افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

تاثیر نظرات غیر کارشناسی بر قیمت دلار

  • کد خبر : 381134
تاثیر نظرات غیر کارشناسی بر قیمت دلار

تحرکات رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها به خودی خود محکوم است، بلکه جامعه جهانی نیز خواستار محکومیت این تحرکات است، زیرا در صورت عدم محکومیت در این زمینه، احتمال افزایش این تنش ها و کشتارها و حتی احتمال افزایش آن وجود دارد. از گسترش آن به کشورها دوباره گسترش خواهد یافت که ممکن است عواقب […]

تحرکات رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها به خودی خود محکوم است، بلکه جامعه جهانی نیز خواستار محکومیت این تحرکات است، زیرا در صورت عدم محکومیت در این زمینه، احتمال افزایش این تنش ها و کشتارها و حتی احتمال افزایش آن وجود دارد. از گسترش آن به کشورها دوباره گسترش خواهد یافت که ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشد، شاید در صورت ادامه این روند به جنگ های ویرانگر در منطقه تبدیل شود.

بدتر از آن، نخست وزیر این رژیم نامشروع در ستاد شروع به شایعه پراکنی و زیر سوال بردن جامعه جهانی و تمسخر کشورها، قدرت ها و حتی غیر قدرت ها کرد. اندیشیدن به صلح ترویج خشونت، قتل، قتل عام و تحقیر کشورهایی بود که خواستار آن هستند. صلح و ثبات در جهان است.

باید اقدامات فوری برای مجازات این رژیم قاتل انجام شود، زیرا اگر سازمان ملل به وظایف خود در این زمینه عمل نکند، به نظر من سازمان ملل در آینده وجود نخواهد داشت.

برای اینکه این اتفاق نیفتد و سازمان ملل بتواند انتظارات مردم جهان را که به دنبال صلح و ثبات هستند برآورده کند، لازم است رویه های ساختار امنیتی و سازمان ملل مورد بازنگری قرار گیرد.

نکته مهم این است که عموماً اتفاقات ناگوار و ناخواسته در کشورهای مختلف بر اقتصاد و فرهنگ تأثیر می گذارد و در صورت افزایش ابعاد این رویدادها تأثیر بیشتری نسبت به رویدادهای منحصر به فرد یک کشور خواهد داشت.

بدون شک در این کشتارها و در این جنگی که وجود دارد، یک طرف قضیه با آرمان هایی که ما داریم به ایران مربوط می شود و ما را نیز درگیر این موضوع کرده است و تاثیر آن بر کشور ما بیشتر خواهد بود. نسبت به دیگران اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

با توجه به حاکمیت دلار در دنیا، این موضوع در کشور ما بیشتر به چشم می خورد و تغییرات نرخ دلار بیشتر نمایان می شود.

این حزبی است که خواه ناخواه تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر کشورهای درگیر جنگ در مقایسه با کشورهای دیگر خواهد داشت. این موضوع نیازمند راه حلی اساسی است تا کشور ما نیز بتواند با روش های مناسب و علمی تأثیر خود را بر این نوع حوادث مدیریت کند. مدیریت آن

قسمت دیگر مربوط به نظرات است، متأسفانه شاهد اظهارنظرهایی از افراد غیر متخصص در حوزه مالی و پولی هستیم که برخی از آن ها از افراد غیر مرتبط با موضوع، کارشناسانی که آموزش خوبی ندارند و با نظرات خودشان، بازار فارکس و طلا مختل شده است.

طرف مقابل نیز به منابع رسمی یا شخصیت های سیاسی اشاره می کند که گاه مسائل و توافقات موجود را حساب شده و گاه حساب نشده مطرح می کنند که خود به تلاطم بیشتر و تغییرات نامتقارن قیمت ارز دامن می زند.

در حال حاضر شاهد اظهار نظر برخی از مقامات دولتی بدون توجه به عواقب سخنانشان بوده ایم که انتظار می رود به جای ایجاد آرامش در بازار، موجب بی اعتمادی و تلاطم شود.

در مجموع باید موضع مشخصی در دولت نسبت به نظرات وجود داشته باشد، دیدگاهی که فقط به ذهن دولت می رسد را مطرح نکنند و از مجرای پرهیز از سردرگمی مطرح شود.

بدون شک ادامه این گونه کشتارها و جنگ ها بدون هزینه انسانی به کشورها و گروه های درگیر در این موضوع از جمله کشور ما آسیب خواهد رساند. تداوم این کشمکش ها بدون شک بر نرخ ارز و مسائل مالی تاثیر گذاشته و پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت، مگر اینکه دولت بتواند با روش علمی و عقلانی جلوی این افزایش ناگهانی و غیرمنطقی را بگیرد.

با این فرض که این جنگ رژیم صهیونیستی برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، باید استراتژی خودمان را در این خصوص در دولت مشخص کنیم و برای کوتاه مدت این شرایط برنامه داشته باشیم، البته برنامه ها مشخص است و فکر می کنیم. میخوام تاثیر منفی نداشته باشه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم

212

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.