افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

بیوگرافی صفر تا صد حامد سلطانی مجری معجزه! از مرگ دلخراش همسر اول تا ازدواج دوم!

  • کد خبر : 131991
بیوگرافی صفر تا صد حامد سلطانی مجری معجزه!  از مرگ دلخراش همسر اول تا ازدواج دوم!

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است. حامد سلطانی مجری معروفی که تاکنون مجری برنامه های زیادی مانند عجوبه ها و حسینیه معلی و میدون بوده است، این مجری در سال 1401 همسر و پسر 2 ساله خود را در تصادف از دست داد. حامد سلطانی روزهای سختی را پشت سر […]

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است. حامد سلطانی مجری معروفی که تاکنون مجری برنامه های زیادی مانند عجوبه ها و حسینیه معلی و میدون بوده است، این مجری در سال 1401 همسر و پسر 2 ساله خود را در تصادف از دست داد.

حامد سلطانی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. مرگ یک پسر جذاب چیزی نیست که در ایران به راحتی فراموش شود. وقتی پسرش در یک حادثه دلخراش جلوی چشمانش جان باخت، اتفاق دردناکی برای حامد سلطانی مجری جوان رخ داد و زندگی او را به کلی تغییر داد.

حامد سلطانی مجری، نقاش و گرافیست سرشناس ایرانی است که در چند سال گذشته مجری برنامه های میدون و عجوبه ها بوده است. در خرداد 1401 همسر و پسر 2 ساله خود را در سانحه رانندگی از دست داد و به شدت مجروح شد.

حامد سلطانی از طراحان برجسته گرافیک شهرداری مشهد است و همچنین به عنوان طراح در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) فعالیت می کند.

همچنین مدیرعاملی گروه هنری و تلویزیونی صدا و سیمای مشهد، مجری تبلیغات نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرای بسیاری از برنامه ها و مراسم مختلف از دیگر فعالیت های سلطانی است.

بیوگرافی حامد سلطانی

او در ۲۲ آذر ۱۳۴۶ در مشهد به دنیا آمد و در اینستاگرامش برخی رسانه ها نوشت، گاهی نویسندگی و گاهی بازیگری.

او همچنین به عنوان طراح، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده و مجری اجرا داشته است.

حامد سلطانی

حامد سلطانی در اینستاگرام خود نوشت: فکر می کنم بچه های حزب الله شادترین مردم دنیا هستند، البته از شادی هایی که ما لذت می بریم، نه آن گونه که باید تحمل کنیم.

حامد سلطانی

حالا گاهی دشمنانی دارند و می خواهند قضیه را به سمت دیگری برگردانند و بعضی از این اصحاب به آنها کمک می کنند، هرچند زیاد نیستند…

به هر حال تا جایی که من می دانم شادی و نشاط یکی از مهم ترین جاذبه های بچه های انقلاب و حزب الله بوده و هست. چیزی که خیلی ها نمی دانند!

چه بسیار همکارانی که بعد از جلسه از گذشته خود صحبت کردند و باور نداشتند در فضای بین مذهبی جایی برای شوخی وجود داشته باشد. چقدر تصور نمی کردم ارتباط با کسانی که ریش می گذارند، حلقه می زنند، موهایشان را افقی شانه می کنند و به جای سلام و به جای خداحافظ یا علی سلام علیکم می گویند، اینقدر شیرین و اعتیادآور باشد. بعد از اون تولدی که قبلا گفتم معتاد این گروه شدم…

حامد سلطانی

به حدی که حتی با دوستان قدیمیم هم غریبه شدم که البته از نظر من خوب نیست. انگار از روی بوم افتاد…

بچه های باصفای حسینیه هنر که مدتی است در فضای گروه های انقلابی و مجالس مشهد دست به طرحی جدید زده اند، یکی از نمونه های این بچه حزب اللهی ها هستند که علاوه بر «خوب بودن در چهره» “، هر از گاهی با شوخی و شوخی های خود باعث لبخند دیگران می شوند، کنار هم می نشینند و این خیلی گرون تر است…

حامد سلطانی

حامد سلطانی در تازه ترین فعالیت خود معجزه می کند.

هدف این برنامه نمایش استعدادهای کودکان است، عجوبه ها که با اجرای مهران غفوریان تجلیل شد، برنامه ای تلویزیونی است که در آن کودکان نقش اول را دارند. این نمایش یک نمایش محسوب می شود زیرا قرار نیست داوری در آن سنجیده شود که استعدادهای بچه ها سنجیده شود، این نمایش فقط ویژگی های بچه های با استعداد را نشان می دهد.

سروش گل محمدی تهیه کننده این برنامه می گوید: مهران غفوریان در این سبک بازیگری از همه بهتر است. او روانشناسی کودکان را خوانده است و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. مهران غفوریان می تواند با لحنی محبت آمیز (نه تمسخرآمیز) در محل به کودکان پاسخ های طنز بدهد و از نظر شهرت نیز به اندازه ای شهرت دارد که مخاطبان را به تماشای نمایش تشویق کند.

ازدواج دوم پس از مرگ دلخراش همسر اول

حامد سلطانی بعد از تصادف مرگبار که منجر به کشته شدن همسرش شد، یک سال در کنار پسرش ماند تا با دختری ازدواج کرد و حالا با همسر دوم و پسرش تا حدودی احساس آرامش می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.