افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بیوگرافی نگار جواهریان و مراسم او در یونان/ وسایل مورد علاقه و لاکچری دخترش

  • کد خبر : 412863
بیوگرافی نگار جواهریان و مراسم او در یونان/ وسایل مورد علاقه و لاکچری دخترش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که با حاشیه سازی و ظاهر عجیب می خواهند در بازار بمانند. البته قبلا این کار جواب می داد و الان سلیقه مردم عوض شده. امروزه هنرمندانی را می بینیم که با استعداد خود به مقام های عالی می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که با حاشیه سازی و ظاهر عجیب می خواهند در بازار بمانند. البته قبلا این کار جواب می داد و الان سلیقه مردم عوض شده. امروزه هنرمندانی را می بینیم که با استعداد خود به مقام های عالی می رسند و هنر آرمانی خود را به نمایش می گذارند و بدون گفتن به عرش می رسند. مثلا الناز شاکردوست ده سال پیش را به یاد دارید؟ این چهره فقط به خاطر زیبایی صورتی اش جلب توجه می کرد و به فیلم ها و سریال ها هم دعوت می شد. اما اکنون او توانایی جدیدی را نشان داده است. چند سالی می شود که الناز بانو مهارت های خود را در ژانر جدیدی از بازیگری نشان داده و حالا مدل دوست داشتنی بودن کاملاً متفاوت شده است. اما هنرمندانی هستند که از ابتدا در این عرصه با عزت و احترام ظاهر شدند. نگار جواهریان مصداق بارز و جذابی برای این موضوع است، او هرگز نخواست با حاشیه ها یا حرف های عجیب و غریب باشد و زحماتش نتیجه داد. نگار جواهریان در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی حضور داشته است، اما محبوب‌ترین آن‌ها فیلم «خاتون» و دیگری «استخر نقاشی» بود. او در نقش زنی زیبا، صیقلی و با ابهت ظاهر شد و در نقش دیگر زنی زیبا و ناتوان ظاهر شد.

اسباب بازی دخترانه نگار جواهریان

نگار بانو این بازیگر 42 ساله همسر رامبد جوان و مادر یک دختر هر از گاهی در اینستاگرام از دخترش می نویسد. او که در این فضا حدود 1.5 میلیون دنبال کننده دارد، یک صفحه هنری ایجاد کرده و فعالیتی کاملا عادی و منحصر به فرد در آن دارد. این بازیگر تا کنون 562 پست منتشر کرده است، اما در ارسال عکس و فیلم از خودش، همسرش و دخترش چندان خوب نیست تا همیشه در تیتر اخبار باشد. اما اخیرا تصویری که او از اسباب بازی های دخترش به اشتراک گذاشته بود، توجه ها را به خود جلب کرد. دختر دو بازیگر معروف، حتی قبل از تولد مورد توجه قرار گرفت. چون پدر و مادرش به کانادا رفتند تا او را از شکم مادرش رها کنند تا دخترشان در کانادا به دنیا بیاید. در زیر می توانید لوازم جانبی بازی رامبد جوان را مشاهده کنید.

IMG_20241028_152833

بیوگرافی جواهریان

نگار جواهریان در 31 دی 1361 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است. او از 15 سالگی وارد تئاتر شد و سپس صداپیشگی را تجربه کرد و اکنون خود را وقف ترجمه کرده است.

جواهریان تکذیب

خانواده ای که کانادا را تصرف کرد

پدر این بازیگر فقید مهندس بزرگراه و ساختمان و مادرش خانه دار است. نگار بانو دو خواهر به نام های ناگین و نازنین و البته یک برادر دارد! جالب است که مادر، خواهر و بسیاری از بستگان این بازیگر در مونترال کانادا زندگی می کنند.

جواهریان تکذیب

ازدواج با رامبد جوان در یونان

رامبد جوان همسر سابق سحر دولتشاهی است. اما سال ها از ازدواج او با نگار بانو می گذرد. این ازدواج در ابتدا شایعه به نظر می رسد اما با انتشار عکس این دو نفر این خبر نیز تایید شد. سرانجام همه متوجه شدند که نگار 34 ساله در سال 2015 در حضور جمعی از هنرمندان در یونان با رامبد 45 ساله ازدواج کرد.

سال 1392 بود که این زوج در فیلم «پرش از ارتفاع کم» همبازی شدند و نکته جالب این است که رامبد خان به غیر از سحر با ماندانا روحی هم ازدواج کرده بود که منجر به طلاق شد.

جواهریان تکذیب

جواهریان تکذیب

اتاق به هم ریخته است

نگار جواهریان می گوید اتاق من همیشه به هم ریخته است چون وقتی همه چیز سر جای خودش باشد استرس می گیرم. به همین دلیل ترجیح می دهند همیشه شلوغ و نامرتب باشد.

جواهریان تکذیب

سفیر حامی کودکان کار

در مراسم حمایت از کودکان کار در سال 1395 که با حضور جمعی از هنرمندان سینما و ورزشکاران کشور برگزار شد، نگار جواهریان به عنوان سفیر انجمن معرفی شد و از آنان خواسته شد تا توانمندی های جامعه هنری کشور را افزایش دهند. لغو کار کودکان فعال تر از گذشته است.

جواهریان تکذیب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.