افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

بیوگرافی غنی آزاده صمدی / از اولین عشقش در 18 سالگی تا رقص زنانه اش در مقابل مردم! + عکس

  • کد خبر : 374533
بیوگرافی غنی آزاده صمدی / از اولین عشقش در 18 سالگی تا رقص زنانه اش در مقابل مردم! + عکس

آزاده صمدی یک خانم دهه پنجاه هست که الان 46 سال دارد. وی که اهل لاهیجان است در 27 دی ماه 1357 در لاهیجان به دنیا آمد و در خانواده ای 5 نفره بزرگ شد. آزاده صمدی دو برادر کوچکتر دارد. پدر این بازیگر بازیگر نبود و کارهای مستقلی داشته و دارد. از طرفی مادر […]

آزاده صمدی یک خانم دهه پنجاه هست که الان 46 سال دارد. وی که اهل لاهیجان است در 27 دی ماه 1357 در لاهیجان به دنیا آمد و در خانواده ای 5 نفره بزرگ شد. آزاده صمدی دو برادر کوچکتر دارد. پدر این بازیگر بازیگر نبود و کارهای مستقلی داشته و دارد. از طرفی مادر آزاده صمدی مددکار اجتماعی است.

تحصیل رایگان صمدی به کار او مربوط می شود.

جالب است بدانید که آزاده صمدی از معدود هنرمندانی است که رشته تحصیلی او با فعالیت فعلی او مرتبط است، چرا که این بازیگر دارای مدرک تئاتر است و در دانشگاه سوره تحصیل کرده است.

آزاده صمدی

ازدواج و همسر آزاد صمدی

به طور کلی، اتحاد بازیگران برای اکثر بینندگان جالب است. در مورد آزاده صمدی همه می دانند که این بازیگر زن سابق هومان سیدی بوده و سال هاست که از هم جدا و طلاق گرفته اند. این زوج در سال 1385 ازدواج کردند و سرانجام پس از هفت سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آزاده صمدی و همسر سابقش هرگز درباره طلاق خود صحبتی نکرده اند و ترجیح می دهند زندگی خصوصی خود را علنی نکنند. جالب اینجاست که هیچ وقت در مورد هم حرف منفی نگفتند و به فعالیت حرفه ای خود ادامه دادند.

آزاده صمدی

هومن سیدی پس از طلاق از آزاده بانو دوباره ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. اما هنوز هیچ خبر موثقی از ازدواج مجدد آزاده صمدی دیده و شنیده نشده است. خبر رسمی به اشتراک گذاشته نشده است.

آزاده صمدی و هومن سیدی بچه داری؟

همانطور که اشاره کردیم هومن سیدی از همسر اولش یک پسر دارد اما آزاده صمدی و هومن خان هیچ وقت بچه دار نشدند یا حداقل چیزی اعلام نکردند. البته همانطور که در شبکه های اجتماعی شایعات زیادی وجود دارد، عناوینی مانند پسر آزاده صمدی نیز در فضای مجازی به چشم می خورد که باید بگوییم هر دو بازیگر آن را تکذیب کرده و آن را شایعه توصیف کردند.

آزاده صمدی

آغاز فعالیت مستقل و همبازی صمدی با همسر سابقش.

آزاده صمدی کار خود را به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و در سال 1385 بود که برای اولین بار حضور در مقابل دوربین را با ایفای نقش در سریال «چند از ما» تجربه کرد. اما اوج شهرت این بازیگر در میان مردم زمانی بود که او را برای بازی غزل توتونچی در سریال جاده بی پایان شناخته شد. آزاده صمدی در این سریال ساخته همایون اسعدیان با هومن سیدی همبازی شد.

آزاده صمدی

اولین فیلم آزاده صمدی

جالب است که اولین تجربه آزاده صمدی در سینما با فیلم آفریقا به کارگردانی هومان سیدی بود. او در این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شد.

آزاده صمدی

رقص جنجالی آزاده صمدی در تئاتر

اکران سینمایی فیلم رقص آزاده صمدی واکنش های بسیاری را برانگیخت.

آزاده صمدی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.