افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

بیوگرافی شهاب حسینی و بابا پدر دختر به همراه همسر جدیدش / گروه موزیکال که خواننده آن شهابا است

  • کد خبر : 404682
بیوگرافی شهاب حسینی و بابا پدر دختر به همراه همسر جدیدش / گروه موزیکال که خواننده آن شهابا است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بازیگران زیادی هستند که اکنون به آنها سوپراستار سینما می گویند اما زمانی در تلویزیون ظاهر شده و در جعبه جادو دیده می شوند. البته بسیاری از آن ها از ابتدا روی پرده سینما بوده اند و چیز زیادی از تلویزیون نمی دانند و زمین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بازیگران زیادی هستند که اکنون به آنها سوپراستار سینما می گویند اما زمانی در تلویزیون ظاهر شده و در جعبه جادو دیده می شوند. البته بسیاری از آن ها از ابتدا روی پرده سینما بوده اند و چیز زیادی از تلویزیون نمی دانند و زمین صدا و سیما را نخورده اند و به همین دلیل هلوی ناب را انتخاب کرده اند. برای دسته اول شهاب حسینی یکی از بهترین نمونه هاست و برای دسته دوم ترانه علیدوستی. هر دو چهره طرفداران زیادی دارند، اما می توان گفت شهاب حسینی بسیار بسیار بیشتر از هر هنرمندی محبوبیت دارد و چندین دهه است که در این عرصه حضور داشته است. شهاب حسینی سابقه حضور در تلویزیون، سینما و شبکه های خانگی را دارد و تاکنون نقش های زیادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این بازیگر در تجربیات خود نقش هایی به عنوان شخصیت یک معلول دارد و از سوی دیگر نقشی مانند قباد را ایفا کرده است. او یک پلیس در پوست شیر ​​و خلبانی است که علاقه زیادی به پرواز دارد. شهاب حسینی دقیقا به خاطر همین تنوع و استعداد بازیگری طرفداران زیادی دارد و این محبوبیت نه تنها در بین مردم دیده می شود، بلکه کارگردانان زیادی هم هستند که علاقه مند به همکاری با او هستند.

گالری نقاشی های همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی این بازیگر پنجاه و چند ساله که اکنون 51 سال سن دارد، تاکنون دو ازدواج و یک طلاق داشته است. او پدر دو فرزند است و اختلاف سنی قابل توجهی با همسر دومش دارد. شهاب حسینی را می توان یکی از کم حاشیه ترین چهره های این عرصه دانست که با ازدواج دوم خود با بانوی ارجمند ساناز ارجمند مورد توجه حاشیه ای قرار گرفت. اما در حال حاضر مردم نیز این زوج را دوست دارند و نظرات مثبت زیادی به آنها می دهند. شهاب حسینی به همراه همسرش در مراسم شرکت می کند اما به هیچ وجه طرفدار جدل و صحبت های عجیب و غریب نیستند. ساناز ارجمند متولد دهه شصت نیز عکاس و نقاش است و این بار با نگهداری گالری از نقاشی هایش توجه ها را به خود جلب کرده است. البته حضور جذاب شهاب حسینی و البته فرزندانش نیز در این گالری توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در زیر تصاویری را می بینیم که به تازگی منتشر شده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران بازیگر، مجری و مجری است. وی دارای دیپلم علوم انسانی و دانشجوی بازنشسته گروه روانشناسی دانشگاه تهران است که کار خود را با مجری رادیو آغاز کرده و اکنون کارگردانی است.

شهاب حسینی

پسر شرور خاندان حسینی.

شهاب حسینی میگه مامانم همیشه میگفت تو خیلی پسر بدی هستی ولی تا اینکه خواستم برم سربازی و کلاس 4مو کوتاه کردم و دیدم سرم 9 جا شکسته بود و نمیدونستم . و از آنجایی که یادم نیست چه زمانی چهار یا پنج مورد از آنها اتفاق افتاد، باید آنها را به دوران کودکی من نسبت داد که من شرور بودم.

شهاب حسینی

29 سال پیش از تئاتر تا رادیو

سال ۱۳۷۴ بود که شهاب حسینی به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد و خود را وقف تئاتر کرد. البته این بازیگر به عنوان گوینده و بازیگر در کارهای کمدی نیز حضور فعال داشت. او به شهرهای مختلف می رفت و با بازیگرانی چون یوسف تیموری، نصرالله رادش و نادر سلیمانی همبازی می شد و برنامه های سبک دلی اجرا می کرد.

شهاب حسینی

آهنگ شهاب حسینی

شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و البته برادرش آقای سید مهدی حسینی نیز در عرصه موسیقی فعال بودند و گروه موسیقی هفت رو را تأسیس کردند.

این گروه تاکنون چهار مجموعه آلبوم منتشر کرده است که شهاب حسینی در آلبوم های یک و دو به اجرای رسیتال و در آلبوم های سه و چهار خوانده است.

شهاب حسینی

ازدواج اول و فرزندان.

سال ۱۳۷۴ بود که سید شهاب حسینی در سن ۲۲ سالگی با همسر اول خود، خانم پریچهر قنبری ازدواج کرد. خانم خانم از همکاران او در تئاتر بود و با هم ازدواج کردند و پسر اولشان محمدامین در سال 1382 و دومی در سال 1390 به دنیا آمد که نامش امیرعلی است.

شهاب حسینی

از طلاق تا ازدواج دوم و معرفی همسر جدید

دقیقا در سال ۱۳۹۸ بود که شهاب حسینی و همسرش خانم قنبری دیگر در هیچ جلسه و مراسمی دیده نشدند تا اینکه عکس مشترک خود را در فضای مجازی حذف کردند. به همین دلیل شک و شبهه هایی در مورد جدایی آنها به وجود آمد و عکس دو نفره شهاب حسینی با ساناز ارجمند در سال 1401 و در اکران فیلم «شین» منتشر شد. ساناز بانو 17 سال از این بازیگر کوچکتر است و این زوج در حال حاضر در همه مراسم با هم شرکت می کنند.

شهاب حسینی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.