افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تاثیر عمیق همدلی و تفکر بیشتر بر تولید پایدار در شرکت آلومینا ایران

  • کد خبر : 407122
تاثیر عمیق همدلی و تفکر بیشتر بر تولید پایدار در شرکت آلومینا ایران

۰۲ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۰۴:۵۷ مدیرعامل شرکت آلومینا ایران تاکید کرد: رئیس هیئت مدیره و ناظر شرکت آلومینا ایران گفت: دستاوردها و موفقیت های مجتمع آلومینا ایران حاصل مدیریت صحیح منابع، تدوین استراتژی ها و اهداف توسعه، همفکری و همدلی همه کارکنان است. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور […]


۰۲ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۰۴:۵۷

مدیرعامل شرکت آلومینا ایران تاکید کرد:




رئیس هیئت مدیره و ناظر شرکت آلومینا ایران گفت: دستاوردها و موفقیت های مجتمع آلومینا ایران حاصل مدیریت صحیح منابع، تدوین استراتژی ها و اهداف توسعه، همفکری و همدلی همه کارکنان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینا ایران، حمیدرضا بادکوبه در نشست هم اندیشی با روسای واحدهای ستادی شرکت آلومینا ایران، ضمن قدردانی از تلاش تمامی نیروهای ستادی که به صورت غیرمستقیم از تولید حمایت می کنند، افزود: توانمند است. در این زمینه برای ادامه روند توسعه شرکت آلومینا بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه پیشنهادات و راهکارهای کارگران این شرکت همواره راهگشا در توسعه و رفع مشکلات بوده است، اظهار داشت: علیرغم همفکری، هم افزایی و تعامل سازنده بین کارکنان و متخصصان شرکت آلومینا ایران، شاهد بوده ایم. افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها. ما تولید می کنیم و کیفیت محصولات را ارتقا می دهیم.

بادکوبه افزود: تلاش نیروهای ستادی فضا را برای شکستن رکورد تولید پس از سال ها فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: همدلی پرسنل همواره باعث شده تا شرکت به سمت اهداف کوتاه، بلند و میان مدت حرکت کند.

بادکوبه افزود: شرکت آلومینا ایران مجموعه ارزشمندی است که در زمینه تولید و فروش موادی مانند آلومینا، شمش و هیدرات فعالیت دارد و درآمد آن مشخص است اما تولید و هزینه های بالای تولید این شرکت نیز متوجه این شرکت است که بهره وری و مدیریت در برخی موارد نیازمند توجه ویژه است.

رئیس هیئت مدیره و ناظر شرکت آلومینا ایران تاکید کرد: نگاه اقتصادی و راهبردی با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص و کاهش برون سپاری و افزایش بهره وری از اقدامات اصلی ما برای فراهم آوردن فضا برای حرکت رو به جلو خواهد بود. اهداف حتی بیشتر

مدیر روابط عمومی شرکت آلومینا ایران نیز در ابتدای این جلسه از نگاه مثبت و تمرکز مدیریت شرکت آلومینا در تداوم برگزاری جلسات همفکری در تمامی سطوح قدردانی کرد. مشارکت در بین کارکنان وجود دارد. رسیدن به اهداف

پد افزود: واحدهای ستادی به صورت مستقیم در فرآیند تولید حضور ندارند، اما نقش حیاتی در حمایت و تسهیل فرآیند تولید و افزایش کیفیت تولید دارند.

وی تصریح کرد: همفکری و گفت وگوی کارکنان امری مهم است و بسیاری از ابهامات را روشن می کند و آگاهی و آگاهی بیشتر و بهتری را نسبت به شرایط کار و محیط فراهم می کند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

فرنام صنعت پاکسا

چرم نو

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.