افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بی توجهی به چشم و نور جزمی/ ورزش اسلامی همدان را ترک می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 162091
بی توجهی به چشم و نور جزمی/ ورزش اسلامی همدان را ترک می کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر – گروه استان ها، محمدرضا بهرامی گفت: ورزشکاران همدانی همیشه در مسابقات حضور دارند. پاراآسیایی و بازی های پارالمپیک برای ورزش همدان مدال های رنگارنگی کسب کرده است. و دوندگان نابینای همدان بیشترین سهم را در کسب این افتخارات و مدال ها داشته اند. یکی از این ورزشکاران پرافتخار همدان حمید […]

به گزارش خبرگزاری مهر – گروه استان ها، محمدرضا بهرامی گفت: ورزشکاران همدانی همیشه در مسابقات حضور دارند. پاراآسیایی و بازی های پارالمپیک برای ورزش همدان مدال های رنگارنگی کسب کرده است.

و دوندگان نابینای همدان بیشترین سهم را در کسب این افتخارات و مدال ها داشته اند. یکی از این ورزشکاران پرافتخار همدان حمید اسلامی است.

حمید اسلامی که خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می کند این روزها گلایه های زیادی از عدم حمایت مدیران استانی دارد.

و شاید در نهایت به دلیل کم توجهی مدیریت، همدان از استان خودش کوچ کند و در شهر دیگری به رقابت بپردازد.

نتایج بازی ها. پاراآسیایی هانگژو او نشان داد که اعتماد به این گروه می تواند دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

در این مسابقات 210 ورزشکار شامل 128 مرد و 82 زن با نام “بچه های ایران” در بازی های پاراآسیایی 2022 شرکت کردند.

ایران وی برای اولین بار در بازی های پاراآسیایی به مقام دوم دست یافت. کاروان ایران با کسب 131 مدال شامل 44 طلا، 46 نقره و 41 برنز پس از چین و بالاتر از ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

استان همدان همواره در مسابقات پاراآسیایی مدال آور بوده و از حمید اسلامی، وحید علی نجیمی، مهراد مرادی، میلاد سوری و نعمت الله سرافراز و زهرا نجاتی عارف برای کشورمان افتخاراتی کسب کرده است.

دقایقی پیش از درد و دل این خوش قلب همدانی نشستیم تا وضعیت فعلی او را بررسی کنیم.

مسئولان استان همدان فقط وعده می دهند

این ورزشکار پرافتخار نابینا و کم بینا استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتخارات خود گفت: سال 2004 در رده جوانان جمهوری چک، مدال طلا، 2011 در رده بزرگسالان ترکیه، مدال نقره مسابقات جهانی ، 2013 در مسابقات قهرمانی آسیا، مدال طلا. مدال و قهرمانی امارات 2013. من سوم شدم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بازی های آسیایی 2014 اینچئون دو مدال برنز، بازی‌های سئول 2015، کره جنوبی، دو مدال برنز، بازی‌های آسیایی 2018 پارا، جاکارتا، اندونزی، یک مدال طلا، مسابقات قهرمانی آسیا 2012 کویت، طلا و مسابقات جهانی 2017 تونس، یک مدال طلا کسب کرده‌ام. و یک برنز

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به تمرینات سخت و فشرده خود گفت: به تمرینات سخت ادامه می دهم تا بتوانم برای بازی های پارالمپیک بعدی جایگاهی کسب کنم.

اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم حمایت مادی و معنوی از سوی مدیران استانی تنها عاملی است که باعث دلسردی من شده است.

وی با ادعای اینکه مدیریت عالی استان به وعده های خود عمل نکرده است، اظهار کرد: بارها در خصوص هزینه سفر به امارات و شرکت در مسابقات سهمیه به استاندار و معاون اقتصادی ایشان مراجعه کرده ام اما هیچ کاری با من نکرده اند. .

بی توجهی به چشم و نور ورزش جزمی/اسلامی همدان را ترک می کند

این ورزشکار روشن دل همدانی گفت: یکی از نمایندگان فعلی همدان در شورای اسلامی که فقط به فوتبال فکر می کند و پاس می دهد هر چند فقط به آنها قول می دهد.

اسلامی با بیان اینکه برای شرکت در مسابقه 350 میلیون تومان نیاز دارم گفت: مدیرعامل شرکت کارا ماشین مبلغ 150 میلیون تومان را پذیرفت و امیدوارم استان و مدیران مابقی مبلغ را مشارکت دهند.

و افزود: 150 میلیون تومان برای یک استان برای حمایت از یک ورزشکار کافی نیست. امیدوارم مدیران استان از بی حالی خود بیدار شوند.

در پایان باید گفت؛ امیدواریم مدیریت عالی استان، نمایندگان مردم همدان در شورای اسلامی و اداره ورزش حمایت های لازم را از این دونده سرافراز استان همدان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.