افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بیوگرافی پوریا پورسرخ با شورت ورزشی اصلی رئال مادرید / همسرش از زیبایی زاید پنهان شد

  • کد خبر : 411176
بیوگرافی پوریا پورسرخ با شورت ورزشی اصلی رئال مادرید / همسرش از زیبایی زاید پنهان شد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک شبکه آی فیلم یکی از بهترین ایده هایی بود که تلویزیون می توانست داشته باشد. چرا که کار این شبکه پخش فیلم ها و سریال هایی است که یک بار پخش شده اند و به دلیل محبوبیتی که دارند اکنون دوباره پخش می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک شبکه آی فیلم یکی از بهترین ایده هایی بود که تلویزیون می توانست داشته باشد. چرا که کار این شبکه پخش فیلم ها و سریال هایی است که یک بار پخش شده اند و به دلیل محبوبیتی که دارند اکنون دوباره پخش می شوند. آی فیلم بارها سریال «یوسف پیامبر» را نمایش داده یا مثلاً دویست بازی از سریال مداحی را از ابتدا تا انتها به نمایش گذاشته است. این شب ها یکی از پربیننده ترین سریال های کیمیا پخش می شود. شخصیتی به نام آرش که فرزند مهتاب خانم است به تازگی به این سریال اضافه شده است. آرش بازیگر نقش پوریا پورسرخ توجه ها را به خود جلب کرده است. چون پوریا خان جذابیت زیادی در خود و ظاهر شیک و مجلل آرش دارد، نور علی نور شده اند. پوریا پورسرخ چهره دهه پنجاهی است که امروز نزدیک به 50 سال از عمرش می گذرد. واقعا عجیب نیست؟ پوریا خان سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را دارد که ثابت کرده است او می‌تواند از پس هر نقشی بربیاید. از طنز گرفته تا جدی و اجتماعی. هم منفی و هم مثبت تور کاری این بازیگر است که اغلب او را شیطون می دانند.

پوریا پورسرخ با شورت ورزشی رئال مادرید

خب، چهره و حالات چهره هر بازیگری متفاوت است. شخصی مثل آزیتا حاجیان هرگز دوست ندارد شخصیت منفور باشد و فردی مثل خانم رویا نونهالی نقش شخصیت های منفی را بازی می کند. پوریا پورسرخ با 599 پست تا کنون بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد. این بازیگر تصاویر جذاب بسیاری را به اشتراک می گذارد، مردم را به خود جذب می کند و علاقه زیادی به فوتبالیست ها دارد. او عکس های یادگاری زیادی با بازیکنان مشهور دارد اما جالب ترین آنها ویدئویی است که اخیرا منتشر کرده و در آن با شلوارک ورزشی ظاهر می شود. هر چند او یک پیراهن از دوستش هدیه گرفت و این پیراهن ورزشی متعلق به کاماویگا با امضای او و تمام بازیکنان فعلی رئال مادرید است. در زیر می توانید این ویدیو را مشاهده کنید که نشان دهنده خوشحالی و لذت این بازیگر است.

بیوگرافی پوریا پورسرخ و ترس از هواپیما

پوریا پورسرخ این روزها 47 ساله می شود. در ۱۳ تیر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. این بازیگر محبوب ورزشکار و بدنساز نیز هست. این بازیگر فارغ التحصیل دکترای فیزیولوژی گیاهی، دارای سابقه روزنامه نگاری حرفه ای و کار در امارات متحده عربی و دارای کمربند مشکی در کیوکوشین است. پوریا پورسرخ 182 سانتی متر قد، 42 ساله ازدواج کرده و از هواپیما هم می ترسد!

پوریا پورسرخ

خانواده و تحصیلات پوریا پورسرخ پر و ثروت است.

او در ساعت 4 صبح در تهران به عنوان اولین فرزند خانواده به دنیا آمد و دو خواهر به نام های پگاه و پانته آ دارد. البته این بازیگر یک برادر به نام رضا نیز دارد که هر سه مجرد هستند. مادرش یک معلم انگلیسی بازنشسته و پدرش یک شرکت نفتی بازنشسته است. پوریا خان لیسانس اصلاح نباتات را در دانشگاه آزاد شیراز گذراند و فوق لیسانس و دکترا را در رشته فیزیولوژی گیاهی در تهران به پایان رساند.

پوریا پورسرخ

شغل دوم این بازیگر.

همانطور که گفته شد آقای پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارند و در کنار بازیگری به طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجلات علمی نیز می پردازند و در حد یک کار همه جانبه هستند.

پوریا پورسرخ

ازدواج پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

پس از حضور این بازیگر در کیمیا در سال 1393، عکس های زیادی از او در کنار مهرآوه شریفی نیا منتشر شد که از ازدواج آنها خبر می داد اما این موضوع صحت نداشت. این دو چهره 15 سال است که به عنوان دوست و همکار با هم بازی می کنند.

پوریا پورسرخ

در 42 سالگی ازدواج کرد

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۹۷ در سن ۴۲ سالگی ازدواج کرد و با همسرش زیر یک سقف زندگی می کند. خود او این خبر را به طور رسمی تایید کرد و خودش هم در طرح زایمان 2019 نام و عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

پوریا پورسرخ

نقش یک سیگاری؟ اصلا!

پوریا پورسرخ می گوید در هیچ فیلمی سیگار نکشیده ام. این بازیگر می گوید این یک موضع ضعف نیست و آنها شهامت نه گفتن را دارند. من نمیتونم مثل یه سیگاری باهات بازی کنم

پوریا پورسرخ1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.