افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

بیوگرافی و زندگی خصوصی یسنا میرطهماسب و همسرش + عکس های دیدنی

  • کد خبر : 181410
بیوگرافی و زندگی خصوصی یسنا میرطهماسب و همسرش + عکس های دیدنی

یسنا میرطهماسب (زاده ۲۸ فرودین ۱۳۷۸) بازیگر ایرانی است. خلاصه بیوگرافی یسنا میرطهماسب. نام: یسنا نام خانوادگی: میرطهماسب تاریخ تولد: 28 فرودین 1378 تحصیلات: لیسانس معماری. حوزه هنری: بازیگری زندگی شخصی و خانوادگی یسنا میرطهماسب. یسنا متولد تهران، فرزند مجتبی میرطهماسب، مستندساز، فیلمبردار و صدابردار است، حرفه ای که به لطف کار پدرش و آشنایی […]

یسنا میرطهماسب (زاده ۲۸ فرودین ۱۳۷۸) بازیگر ایرانی است.

خلاصه بیوگرافی یسنا میرطهماسب.

نام: یسنا

نام خانوادگی: میرطهماسب

تاریخ تولد: 28 فرودین 1378

تحصیلات: لیسانس معماری.

حوزه هنری: بازیگری

زندگی شخصی و خانوادگی یسنا میرطهماسب.

یسنا متولد تهران، فرزند مجتبی میرطهماسب، مستندساز، فیلمبردار و صدابردار است، حرفه ای که به لطف کار پدرش و آشنایی با بازیگران آغاز کرد.

آموزش یسنا میرطهماسب

این بازیگر جوان و موفق دارای مدرک معماری است.

ازدواج یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب مجرد است.

یسنا میرطهماسب

زندگی هنری و اجتماعی یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب از طریق رابطه پدرش با باران کوثری با هومن سیدی کارگردان فیلم سیزده آشنا شد و پس از یک تست کوتاه انتخاب شد. بازی زیبای یسنا در این فیلم در سال 1391 جایزه منتقدان سینمایی را برای وی به ارمغان آورد اما به دلیل سن کم این جایزه به ساعد سهیلی رسید. یسنا میرطهماسب در سال 1393 در فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان به خوبی ایفای نقش کرد و توانست خود را در جامعه هنری و بازیگری ثابت کند. از دیگر نقش های یسنا میرطهماسب، بازی در فیلم تابستان داغ در سال 1394 به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد بود. همچنین در سال 1395 در فیلم «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و در کنار نگار مقدم ایفای نقشی درخشان داشت که باعث شهرت بیشتر او شد. یسنا میرطهماسب در سال ۱۳۹۸ اولین تجربه بازیگری خود را در سریال شبکه نمایش خانگی تجربه کرد. او در سریال ملکه گدا نقش سهیل را فوق العاده بازی کرده است. ملکه گدا به کارگردانی حسین سهیل زاده با بازی بازیگرانی چون باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، فرزاد فرزین، الهام کردا و … از شبکه نمایش خانگی و به صورت اختصاصی از فیلمو پخش می شود. یسنا تاکنون در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده است و به توصیه پدرش تصمیم می گیرد در این کلاس ها و کلاس های بیان هنری شرکت کند. مرداب یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک نژاد در ژانر درام و معمایی است که در آن یسنا میرتهماسب در کنار هنرمندانی چون شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی در نقش کیوان بازی می کند. و دیگران… اقدام کرده اند.

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.