگاه برمی گردند. در اتاق های دیگر برایش اتفاق افتاد، در ماه رمضان مشکلی نداشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.