افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

تابستان آبی و صورتی را فراموش نکنید. از سر تا پا رنگارنگ و شاد بپوشید، چه کت و چه اکسسوری.

  • کد خبر : 24092
تابستان آبی و صورتی را فراموش نکنید.  از سر تا پا رنگارنگ و شاد بپوشید، چه کت و چه اکسسوری.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز تابستان فصل استایل های رنگارنگ و جذاب است به همین دلیل در این مطلب ترکیب رنگی بسیار جذاب و زیبا برای استایل تابستانی را به شما ارائه می کنیم. درست است که رنگ سال 2023 قرمز ایرانی است، اما تعمیر شنل آبی تابستان 1402 را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز تابستان فصل استایل های رنگارنگ و جذاب است به همین دلیل در این مطلب ترکیب رنگی بسیار جذاب و زیبا برای استایل تابستانی را به شما ارائه می کنیم. درست است که رنگ سال 2023 قرمز ایرانی است، اما تعمیر شنل آبی تابستان 1402 را فراموش نکنید. البته صحبت ما نه تنها در مورد شنل آبی، بلکه در مورد رنگ های آبی و صورتی است. در اصل فرقی نمی کند شنل صورتی انتخاب کنید یا مانتو آبی چون در نهایت باید این دو رنگ را داشته باشید. استایل خود را از سر تا پا بپوشید تا ظاهری جذاب و فصلی داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کت آبی روشن با شلوار یا شال صورتی یکی از بهترین ست ها در تابستان و هوای گرم است. آبی روشن رنگی خنک و آرامش بخش است که بیشتر ما دوست داریم آن را با شلوار و کت ست کنیم. البته به طور کلی رنگ آبی روشن یکی از مهم ترین رنگ های دنیای مد و لباس است و بسیاری از افرادی که در زمینه استایل و طراحی لباس فعالیت می کنند، از این رنگ در استایل خود و در جزئیات استفاده می کنند. لباس های آنها .

رنگ آبی دارای سایه های زیادی مانند آبی کلاسیک، آبی روشن، آبی لاجوردی، آبی آسمانی، آبی بنزینی و … است که انتخاب نوع آبی بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند استایل تابستانی جذاب با رنگ های صورتی و آبی آشنا شوید.

کت آبی

ترکیب صورتی با آبی بنزینی؛ با شادی و انرژی لباس بپوشید.

همانطور که می دانید هر دو رنگ صورتی و آبی از جمله رنگ هایی هستند که طیف های متفاوتی دارند، بنابراین اگر می خواهید در تابستان امسال استایلی جذاب و پرانرژی را تجربه کنید، بهتر است رنگ آبی بنزینی را به عنوان رنگ اصلی استایل خود انتخاب کنید و در نهایت از متوسط. و صورتی شاد برای تکمیل ظاهر. فراموش نکنید که صورتی پاستلی گزینه مناسبی برای ترکیب با کت آبی بنزینی نیست زیرا از استایل شما می کاهد. به طور کلی مانتو آبی نفی که مناسب فصل های بهار و تابستان است را می توان با رنگ های سبز، سفید، سرکه ای، مشکی، خردلی، نارنجی و قرمز، خاکستری، صورتی و زرد لیمویی ترکیب کرد. البته بهترین مجموعه کت آبی زغالی صورتی و زرد خواهد بود.

کت صورتی

کت صورتی

ترکیب آبی آسمانی با صورتی روشن؛ لباس های پاستلی و دخترانه خود را انتخاب کنید

رنگ آبی آسمانی یکی از رنگ های شیک و جذاب در بین خانم ها و آقایان است. بنابراین در فصل تابستان و بهار بسیاری از افراد به خصوص خانم ها از این رنگ برای انتخاب لباس خود استفاده می کنند. ترکیب آبی روشن با صورتی روشن یا پاستلی به شما حس آرامش و شادابی می دهد و البته یک لباس شیک نیز محسوب می شود. بنابراین اگر می خواهید تابستان را با طراوت و شیک سپری کنید، پیشنهاد می کنیم لباس هایی با این رنگ ها انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که میزان انرژی و شادی این استایل تا حدودی کمتر از استایل تاپ است، بنابراین اگر به دنبال سبک های سبک و مینیمال هستید، این رنگ ها می توانند به شما کمک کنند.

کت صورتی

کت آبی

اکسسوری های صورتی و آبی خود را انتخاب کنید

اکسسوری ها تزییناتی هستند که می توانند سبک ساده ما را به سبکی شیک و مجلل تبدیل کنند، بنابراین فرقی نمی کند چه سبک لباسی داشته باشید، اما در هر صورت می توانید از اکسسوری های رنگارنگ برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. برای مثال می توانید گوشواره یا انگشتر به رنگ های مد سال یا کیف و کفش صورتی و آبی بپوشید. یکی از نکات برای پوشیدن رنگ‌های شیک این است که می‌توانید در بیشتر ظاهرها دو یا سه رنگ را انتخاب کنید، مگر اینکه به سمت حداکثر، پر جنب و جوش یا تند باشید.

کت آبی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.