افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

تاثیر معدل در کنکور دغدغه دانش آموزان است/ موضوع را از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری خواهم کرد.

  • کد خبر : 343803
تاثیر معدل در کنکور دغدغه دانش آموزان است/ موضوع را از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش رکنا، علیرضا کاظمی در نشستی صمیمی با الگوها و برگزیدگان جوایز علمی با بیان اینکه شما سیمای نظام تعلیم و تربیت ایران هستید، اظهار کرد: تمام پیشرفت های کشور مرهون زحمات ارزشمند شما معلمان و خانواده هایتان است. وی با اشاره به اینکه با پیروزی و مدال خود مردم ایران را خوشحال کردید، […]

به گزارش رکنا، علیرضا کاظمی در نشستی صمیمی با الگوها و برگزیدگان جوایز علمی با بیان اینکه شما سیمای نظام تعلیم و تربیت ایران هستید، اظهار کرد: تمام پیشرفت های کشور مرهون زحمات ارزشمند شما معلمان و خانواده هایتان است.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی و مدال خود مردم ایران را خوشحال کردید، افزود: در شرایطی نابرابر و تحریمی پیروز شدید و این پیروزی بسیار مایه آرامش است.

وزیر آموزش و پرورش عدم اعطای ویزا به دانش آموزان نخبه از سوی برخی کشورها را ظلمی دانست که در سطح جهانی رخ می دهد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قله های پیشرفت راهی جز حضور شما نداریم که به راحتی می توان سرعت را افزایش و تسریع کرد. از پیشرفت

کاظمی با تاکید بر اینکه قدردان شما نوجوانان نخبه و جوانان هستیم، گفت: حضور من در اولین هفته کاری در این نشست پیام مهمی دارد چرا که این یک حوزه راهبردی برای نظام آموزشی است. فاصله قابل توجهی داریم. ما مشکلات زیرساختی و نرم افزاری زیادی پیش روی جامعه نخبگان داریم که باید حل شوند، اما تلاش ما این است که با کمک شما مشکلات را کاهش دهیم و حل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این یک مشکل زیرساختی است که نمی توانیم آن را در مقطع ابتدایی شناسایی و پرورش دهیم. یکی از تمرکزهای ما توسعه عدالت آموزشی از طریق ارتقای کیفیت مدارس دولتی با توجه ویژه به مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا نخبگان ضمن طی مسیر نخبگان از سلامت جسمی و روحی بالایی برخوردار باشند. من نماینده شما در دولت خواهم بود. من صدای تو خواهم بود شما یک برنامه معقول پیشنهاد می کنید تا بتوانم آن را دنبال کنم. مشکلات جامعه دانشجویی نخبه باید با اولویت بندی حل شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه تاثیر معدل دغدغه دانش آموزان است و در این ایام بارها گفتم این موضوع را در شورای انقلاب فرهنگی انعکاس و پیگیری خواهم کرد، گفت: باید زیرساخت های قانونی برای بهبود وضعیت و بهبود وضعیت ایجاد شود. حمایت از نخبگان من به عنوان سرباز نظام تعلیم و تربیت پیگیر همه مشکلات شما هستم و سعی می کنم برای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنم. ما باید برای نخبگان کشور نقشه راه و چشم انداز داشته باشیم. اگر بخواهیم تاریخ سازی کنیم و دستاوردها ادامه پیدا کند باید در مسیر نخبگان نقشه راه داشته باشیم.

وی ادامه داد: رهبری تعبیر خوبی داشتند که نخبگان جواهرات گرانبهایی هستند و باید قدر آنها را دانست و البته برای خود نیز ارزش قائل بود. ما باید سیستم مشکلات نخبگان را تحلیل کنیم و راه حل های خوبی ارائه دهیم. برای هر رشته المپیکی باید نقشه راه مشخص شود و الزامات موفقیت را هم بررسی کنیم. باید سازمانی با محوریت انگیزشی برای گروه نخبگان وجود داشته باشد و از توان نخبگان در سراسر کشور استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: برای استفاده از نخبگان به عنوان مشاور جوانان رایزنی خواهیم کرد و در آموزش و پرورش نیز از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.