افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بیوگرافی شاهرخ اشتخری و تفریح ​​لاکچری در قایق شخصی / علت ازدواج با همسر شاغلش

  • کد خبر : 402268
بیوگرافی شاهرخ اشتخری و تفریح ​​لاکچری در قایق شخصی / علت ازدواج با همسر شاغلش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- سری جدید برنامه «جوکر» با حضور آقایان بسیار محبوب شد. در این فصل هنرمندانی چون شاهرخ اصطخری، علی صادقی، حمید لولایی، امین زندگانی و دیگر هنرمندان حضور دارند که مخاطبان زیادی را به این قسمت جذب کرده است. شاهرخ اشتخری ذاتاً شخصیت کمدی نیست و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- سری جدید برنامه «جوکر» با حضور آقایان بسیار محبوب شد. در این فصل هنرمندانی چون شاهرخ اصطخری، علی صادقی، حمید لولایی، امین زندگانی و دیگر هنرمندان حضور دارند که مخاطبان زیادی را به این قسمت جذب کرده است. شاهرخ اشتخری ذاتاً شخصیت کمدی نیست و تا به حال در فیلم یا سریالی با مضمون کمدی بازی نکرده است، اما ظاهراً در اینستاگرام و زندگی شخصی خود طنزی سبک و مفرح دارد. شاهرخ اصطخری هنرمندی است که دهه هفتاد و شصت را مجذوب خود کرده است. اواخر دهه هشتاد بود که با سریال دلنوازان به جمع هنرمندان مشهور پیوست و خیلی زود سریال فصل ها را اجرا کرد و بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر مدت زیادی است که بازی نمی کند چون به بلژیک و ایران رفت و آمد دارد و حضور در تور او را از بازیگری دور کرده است. البته همه چیز به خواسته خود مردم برمی گردد و با توجه به اینکه این چهره در اینستاگرام فعال است و از طرفی همسرانشان وبلاگ نویس هستند و خودشان شغل دوم طلافروشی دارند، ظاهرا می خواهند بمانند. دور از دنیای بازیگری. شاهرخ اشتخری پدر دو دختر به نام های پناه و نبات است که هر دو در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و عکس ها و فیلم های زیادی از آنها در اختیار خانواده قرار گرفته است.

لول، پاسدار شاهرخ اشتخری

شاهرخ اتساخری از جایی به بعد سطح دیگری از زندگی خود را نشان داد. او پیشرفت خوبی داشت و به طور قابل توجهی ارتقا پیدا کرد. این بازیگر که اکنون در کنار همسر و فرزندانش زندگی بسیار مرفه و خوبی دارد، روزانه تصاویری را در اینستاگرام منتشر می کند. البته در اینکه همسر ایشان خانم سپیده بزمی پور فعالیت بسیار بیشتری دارند شکی نیست که این هم به خاطر وبلاگ نویس بودن خانم خانم است. سپیده بزمی پور به دلیل داشتن طبیعتی مهربان و دوست داشتنی بسیار محبوب است. او همچنین در صفحه خود تبلیغ می کند. از طرفی شاهرخ خان عکس های جذابی را در مکان های زیبای مختلف با نظرات مختلف کاربران به اشتراک می گذارد. او اخیرا عکسی با دخترانش منتشر کرده است، خیلی ها فکر می کردند او در قایق شخصی اش است و برخی آن را به قایق مرتبط می کردند! در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید.

شاهرخ اشتری

بیوگرافی شاهرخ اشتخری و مالکیت جواهرات.

شاهرخ اشتری اهل دهه شصت است. وی در 23 اسفند 1359 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل مهندس صنایع شد، در سن ۲۹ سالگی با سریال دلنوازان به اوج شهرت رسید و هم اکنون صاحب جواهر فروشی است.

شاهرخ اشتری

خانواده و اصالت استخر.

شاهرخ اصطخری متولد تهران است و پدرش کارمند پتروشیمی است. او یک مادر خانه دار دارد و دو خواهرش کوچکتر از او هستند. او اصالتا اهل شهر تاریخی استخر واقع در استان فارس است. البته آنجا دیگر شهری نیست و تبدیل به زمین کشاورزی شده است.

شاهرخ اشتری

ازدواج با سپیده بزمی پور و دختران نازنین.

شاهرخ خان اصطخری سیزده سال پیش یعنی در سال 1389 با سپیده بزمی پور ازدواج کرد و این زوج برای اولین بار در سال 1391 صاحب فرزند شدند.دومین دوست نها در سال 1396 بود، پنج سال بعد که دوباره بچه شد و شهرت نبات خانم شیرین ذاب چش بود. برای جهانیان آشکار شد.

شاهرخ اشتری

شغل همسرم دلیل ازدواجم با اوست.

شاهرخ اصطخری در مورد ازدواجش می گوید که خانواده همسرم اصلا ثروتمند نیستند و همسرم از 16 سالگی مخارج زندگی خود را تامین می کند و در کف کارخانه کار می کند. این زمان بود که با او ازدواج کردم و اکنون این زوج زندگی شاد و پیشرفته ای دارند.

شاهرخ اشتری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.