افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

تاثیر بی نظیر ویتامین D بر قلب.

  • کد خبر : 385293
تاثیر بی نظیر ویتامین D بر قلب.

آفتاب نیوز: بررسی و متاآنالیز اخیر توسط محققان مؤسساتی در چین و ایالات متحده به یافته های امیدوارکننده ای در مورد تأثیر قابل توجه مکمل های ویتامین D بر سلامت قلب و عروق رسیده است. ایرنا در خبری نوشت: این مطالعه که در مجله Engineering منتشر شده است، بینش و دانش ارزشمندی را برای طراحی […]

آفتاب نیوز:

بررسی و متاآنالیز اخیر توسط محققان مؤسساتی در چین و ایالات متحده به یافته های امیدوارکننده ای در مورد تأثیر قابل توجه مکمل های ویتامین D بر سلامت قلب و عروق رسیده است.

ایرنا در خبری نوشت: این مطالعه که در مجله Engineering منتشر شده است، بینش و دانش ارزشمندی را برای طراحی استراتژی های درمانی هدفمند برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی و خطرات مرتبط ارائه می دهد.

در این مرور جامع، 99 کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده با مجموع 17656 شرکت‌کننده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. این تجزیه و تحلیل نشان داد که مصرف مکمل های ویتامین D با دوز متوسط ​​3320 واحد بین المللی در روز اثرات مطلوبی بر عوامل خطرزای مختلف قلبی عروقی از جمله کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک، کلسترول تام، قند خون ناشتا، هموگلوبین A1 دارد. C. و انسولین در خون ناشتا.

به طور خاص، این محققان دریافتند که فواید مکمل ویتامین D در گروه‌های خاصی بارزتر است. این گروه ها شامل جوامع غیر غربی، افراد با سطح پایه ویتامین D کمتر از 15.0 ng·mL-1 و افراد با نمایه توده بدنی کمتر از 30 kg·m-2، و افراد 50 سال یا بیشتر می باشند.

این تحقیق بر نیاز به استراتژی‌های مداخله شخصی با ویتامین D، با در نظر گرفتن ویژگی‌های فردی مانند نژاد، سن، شاخص توده بدنی و سطح پایه ویتامین D و همچنین امکان مداخله طولانی‌تر (سه ماه یا بیشتر) تاکید می‌کند. استفاده از دوزهای بالاتر برای بهینه سازی نتایج مفید متابولیسم قلبی در جمعیت های خاص مورد تاکید قرار گرفته است.

یافته‌های این تحقیق جدید می‌تواند به پیشرفت‌های مهمی در زمینه پزشکی پیشگیری و علوم تغذیه منجر شود و به طور بالقوه منجر به ایجاد استراتژی‌های موثرتر در حوزه سلامت عمومی شود. مسئولان تغذیه، بهداشت و سلامت عمومی می توانند با ارائه مکمل های ویتامین D بر اساس ویژگی های فردی هر فرد، اثربخشی مداخلات را بهبود بخشند و شیوع بیماری های متابولیک قلبی را کاهش دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.