افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

بیوگرافی حسین پاکدل و عاشقانه های هنری اش / آقا خندان می گوید سرنوشت می گوید نباید باشد، موسیقی نیست

  • کد خبر : 327363
بیوگرافی حسین پاکدل و عاشقانه های هنری اش / آقا خندان می گوید سرنوشت می گوید نباید باشد، موسیقی نیست

خوب است که کانال آی فیلم ایجاد شد، درست است؟ چون در این حالت کمبود سریال، حداقل آی فیلم می آید و فیلم ها و سریال های قدیمی و پرمخاطب را پخش می کند. این مشکل باعث می شود بسیاری از مخاطبان علاقه مند به تلویزیون و سریال های ایرانی این سریال ها را ببینند، […]

خوب است که کانال آی فیلم ایجاد شد، درست است؟ چون در این حالت کمبود سریال، حداقل آی فیلم می آید و فیلم ها و سریال های قدیمی و پرمخاطب را پخش می کند. این مشکل باعث می شود بسیاری از مخاطبان علاقه مند به تلویزیون و سریال های ایرانی این سریال ها را ببینند، خاطرات خود را زنده کنند و آنچه را که دوست داشتند دوباره تماشا کنند. یکی از این سریال های جذاب که در اواخر دهه 90 تولید و پخش شد، سریال «از سرنوشت» است که اولین فصل آن در سال 2018 پخش شد و به قدری محبوب شد که فصل های بعدی نیز تولید و پخش شد. حالا آی‌فیلم از ابتدای پخش این سریال طرفداران هاشم و سهراب را زیر پا گذاشته است. اما در این سریال که درباره گروهی از کودکان بهزیستی است، حسین پاکدل نیز نقش آقای خندان را بازی می کند که پدر این خانه و خانواده می شود. آقای خندان در واقع از این بچه ها نگهداری می کند و صاحب خانه الیاسی است. مهدی پاکدل هنرمند مشهور و محبوبی است که البته خانواده معروف و محبوبی دارد.

حسین پاکدل و خانواده ای بسیار هنرمند.

چرا که مهدی پاکدل هنرمند معروف کشورمان که در فیلم ها و سریال های جذاب زیادی بازی کرده است برادر کوچکتر آقای حسین پاکدل می شود. از طرفی همسر مهدی خان رعنا آزادی ور است که او نیز یکی از جذاب ترین چهره های سینما و سینمای خانگی محسوب می شود و این روزها در فیلم جوگ کاری نقش بسیار هنرمندانه ای را ایفا می کند. اما بریم سراغ همسرش آقای حسین پاکدل که او هم هنرمند شناخته شده ای است. عاطفه رضوی همسر حسین خان است که یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین بازیگران این عرصه محسوب می شود. حسین پاکدل و عاطفه رضوی اخیرا در یکی از مراسم های فیلم حضور داشتند که استایل زیبای این زوج مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل متولد دهه 30 است. متولد 16 دی 1338 در اصفهان به دنیا آمده و تجربه مجری و بازیگری را دارد. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کشاورزی از دانشگاه شیراز است و چون صدای بسیار خوبی دارد، کار خود را از رادیو آغاز کرد و بعد مدیر پخش شبکه یک شد و چند سالی است که بازیگری کرده است. ایفای نقش در تلویزیون و نمایش های خانگی

حسین پاکدل

از کشاورز گرفته تا مدیر شبکه

در سال 1366 پس از اخذ مدرک لیسانس به دلیل سابقه حضور در رادیو به عنوان مدیر پخش شبکه اول سیما انتخاب شد و تا سال 1373 به مدت هفت سال در این سمت باقی ماند و کار کرد.

اما در نهایت پاکدل با حضور علی لاریجانی در صدا و سیما از سمت خود استعفا داد.

بنویسید و تولید کنید

یک سال بعد در سال ۱۳۷۴ برنامه «قصه های شب سیما» را برای تلویزیون نوشت و تهیه کرد. وی بعدها تولید برنامه های «اینجا ایران است» در سال ۱۳۷۵ و سریال عروسکی «سفر آقا» را در سال ۱۳۵۵ بر عهده گرفت و به فعالیت هنری خود ادامه داد.

اگر من نبودم موسیقی وجود نداشت.

حسین پاکدل

به جرأت می توانم بگویم که اگر من نبودم در رسانه های صدا و سیما موسیقی وجود نداشت. دوستانی که در دهه شصت تصمیم گرفتند از صدا و سیما موسیقی پخش نشود و فقط ایوا باشد. ما برای این چیزها مقاومت می کنیم.

حسین پاکدل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.