افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر سریال گرز زنی! + فیلم رقص این بازیگر در مراسم عروسی اش

  • کد خبر : 403915
بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر سریال گرز زنی! + فیلم رقص این بازیگر در مراسم عروسی اش

بیوگرافی کیسان دیباج نام: کیسان نام خانوادگی: دیباج تاریخ تولد: 30 آذر 1374 محل تولد: تهران حرفه: بازیگر، نوازنده و خواننده. وضعیت تأهل: مجرد کیسان دیباج در ۲۹ آذر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته تئاتر به پایان رساند و اکنون به عنوان بازیگر و خواننده تئاتر و تلویزیون […]

بیوگرافی کیسان دیباج

نام: کیسان

نام خانوادگی: دیباج

تاریخ تولد: 30 آذر 1374

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر، نوازنده و خواننده.

وضعیت تأهل: مجرد

کیسان دیباج در ۲۹ آذر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته تئاتر به پایان رساند و اکنون به عنوان بازیگر و خواننده تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند.

معنی اسم کیسان دیباج.

کیسان دیباج

کیسان یکی از کنیه های مختار ثقفی است که ریشه عربی دارد و به معنای باهوش است.

علاقه کیسان دیباج به هنر

کیسان دیباج

کیسان از کودکی به هنر علاقه داشت. او همیشه دوست داشت خواننده و بازیگر شود. برای این کار وارد رشته تئاتر در دانشگاه شد و تحصیلات خود را ادامه داد. او که به موسیقی نیز علاقه داشت، در کنار تحصیل در رشته تئاتر، همزمان موسیقی را نیز فرا گرفت.

کیسان دیباج و خواهرش

کیسان دیباج

کیسان تنها یک خواهر دارد که نامش کیناز دیباج است. خواهرش برخلاف او در عرصه بازیگری حضور فعالی ندارد.

قد کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان بازیگری خوش تیپ با قد 183 سانتی متر است.

ماشین کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج با انتشار تصاویری از خودروی لوکس خود خبرساز شد.

آغاز فعالیت هنری کیسان دیباج.

کیسان دیباج

کیسان دیباج بازیگری را به طور جدی از سال 1374 با گروه تئاتر آغاز کرد. اولین تجربه او در عرصه تئاتر مربوط به لحظه ای است که برای اجرای نمایشی به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در زمستان 1394 روی صحنه رفت.این تئاتر که عنوان آن «تنها راه ممکن» بود در سالن سایه ها، یکی از زیرمجموعه های تئاتر شهر.

خوانندگی و نوازندگی کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان از کودکی و نوجوانی به دلیل علاقه به هنر موسیقی پیانو نواختن را آموخت و از آن پس خود را وقف ساختن ملودی برای خود کرد.

او علاوه بر بازیگری در تئاتر، خود را وقف خوانندگی نیز کرد. از زمانی که وارد عرصه بازیگری تئاتر شد به دلیل صدای خوبش شانس خود را در این زمینه نیز امتحان کرد و موفق شد اولین آهنگ خود را با نام Itsignifica در فروردین 1397 منتشر کند که توانایی نواختن پیانو را دارد. سبک خوانندگی کیسان دیباج پاپ و تم آهنگ هایش عاشقانه است.

ازدواج و همسر کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج ازدواج نکرده و همسر ندارد.

کیسان دیباج در سریال سرنوشت

دارا حیایی کیسان دیباج فاطمه بهارمست

سریال سرنوشت داستان سرنوشت دو پسر به نام‌های هاشم و سهراب را روایت می‌کند. این سریال داستان زندگی این دو کودک را از کودکی تا جوانی و داستان هایی که در زمان زندگی آنها در پرورشگاه برای آنها اتفاق افتاده را نشان می دهد. پیام و محور اصلی این داستان امید و تلاش برای رسیدن به آرزوها و آرزوهاست.

هنرمندانی چون مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

از سرنوشت

این سریال به کارگردانی محمدرضا خرمند و فاز دوم آن را علیرضا بذر افشان کارگردانی کرده است.

علی اکبر تودریان تهیه کننده این سریال است و با دو گروه تولید و دو کارگردان تولید شده است.

سهراب و هاشم دو پسر این سریال هستند که داستان زندگی آنها از کودکی تا جوانی شرح داده می شود. در این سریال کیسان در نقش سهراب و در فصل دوم این سریال دارا حیایی نقش هاشم را بازی می کند.

در این مجموعه تلویزیونی هنرمندان سرشناسی مانند حسین پاک دل نیز حضور دارند.

کیسان به همراه دارا حیایی فرزند امین حیایی اولین تجربه ویدیویی خود را در این سریال کسب می کنند. کیسان در این سریال در نقش سهراب ظاهر می شود و با دارا همبازی می شود.

دیباج اولین تجربه تصویری خود را در سریال سرنوشت در نقش سهراب بازی کرد که با دارا حیایی پسر امین حیایی همبازی بود.

انتخاب کیسان دیباج برای بازی در سریال سرنوشت

از سرنوشت

کارگردان این سریال تصمیم گرفت برای انتخاب بازیگران نقش های اصلی این سریال از بازیگران حرفه ای استفاده نکند به همین دلیل چند نفر برای انتخاب بازیگران جدید تست شدند و به این ترتیب کیسان دیباج برای بازی در این سریال انتخاب شد. .

دو شخصیت اصلی فصل دوم این سریال هاشم و سهراب هستند و اتفاقات این سریال درباره داستان زندگی این دو شخصیت است. کیسان دیباج در نقش سهراب و دارا حیایی نقش هاشم را بازی می کنند.

کیسان دیباج در سریال گردن زدن

سری گردن

اولین تجربه کیسان دیباج در برنامه محلی برای این چهره در سال 1403 و در سریال باغ زنی بود. سریال «باغ زنی» به کارگردانی سامان سالور، تهیه کنندگی علی قربان زاده و نویسندگی زامیاد سعدوندیان در ژانر جنایی و درام ساخته شده است.

سریال گرد زنی داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی آنهاست که با آزادی جنایتکاری به نام شاهرخ تغییر کرد و منجر به فاش شدن بسیاری از اسرار خانوادگی درباره آنها و تک تک اعضای خانواده آنها شد.

رویا نونهالی، الهام پاوه نژاد، مهران غفوریان، حسن معجونی، مهدی حسینی نیا، سمیرا حسن پور، ترلان پروانه، پوریا رحیمی سام، پژمان بازغی، بهنام تشکر، الیکا ناصری و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

کیسان دیباج و الیکا ناصری

علایق شخصی کیسان دیباج

کیسان دیباج و دارا حیایی

تئاتر یکی از مهمترین علایق این بازیگر است. او مدتی است که در تئاتر فعالیت می کند و تاکنون در چندین تئاتر حضور داشته است. او یکی از اعضای گروه تئاتر «مومنتو» است.

کیسان جدا از موسیقی و بازیگری به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. او در ورزش بسیار فعال است و یکی از ورزش های مورد علاقه اش دوچرخه سواری در کوهستان است. او سال هاست که به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت می کند. اما اخیرا به دلیل مشغله زیاد، دیگر مثل قبل دوچرخه سواری نمی کند.

کیسان به فوتبال هم علاقه دارد و خودش فوتبال بازی می کند. یکی از تیم های مورد علاقه او رئال مادرید است.

سرگرمی در کیسان دیباج

یکی از تفریحات مورد علاقه این بازیگر جوان گذراندن اوقات فراغت در خانه، تماشای فیلم و نواختن پیانو است. او می گوید قبل از ابتلا به ویروس کرونا اوقات فراغت خود را اینگونه می گذراند.

دوستی کیسان دیباج و دارا حیایی

کیسان دیباج

دوستی و آشنایی این دو بازیگر نوظهور به قبل از بازی با هم در سریال سرنوشت برمی گردد. آنها قبلاً از طریق دوستان مشترک یکدیگر را می شناسند. اما با بازی در این سریال دوستی آنها بیشتر شد و بیشتر به هم نزدیک شدند.

کیسان دیباج بازیگر جوان است.

کیسان یکی از بازیگرانی است که از کلیشه شدن متنفر است. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمایلش برای بازی در نقشی شبیه سهراب می گوید: برای انتخابات پیش رو قطعا تصمیم می گیرم که شبیه نقش سهراب نباشم و به اصطلاح کلیشه ای نشوم. حتی اگر نقش خیلی شبیه سهراب باشد، سعی می کنم با ایجاد تفاوت هایی در شخصیت او، او را از نقش قبلی متمایز کنم.

به طور کلی سعی کنید از هر فردی چیزهای مثبت یاد بگیرید. او می‌گوید همه موسیقی‌ها را گوش می‌دهد و هنگام بازیگری، همه بازیگران را زیر نظر دارد تا نکات متفاوت و مفیدی را یاد بگیرد.

عکس های کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

کیسان دیباج

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.