افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

تابلویی به ارزش یک میلیون دلار از یک نقاش معروف در یک انبار پیدا شد

  • کد خبر : 382152
تابلویی به ارزش یک میلیون دلار از یک نقاش معروف در یک انبار پیدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته کارشناسان ایتالیایی، تابلویی که توسط فروشنده اشیای دست دوم و بلااستفاده در حین بازرسی زمین خانه ای در کاپری پیدا شد و همسرش همیشه آن را تابلویی “وحشتناک” توصیف می کرد. در واقع، یک پرتره اصلی توسط پابلو پیکاسو ایجاد شده است. به گزارش ایسنا از «گاردین»، لوئیجی لو […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته کارشناسان ایتالیایی، تابلویی که توسط فروشنده اشیای دست دوم و بلااستفاده در حین بازرسی زمین خانه ای در کاپری پیدا شد و همسرش همیشه آن را تابلویی “وحشتناک” توصیف می کرد. در واقع، یک پرتره اصلی توسط پابلو پیکاسو ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا از «گاردین»، لوئیجی لو روسو در سال 1962 پس از برخورد تصادفی با این تابلو، آن را به خانه خود در پمپئی برد و در آنجا قاب کرد و روی دیوار اتاق نشیمن نصب شد. برای چندین دهه

این پرتره که اکنون صاحبان آن معتقدند پرتره ای از دورا مار عکاس و نقاش فرانسوی است. امضای برجسته این هنرمند مشهور در گوشه سمت چپ بالای نقاش حک شده است. اما لو روسو نمی دانست او کیست.

خیلی بعد، زمانی که پسرش پس از خواندن یک دایره المعارف تاریخ هنر تردیدهایی در مورد اصالت نقاشی ایجاد کرد، شک و تردیدهایی مطرح شد.

در نهایت این خانواده از گروهی از کارشناسان خواستند تا نظر خود را درباره این تصویر اعلام کنند. پس از سال ها تحقیق دقیق، سینزیا آلتیری، کارشناس اصالت و مرمت هنر تایید کرد که امضای این تابلو که اکنون 6 میلیون یورو ارزش دارد، متعلق به پیکاسو است.

“پیکاسو” بارها از کاپری، جزیره ای واقع در جنوب ایتالیا بازدید کرده بود و این نقاشی، که بسیار شبیه به “زن ساردیس” پیکاسو (دورا مار) است، احتمالا بین سال های 1930 و 1936 کشیده شده است.

لو روسو دیگر زنده نیست، اما پسرش آندره آ که اکنون 60 سال دارد، راه پدرش را برای کشف هویت خالق نقاشی ادامه داد.

آندره آ لو روسو گفت که خانواده او لحظاتی را داشتند که به فکر خلاص شدن از شر نقاشی بودند.

او چندین بار با بنیاد پیکاسو مالاگا تماس گرفت، اما به گفته آندریا، این بنیاد هیچ علاقه ای به بررسی ادعاهای او نشان نداد و آنها را نادرست دانست. اصالت این نقاشی باید در نهایت توسط این بنیاد تایید شود.

پیکاسو که در سال 1973 درگذشت، بیش از 14000 اثر تولید کرد و این بنیاد روزانه صدها پیام از افرادی دریافت می‌کند که ادعا می‌کنند یک نسخه اصلی دارند. کارشناسانی که معتقدند نقاشی اخیراً کشف شده متعلق به پیکاسو است، اکنون شواهدی را به بنیاد پیکاسو ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.