افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بیوگرافی نرگس محمدی و سرگرمی مجلل در قسمتی بکر از جهان/تور فیلم با مادر جوانش

  • کد خبر : 405880
بیوگرافی نرگس محمدی و سرگرمی مجلل در قسمتی بکر از جهان/تور فیلم با مادر جوانش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بازیگران زیادی هستند که برایشان فقط بازی در یک فیلم یا سریال کافی بود و بس. در واقع مراحل رشد و توسعه برای آنها فقط در یک شغل بوده و برای رسیدن به آن درجه نیازی به تلاش چندین ساله نداشته اند. به عنوان مثال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بازیگران زیادی هستند که برایشان فقط بازی در یک فیلم یا سریال کافی بود و بس. در واقع مراحل رشد و توسعه برای آنها فقط در یک شغل بوده و برای رسیدن به آن درجه نیازی به تلاش چندین ساله نداشته اند. به عنوان مثال یکی از این افراد خانم نرگس محمدی است که اوایل دهه نود با ایفای نقش در سریال ستایش به نمایش درآمد و به شهرت رسید. البته باید گفت که نرگس محمدی با این سریالی که در آن نقش اصلی را بازی کرد، واقعاً مردم را از تلویزیون هیجان زده کرد. خب وقتی سریالی فیلمنامه و بازیگر محکمی داشته باشد خیلی سریع می تواند به جایگاه مناسبی برسد. ستایش از آن دست نمایش هایی بود که به دلیل استقبال خوب تماشاگران، به فصل های بعدی هم کشیده شد و کارگردان تصمیم گرفت فصل دوم و سوم ستایش را نیز بسازد. نرگس محمدی این روزها 41 ساله می شود. او چند سالی است که ازدواج کرده است و در واقع تمجید و ازدواج کافی بود تا این بازیگر به محبوبیت و شهرت قابل توجهی دست یابد.

نرگس محمدی و علی اوجی در بکر زمین

نرگس محمدی در تاشیش مجرد بود. او نقش یک دختر بسیار مثبت را بازی کرد که ازدواج می کند و شوهرش می میرد. به این معنا از پدر شوهرش فاصله می گیرد و فرار می کند تا مراقب فرزندانش نباشند. خانواده‌های ایرانی اغلب مجذوب داستان‌های خانوادگی و درگیری‌هایی از این دست می‌شوند. خوب، آنها احساساتی و دلسوز هستند، بنابراین فیلمنامه های ستایش قطعا می توانند بسیار مورد استقبال قرار گیرند. نرگس محمدی پس از مداحی چند سالی است که ازدواج کرده است. او همسر علی اوجی است که از طریق برنامه مهران مدیری عدم خواستگاری خود را اعلام کرد و علی اوجی به خواستگاری او آمد. حالا این زوج زندگی مشترک خوبی دارند و از او حمایت می کنند. خیلی به خارج از کشور سفر می کنند و عکس های زیادی در مکان های جذاب می گذارند. اما این بار مکان بی نظیر و بکری که او به آنجا رفته بود بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 18 فروردین 1362 و در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس پرستاری شد و کار خود را با شرکت در کلاس های بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال «ستایش» به شهرت رسید. هنوز خیلی ها او را با نام ستایش می شناسند.

نرگس محمدی

خانواده و اصل بازیگر.

نرگس بانو در تهران و در خانواده ای سرابی آذربایجانی متولد شد. او فرزند اول است و یک خواهر به نام سارا و یک برادر به نام محسن دارد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

نرگس محمدی درباره رشته و کارش می گوید: از ابتدا می خواستم هنر بخوانم اما یک روز که باید در کنکور فرهنگستان صدا و سیما شرکت می کردم، اتفاقی برایم افتاد و در امتحان مردود شدم. به همین دلیل در دبیرستان در کلاس های علوم تجربی شرکت کردم و سپس در رشته پرستاری قبول شدم.

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی و بازیگر

خانم در شهریور ۱۳۹۴ که کارگردان مهمان دورهمی مهران خان شد، بازیگر بود. او در این برنامه بسیار صادق بود و به راحتی گفت که مدت زیادی است نامزد نکرده ام.

نرگس بانو ابتدا پس از چند ماه در اردیبهشت 1395 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده) ازدواج کرد و با انتشار چند عکس از تالار عروسی در منطقه سعادت آباد تهران خبر ازدواجشان را منتشر کرد. نکته جالب در مورد این زوج این است که مراسم عقد خود را با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام دادند.

نرگس محمدی

رفتن به سینما با مادر جوانم

نرگس بانو می گوید مادرم مدتی در ایستگاه کار می کرد و در حوزه فرهنگ و مردم فعالیت می کرد. هر بار که می خواست سر کار برود، یک فیلم به ما نشان می داد و ما چندین بار آن را تماشا کردیم. بارها از سر کار به من زنگ می زد و می گفت: بیا با هم بریم سینما و فیلم ببینیم. چون مادرم زود ازدواج کرد، اختلاف سنی با مادرم خیلی کم است و با هم راحت بودیم.

نرگس محمدی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.