افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

تاتا مارتینو سرمربی مکزیک پس از حذف جام جهانی از جام جهانی خارج شد

  • کد خبر : 982
تاتا مارتینو سرمربی مکزیک پس از حذف جام جهانی از جام جهانی خارج شد

مارتینو: مسئولیت این شکست بزرگ را به طور کامل به عهده می‌گیرم. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. مارتینو بلافاصله پس از بازی فاش کرد که پس از حذف مکزیک از مرحله گروهی جام جهانی در روز چهارشنبه، این تیم و جراردو “تاتا” مارتینو سرمربی تیم از هم جدا شده […]



مارتینو: مسئولیت این شکست بزرگ را به طور کامل به عهده می‌گیرم.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

مارتینو بلافاصله پس از بازی فاش کرد که پس از حذف مکزیک از مرحله گروهی جام جهانی در روز چهارشنبه، این تیم و جراردو “تاتا” مارتینو سرمربی تیم از هم جدا شده اند. مکزیک با نتیجه 2-1 عربستان را شکست داد، اما لهستان را شکست داد تا نایب قهرمان گروه C شود.

مارتینو پس از بازی به خبرنگاران گفت: “من اولین مسئول این ناامیدی و سرخوردگی وحشتناکی هستم که داریم.” به گفته سزار هرناندز از ESPN. “به عنوان مسئول، باعث غم و اندوه زیادی می شود، من مسئولیت این شکست بزرگ را کاملا به عهده می گیرم. قرارداد من به محض زدن سوت پایان توسط داور به پایان رسید و دیگر کاری برای انجام دادن وجود ندارد.

مارتینو در سال 2019 هدایت تیم ملی مردان مکزیک را برعهده گرفت و پس از مدتی به عنوان سرمربی در بارسلونا، آتلانتا یونایتد MLS و تیم ملی مردان آرژانتین حضور داشت. امسال اولین باری است که مکزیک از سال 1990 به مرحله گروهی جام جهانی صعود نمی کند.

مکزیک روز چهارشنبه به یک پیروزی چند گله نیاز داشت و در نیمه دوم با نتیجه 2-0 پیش افتاد و گل دیرهنگام را دریافت کرد که امیدهای این تیم برای صعود را نابود کرد.

برای ما هدف این بود که سه یا چهار گل بزنیم. گیلرمو اوچوا، دروازه بان و کاپیتان تیم گفت: مایه شرمساری است زیرا ما تلاش کردیم و تمام تلاش خود را کردیم. ما موقعیت‌هایی خلق کردیم و احساس می‌کنم امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما تیزبین نبودیم، تماس‌های آفساید وجود داشت و حیف است.»

  • فوتبال بیشتر:درام Day of Tiebreak گروه آشوب جام جهانی را متوقف می کند
  • USMNT برای مواجهه با یک مانع اروپایی که 20 سال است برطرف نشده است
  • سرنوشت لهستان و مکزیک در جام جهانی تقریباً به پایان رسید



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.