افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بیکاری کارگران ساختمانی در مناطق سردسیر جدی تر است

  • کد خبر : 146209
بیکاری کارگران ساختمانی در مناطق سردسیر جدی تر است

موسی محمودی کوهی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: کاهش شدید خرید و فروش و رکود مطلق در صنعت ساختمان باعث شد تا بخش زیادی از کارگران و نیروهای متخصص این حوزه بیکار شوند. نایب رئیس انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان چهارمحال و بختیاری افزود: شدت بیکاری در استان سردسیر با توجه به […]

موسی محمودی کوهی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: کاهش شدید خرید و فروش و رکود مطلق در صنعت ساختمان باعث شد تا بخش زیادی از کارگران و نیروهای متخصص این حوزه بیکار شوند.

نایب رئیس انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان چهارمحال و بختیاری افزود: شدت بیکاری در استان سردسیر با توجه به مدت کوتاه فعالیت در حوزه ساخت و ساز جدی تر و مشهودتر است به گونه ای که بسیاری از کارگران و فعالان در زمینه تاسیسات مهاجرت به استان های دیگر.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در استان چهارمحال و بختیاری بسیاری از نیروهای متخصص در حوزه مسکن و یا در حوزه تسهیلات به سایر مناطق کشور مهاجرت کرده اند، مانند عسلویه در بوشهر یا سیرجان در کرمان و یا مناطقی که صنایع پتروشیمی هستند. و واحدهای پالایشگاهی مستقر شده اند تا بتوانند معیشت خانواده خود را تامین کنند.

محمودی کوهی تصریح کرد: بسیاری از شرکت های عمرانی و ساختمانی در استان چهارمحال و بختیاری تعطیل شده اند و از مجموع 1800 شرکت فعال تنها 480 شرکت با حداقل ظرفیت مشغول به فعالیت و ارائه خدمات هستند.

نایب رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش ناگهانی قیمت بتن، شن و ماسه و تاسیسات مورد نیاز در صنعت ساختمان باعث شده است که حتی چند شرکت فعال پروژه های خود را به موقع به پایان نرسانند. .

وی گفت: برخی از شرکت های عمرانی فعالی که در گذشته حتی در سال 90 یا 92 پروژه هایی را در دست گرفتند همچنان در انتظار تسویه اسناد خزانه هستند که این امر مشکلات نقدینگی جدی برای این شرکت ها ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.