افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

بیوگرافی ساناز سعیدی و استراحتش در رودخانه.

  • کد خبر : 384114
بیوگرافی ساناز سعیدی و استراحتش در رودخانه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- جالب است که هاشم با بازی دارا حیایی و نغمه با بازی فاطمه بهارمست هم عاشق هستند اما تا این دو قسمت با هم آشنا نشدند و در این بین خانم آرام هرسینی می آید و رابطه صمیمی دارد. گفتگو با هاشم خان البته همانطور […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- جالب است که هاشم با بازی دارا حیایی و نغمه با بازی فاطمه بهارمست هم عاشق هستند اما تا این دو قسمت با هم آشنا نشدند و در این بین خانم آرام هرسینی می آید و رابطه صمیمی دارد. گفتگو با هاشم خان البته همانطور که دیدید نغمه اخیرا به هاشم گفته که ازدواج نکرده و او را دوست دارم اما به هر حال هنوز عاشق این دو نفر است. آرام هرسینی نقش ساناز سعیدی را بازی می کند. بازیگر جوانی که از دهه شصت آمده و در حال حاضر 35 سال سن دارد. ساناز سعیدی ابتدا با ایفای نقش در سریال «نفس» شناخته شد، اما نه آنطور که می خواست. البته او در سریال فرزند مهندس هم حضور داشت، اما سریال از سرنوشت آنچه را که بازیگر می خواست به او داد و او با بازی آرام جرات کرد. در ادامه ساناز بانو در سریال نمایش خانگی «نیو کمپ» که کمی طنز هم بود ظاهر شد اما در مجموع می توان گفت ساناز سعیدی یکی از هنرمندان ژانر اجتماعی خانوادگی است. ساناز بانو در سال های اخیر در فیلم و سریال بازی نکرده است، اما با هر بررسی سرنوشتی که توسط شبکه آی فیلم انجام می شود، این چهره دوباره به بازار آمده و مورد توجه قرار می گیرد.

آرامش ساناز سعیدی روی رودخانه.

بهتر است بگوییم دورانی که بازیگران زن و مرد فقط به خاطر بازیگری و استعدادشان به شهرت رسیدند گذشته است. در واقع امروزه هنرمندان یا بهتر است بگوییم افرادی که هنوز وارد عرصه بازیگری شده اند به راحتی می توانند بعد از یک نقش کوچک در یک فیلم یا سریال به شهرت برسند اما نه با آن فیلم یا سریال! اما با انتشار متوالی عکس ها و فیلم هایی که در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند. ساناز سعیدی نیز از این قافله عقب نمانده و با گذاشتن مطالب اختصاصی خود در صفحه خود مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ساناز سعیدی چشمانی رنگارنگ دارد که با چهره منحصربفردش بسیار جذاب است. این بازیگر واقعا دوست دارد در اینستاگرام پست بگذارد، بنابراین هر کاری که انجام می دهد خاص است و ژست های منحصر به فردی دارد. در زیر می توانید این چهره را در حال لذت بردن از آب و رودخانه ببینید.

بیوگرافی ساناز سعیدی.

همانطور که گفته شد ساناز سعیدی متولد دهه 60 در چهارم فروردین 1368 است و تا به امروز به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون باقی مانده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری است. از 25 سالگی روی صحنه تئاتر رفت و با سریال پسر مهندس به اوج شهرت رسید و جسورتر از سرنوشت شد.

ساناز سعیدی

کلاس بازیگری و درخشش در اولین تلاش.

ساناز سعیدی پس از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ، در نمایشی به نام گمشده به صورت حرفه ای روی صحنه رفت و نقش یک خاله 40 ساله را بازی کرد. او 25 سال داشت.

این چهره قبل از روی صحنه رفتن زیر نظر فرهاد تجاویدی آموزش های لازم را دید و در اولین کارش خوش درخشید و توانست به عنوان یک جوان خوش آتیه در لیست بازیگران برگزیده جشنواره حضور پیدا کند.

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی با نفس رو به دوربین.

چند سال پیش در سال ۱۳۹۵ بود که ساناز سعیدی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان در نقش ناهید بازی کرد و تجربه جالبی را در شبکه سه کسب کرد. بازیگرانی چون علیرضا کمالی، ژاله صامتی، داریوش فرهنگ، سودابه بیضایی و بهناز جعفری نیز در این سریال حضور داشتند.

ساناز سعیدی

از کار در یک شرکت معماری گرفته تا بازیگری

ساناز سعیدی می گوید قبل از شروع بازیگری در یک شرکت در رشته تحصیلی خود یعنی معماری مشغول به کار بوده و پس از یک هفته تست بازیگری در سریال نفس بالاخره پذیرفته شده است. این بازیگر ادامه می دهد: برای نزدیک شدن به نقشم در کلاس هایی مانند نقاشی و پرستاری شرکت کردم و از طرفی حضور در آژانس هواپیمایی را برای گذراندن مراحل پیش تولید سریال تجربه کردم. .

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی نقش این مدل را می پذیرد

ساناز سعیدی می گوید من به سلیقه، احساس و فضای عاطفی که با پذیرش یک نقش ایجاد می شود توجه می کنم و برایم مهم است که درگیری و چالش از دیگر کلمات کلیدی تشویق کننده نقش من است. می گوید طرفدار نقش هایی است که روند تکاملی را طی می کنند و نقشی که به اصطلاح فراز و نشیب دارد برای من جذابیت بیشتری دارد.

ساناز سعیدی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.