افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تاج: باید به AFC اطمینان دهیم که ورزشگاه دیگری آماده داریم/ پرسپولیس و استقلال باید هزینه آماده سازی تخت را پرداخت کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 307276
تاج: باید به AFC اطمینان دهیم که ورزشگاه دیگری آماده داریم/ پرسپولیس و استقلال باید هزینه آماده سازی تخت را پرداخت کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر باشگاه در استقلال و پرسپولیس باید 17.5 میلیارد برای آماده سازی ورزشگاه تختی اختصاص دهد. مهدی تاج پس از جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر گفت: کارهای اساسی در ورزشگاه آزادی در حال انجام است و چهار پنج بار تمام قسمت های آن را به صورت جدی دیده ام. […]

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر باشگاه در استقلال و پرسپولیس باید 17.5 میلیارد برای آماده سازی ورزشگاه تختی اختصاص دهد.

مهدی تاج پس از جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر گفت: کارهای اساسی در ورزشگاه آزادی در حال انجام است و چهار پنج بار تمام قسمت های آن را به صورت جدی دیده ام. ما این احتمال را دادیم که ورزشگاه آزادی آماده شود اما اگر آماده نباشد باید ورزشگاه جایگزین تختی را امتحان کنیم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید مبلغی را به ورزشگاه تختی پرداخت کنند تا مقدمات آن فراهم شود. قرار شد پرسپولیس و استقلال هر کدام 17.5 میلیارد دلار به ورزشگاه تختی کمک کنند تا مقدمات برگزاری مسابقات در آنجا فراهم شود.

وي افزود: اين دو باشگاه مسابقات ليگ و نخبگان آسيايي را در پيش دارند و تيم ملي نيز مسابقات مقدماتي جام جهاني را در پيش خواهد داشت. اگر ورزشگاه آزادی آماده نیست، باید به AFC اطمینان دهیم که ورزشگاه دیگری آماده داریم و اگر این اتفاق نیفتد، خود کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه دیگری را راه اندازی می کند که خارج از کشور باشد. انشاالله ورزشگاه تختی آماده می شود. پیش بینی می شود ورزشگاه شهدای شهر قدس مملو از جمعیت یزد و هواداران باشد. مطمئن نیستم همه چیز درست انجام شده باشد، اما حداقل می دانیم که 30 یا 40 سال است که بلیط ها الکترونیکی نشده اند و هرکسی روی صندلی خود می نشیند.

وی در پاسخ به این سوال که داود رفعتی بارها اعلام کرده است که علاوه بر دیدارهای مهم، سایر دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود و در این شرایط آیا ورزشگاه آزادی به نیمه دوم مسابقات راه پیدا می کند. فصل؟ فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد تا قبل از پایان نیم فصل ورزشگاه آزادی وارد شود. انتظار می رود بار این ورزشگاه را سبک کنیم. برخی مسابقات که هواداران کمتری دارند و می توان در ورزشگاه تختی برگزار کرد باید در آنجا برگزار شود.

تاج در خصوص اینکه شنیده شده در مرحله اول شرکت توسعه برای خرید VAR تنها باید 25 میلیارد تومان واریز کند، گفت: فدراسیون پیگیر بحث خرید دستگاه است. شرکت توسعه نیز تلاش می کند این پول را به ما بدهد. امیدواریم این کار در چند روز آینده انجام شود.

وی در خصوص تاکید خود بر حضور بانوان در ورزشگاه ها به مسئولان یگان ویژه توضیح داد: امروز یگان ویژه گزارشی ارائه کرد که عمده آن بحث ورود بانوان، موانع و مشکلات آنها بود که من هم قبول دارم، اما توصیه و هشدارم این بود که خانم ها نباید پذیرش شوند. همه ما باید به سمتی برویم که ممکن است، اما باید موانع را از بین ببریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)