افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

بی اعتمادی در بورس با دامنه نوسانات و امواج محدود چه اتفاقی می افتد؟

  • کد خبر : 358008
بی اعتمادی در بورس با دامنه نوسانات و امواج محدود چه اتفاقی می افتد؟

سومیا شورابی; بازار: بیستمین روز از شهریور ماه با کاهش تقریبی ۷۵۱۷ واحدی شاخص کل به پایان رسید و این شاخص در سطح دو میلیون و ۸۸ هزار واحد متوقف شد. در بازار کنونی ارزش معاملات خرد در حدود 2970 میلیارد تومان ثبت شد که از نظر ورودی و خروجی نقدینگی در مجموع افراد حقیقی […]

سومیا شورابی; بازار: بیستمین روز از شهریور ماه با کاهش تقریبی ۷۵۱۷ واحدی شاخص کل به پایان رسید و این شاخص در سطح دو میلیون و ۸۸ هزار واحد متوقف شد.

در بازار کنونی ارزش معاملات خرد در حدود 2970 میلیارد تومان ثبت شد که از نظر ورودی و خروجی نقدینگی در مجموع افراد حقیقی 75 میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.
لازم به ذکر است رئیس جدید سازمان بورس امروز انتخاب می شود و به نظر می رسد نظر شخصی رئیس جمهور در مسیر توسعه بازار نقش مهمی در روند بازار داشته باشد. صندوق های سرمایه گذاری مهمترین آنها در نظر گرفته شد. یعنی برای رسیدن به اهداف باید کیفیت تیم جدید دیده شود.

بازار
می توان گفت امروز شاهد افت محسوس معاملات در کل بازار، ضعف تقاضا، پایین بودن ارزش معاملات، کمبود نقدینگی در چرخه معاملات سهام، تعداد زیاد صف های فروش و تقویت فروش بوده ایم. سفارشات از جمله نقاط منفی بازار کنونی است، همانطور که اشاره کردیم گروه ها و سهام شاخص بازار اعم از فلزات، معدنی، چند خطی و گروه پالایشی روند صعودی چندانی از خود نشان نمی دهند، این تصور که در صورت سقوط سهام بزرگ، سهام کوچکتر ممکن است در این شرایط افزایش یابد این وضعیت کاملا اشتباه است و نمی توان چنین کاری کرد. قبل از هر چیز لازم است شاخص های اصلی بازار روند افزایشی داشته باشند تا کل بازار در سایه آنها حرکت کند. بورس، بی انگیزگی فعالان و عدم اطمینان کامل برای خرید سهام است. سهامداران به محتوای ولخرجی و بیهوده ای که برخی افراد به آن تکیه می کنند اهمیتی نمی دهند، موثرترین اقدام فعلی که می تواند توجه و نظر فعالان بازار و سرمایه گذاران را به خود جلب کند تزریق منابع پولی سهامداران عمده و تشکیل صف های خرید بزرگ در بازار است. رهبران بازار نیز دامنه نوسان طبیعی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.