افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی

  • کد خبر : 386248
بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی

بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر جوان و با استعداد به همراه فیلم شناسی این بازیگر را مشاهده می کنید. به گزارش صبح تایم، محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که اطلاعات زندگی شخصی و خانوادگی او منتشر نشده است. او چند سالی است که در دهه هفتاد وارد […]







بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر جوان و با استعداد به همراه فیلم شناسی این بازیگر را مشاهده می کنید.



به گزارش صبح تایم، محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که اطلاعات زندگی شخصی و خانوادگی او منتشر نشده است. او چند سالی است که در دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شده است.

ازدواج و همسر محمدرضا سامیان

از تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمدرضا سامیان می توان دریافت که این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

اولین حضور محمدرضا سامیان در بازیگری

مصطفی سامیان یا بهتر بگوییم سامیان بازیگر نقش مصطفی در طوبی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با درخشش در این عرصه موفق شد وارد دنیای سینما و تلویزیون شود. اولین و شاید مهمترین اثر سینمایی محمدرضا سامیان فیلم «جنگل نارنج» بود.

برای بازی در فیلم کوتاه Remake جایزه دریافت کرد

یکی از مهمترین بخشهای کارنامه هنری محمدرضا سامیان دریافت جایزه در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است که برای بازی در فیلم کوتاه نوسازی به کارگردانی علی توکلی دریافت کرد.

سامیان یکی از بازیگران طوبی است که مدتی است هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود. سریالی که با حضور بازیگران مطرح و نقش آفرینی جذاب آنها توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

نقش محمدرضا سامیان در سریال طوبی مصطفی فرزند فخرالدین با بازی امین زندگانی و طوبی با بازی شبنم قربانی است که با چالش های مختلف شخصی و خانوادگی مواجه است و به عنوان یکی از بازیگران کلیدی این سریال حضور پررنگی دارد. سامیان در این سریال با بازیگرانی چون داریوش ارجمند، هومن بارک نورد، مهدی سلوکی، فرهاد آئیش، فریبا عشمت و … همبازی است.

منبع: نمناک




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.