افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیوگرافی هدایت هاشمی و قد کوتاهش در کنار همسر دومش / اوس موسی در پایتخت در جشن تولد دخترش

  • کد خبر : 331804
بیوگرافی هدایت هاشمی و قد کوتاهش در کنار همسر دومش / اوس موسی در پایتخت در جشن تولد دخترش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بازیگران زیادی هستند که ممکن است به خاطر نام یک نقش بیشتر از نام اصلی خود شهرت داشته باشند. مثلاً از امین حیایی هیچ وقت با نام شخصیتی که بازی کرده یاد نمی شود و همه این بازیگر را با نام واقعی اش می شناسند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بازیگران زیادی هستند که ممکن است به خاطر نام یک نقش بیشتر از نام اصلی خود شهرت داشته باشند. مثلاً از امین حیایی هیچ وقت با نام شخصیتی که بازی کرده یاد نمی شود و همه این بازیگر را با نام واقعی اش می شناسند. اما مثلاً آقای محسن تنابنده با وجود شهرت فراوان و البته سابقه کاری بسیار پرمشغله و سوابق درخشان، اما با نام معمول نقی، شهرت بسیار بیشتری دارد. البته ظاهر سریال پایتخت باعث شده همه بازیگران آن با این چالش روبرو شوند و در واقع هما خانم را کمتر با نام ریما می شناسند. از طرفی یادتان هست اوس موسی در سال 1392 در این سریال در پایتخت نقش آفرینی کرده باشد؟ البته ما می گوییم اوس موسی در واقع آقای هدایت هاشمی است که در نقش موسی دیده شد. هدایت هاشمی یکی از شناخته شده ترین بازیگران این عرصه است که در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته و نقش های بسیار متفاوتی را ایفا کرده است. به عنوان مثال اوس موسی هیچ ارتباطی با دیگر مدل های شخصیتی این بازیگر ندارد و این عدد دقیقا نشان دهنده استعداد این هنرمند با استعداد است.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در اینستاگرام فعال است. او نیز سرگرمی خاص خود را دارد و همیشه در راحت ترین شرایط زندگی کرده است. البته به جز این بازیگر دو ازدواج و طلاق هم داشت. همسر اول هدایت هاشمی خانم بازیگر و ازدواج دوم او با یک خانم زیباست. هدایت هاشمی در اولین ازدواج خود با خانم نگار عابدی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دختری به نام اما است. اما این ازدواج به طلاق ختم شد و بعداً تر اوس موسایی پایتخت با مهشید ناصری همسر فعلی اش ازدواج کرد و صاحب یک دختر شبیه مادرش شدند. در زیر می توانید این زوج را به تازگی در یکی از اکران های خصوصی ببینید.

هدایت هاشمی

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی این روزها پنجاه ساله می شود. چرا که در 26 اسفند 1353 بازیگری که در سبزوار چشم جهانیان را گشود و اکنون بازیگر است متولد شد.

او فوق لیسانس کارگردانی دارد، بازی در تئاتر را از سن بسیار پایین آغاز کرد و بعدها در تلویزیون و سینما به شهرت رسید. او اکنون از دو همسرش دو فرزند دارد.

هدایت هاشمی

خانواده و اولین تئاتر هدایت هاشمی

همانطور که در بالا ذکر شد، هدایت خان در سبزوار متولد شد و دو برادر به نام‌های علی و هادی دارد. اولین بار در 13 سالگی یعنی سال 66 در تئاتری به نام ترناس جان که در جشنواره فجر سبزوار بود اجرا کرد و روی صحنه رفت. جالب است بدانید که هدایت خانبایی نیز در اولین مسابقه خود موفق به کسب لوح تقدیر شد.

هدایت هاشمی

عشق به فوتبال اما رهایی و ستیزه جویی.

اما زندگی این خانواده اینطور نبود و در واقع با خانواده از سبزوار به معشور نقل مکان کردند و آنجا بود که وارد فوتبال شد و در تیم های جوانان عقاب بازی کرد. البته مدتی در تمرینات تیم ابومسلم شرکت کرد اما به فوتبال اهمیت نداد و به سربازی رفت.

هدایت هاشمی

سریال متوالی به کارگردانی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم داشت که در سال 1389 مورد توجه قرار گرفت و یک سال بعد در سال 1392 در سریال نوشدارو بازی کرد و به شهرت رسید اما باز هم با چهره نه با اسمش در واقع شهرت اصلی این بازیگر در سال 1992 بود که در سریال پایتخت 3 دیده شد و اوس موسی متولد شد. او در فصل چهارم پایتخت و در سال 1393 حضور داشت.

هدایت هاشمی

ازدواج دوم با مهزانی

جالب است بدانید که آقای هاشمی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۳ برای دومین بار با مهشید ناصری یکی از شاگردان بازیگری خود ازدواج کرد که دومین دختر این بازیگر جانا نام دارد.

اما نحوه آشنایی هدایت هاشمی با همسر دومش جالب بود، زیرا می گوید مهشید هم مثل من از زندگی قبلی اش طلاق گرفته بود و یک روز با من تماس گرفت تا در مورد ازدواجش با یکی دیگر از شاگردانم به من مشاوره دهد که من به آن پایان دادم. خراب کردن . بالا!

هدایت هاشمی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.