افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تابستان یک اکسسوری ضروری تابستانی است، با محبوب ترین مدل های عینک آفتابی زنانه آشنا شوید.

  • کد خبر : 29740
تابستان یک اکسسوری ضروری تابستانی است، با محبوب ترین مدل های عینک آفتابی زنانه آشنا شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این را فراموش نکن اکسسوری ها نیز به صورت فصلی تغییر می کنند، به عنوان مثال با شروع فصل زمستان، دستکش های چرمی، روسری و کلاه به استایل اضافه می شوند و با شروع تابستان، کلاه های ساحلی و عینک آفتابی. پس برای تابستانی جذاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این را فراموش نکن اکسسوری ها نیز به صورت فصلی تغییر می کنند، به عنوان مثال با شروع فصل زمستان، دستکش های چرمی، روسری و کلاه به استایل اضافه می شوند و با شروع تابستان، کلاه های ساحلی و عینک آفتابی. پس برای تابستانی جذاب بهتر است با انواع عینک آفتابی زنانه آشنا شوید زیرا عینک آفتابی یکی از اکسسوری های اصلی استایل در تابستان است. البته همانطور که می دانید عینک آفتابی از چشم ها در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و همچنین سبک تابستانی را تزئین می کند. پس می توان گفت که عینک آفتابی یکی از عناصر مهم مد محسوب می شود. هدف اصلی اختراع او در جهان دوری از نور قوی بوده است. عینک های آفتابی امروزی علاوه بر نور خورشید، از چشم ها در برابر آسیب های دیگر نور مرئی پرانرژی نیز محافظت می کند. شاید جالب باشد بدانید که اولین نکات ایده پردازی و پیاده سازی در تاریخ عینک آفتابی را می توان در میان اینویت ها یافت. افرادی که در مناطق قطب شمال دانمارک، ایالات متحده و کانادا زندگی می کنند. جای تعجب است که تاریخچه اختراع آن به دو هزار سال قبل باز می گردد.

در عینک آفتابی اینویت اثری از شیشه وجود نداشت و اولین عینک آفتابی در تاریخ عینک آفتابی صاف و پهن بود. همچنین بسته به آب و هوا می توان از شاخ گوزن، استخوان و براده های چوب استفاده کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از محبوب ترین مدل های عینک آفتابی زنانه آشنا شوید.

عینک آفتابی زنانه

عینک خلبانی؛ لوازم جانبی محبوب نظامی

باید بدانید که عینک هوانوردی یکی از محبوب‌ترین عینک‌های آفتابی در بین مردان و زنان است، عینک خلبانی به دلیل فریم فلزی باریک و لنزهای رنگی بازتابنده‌اش شهرت جهانی دارد. این نوع عینک برای اولین بار برای خلبانان طراحی شد تا از چشمان خود در برابر اشعه های مضر خورشید در طول پرواز محافظت کنند. در عین حال، سبک متفاوت و خاص این عینک ها باعث شد که به سرعت مورد توجه عموم قرار گیرند و از یک وسیله انحصاری نظامی به یک لوازم جانبی تجاری محبوب تبدیل شوند. شرکت Ray-Ban اولین بار در سال 1937 عینک آفتابی هوانوردی را به صورت تجاری تولید و به فروش رساند، به همین دلیل این عینک به عینک Ray-Ban نیز معروف است.

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی برای گربه؛ جذاب ترین عینک زنانه.

عینک گربه ای نوعی از عینک آفتابی زنانه است که اخیراً در بین ترندهای دنیای مد بسیار محبوب شده است. این نوع عینک فقط برای خانم ها قابل استفاده است و می توان گفت شکلی قدیمی دارد اما در طول سالیان گذشته همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. عینک گربه ای در دهه 1950 توسط شخصیت های مشهور و تاثیرگذار استفاده می شد و دلیل اینکه هنوز هم محبوبیت زیادی دارد این است که فریم این عینک با هر شکل صورت سازگار است و شکل خاصی به صورت گربه ها می دهد. بنابراین، اگر می خواهید عینک را برای استایل شیک و مجلل خود انتخاب کنید، عینک گربه ای انتخاب خوبی است.

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی مستطیلی؛ عینک ترند 2023

از دیگر انواع عینک دودی که بسیار رایج و پرطرفدار هستند می توان به مدل های مستطیلی آن اشاره کرد. این مدل بیشتر برای صورت های گرد مناسب است، زیرا با شکل مربعی کشیده، گردی و انحنای صورت را متعادل تر نشان می دهد. مدل های اسپرت، وینتیج و غیررسمی با فریم های مستطیلی همیشه بیشترین سازگاری را با انواع چهره ها دارند. اما اگر می خواهید به صورت خود جلوه ای خاص یا عجیب بدهید، بهتر است عینک های مستطیلی با فریم های پهن و ضخیم را انتخاب کنید. به خصوص مدل هایی که طرح ها و اشکال خاصی روی آن ها حک شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این عینک یکی از ترندهای جذاب سال 2023 محسوب می شود.

عینک آفتابی زنانه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.