افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و گروه سنی اش / سگ بزرگی که هم خانه شماست

  • کد خبر : 407103
بیوگرافی بهنوش طباطبایی و گروه سنی اش / سگ بزرگی که هم خانه شماست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بازیگران حاضر و غایب در این عرصه کم نیستند. آنها در واقع بازی نمی کنند، اما شهرتی فراتر از کسانی که بازی می کنند دارند. حضورشان محسوس است و از جسارت دست بر نمی دارند. چون فضای مجازی را از دست نمی دهند و در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بازیگران حاضر و غایب در این عرصه کم نیستند. آنها در واقع بازی نمی کنند، اما شهرتی فراتر از کسانی که بازی می کنند دارند. حضورشان محسوس است و از جسارت دست بر نمی دارند. چون فضای مجازی را از دست نمی دهند و در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند. هنرمندانی مثل خانم بهوش طباطبایی یا مریم مومن دقیقا همینطور هستند. شاید خیلی دیر به ایفای نقش پرداخته باشند اما با حضور در فضاهای دیگر مانند فضای مجازی یا مسابقاتی مانند مافیا و شاید دعوت شدن به مزار هنرمندان دیگر در بازار ماندگار شده اند که بیش از دیگران جلب توجه می کند. آنها می ایستند زیرا می دانند چگونه دیده شوند. بهنوش طباطبایی در اینستاگرام بسیار فعال است. این بازیگر با ۲۳۹ پست منتشر شده تا کنون نزدیک به ۹ میلیون دنبال کننده در صفحه خود دارد. او ابتدا در نقش ایفای این سریال دیده شد، اما قدرت و شهرت این بازیگر به فیلمی برمی گردد که در کنار مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود. او در فیلم «Pluma de Cuervo» ظاهر شد و بسیار معروف شد. البته 17 سال از این فیلم می گذرد و حالا خیلی چیزها تغییر کرده است. مثلا یکی از آنها بهنوش طباطبایی است که روند پیری را پشت سر گذاشته است.

بهنوش طباطبایی فیلتر اینستاگرام تزریق کرد

این بازیگر در فیلم کالاگ پر 26 ساله بود اما با چهره ای کاملا زنانه و بالغ مواجه شده بود. او اکنون 43 سال دارد، اما چهره یک دختر 18 ساله را دارد که تازه شروع به شکوفایی کرده است. بهنوش بانو مدت ها زیر چاقوی جراح بود و به جرات می توان گفت قبل از معروف شدن، عمل زیبایی بینی خود را انجام داده است. اما تغییرات اصلی او درست پس از جدایی آنها رخ داد و مهمتر از همه، زمانی بود که در مراسم ختم داریوش مهرجویی شرکت کرد و ظاهری کاملا متحول از خود نشان داد. بهنوش طباطبایی امروز با بهنوش ده سال پیش بسیار متفاوت است. انگار اکسیر جوانی را پیدا کرده است یا شاید انیمیشن ها را به واقعیت آورده است. بهنوش بانو با قیافه زیبایی که خودش خلق کرده حالا تعداد فالوورهای بسیار بالایی دارد به گونه ای که بسیاری از بازیگران فعال در فیلم ها آنقدر فالوور ندارند. در زیر عکس جدیدی از او را در کنار سگ کنر بزرگش مشاهده می کنید. جالبه که از هیچ فیلتر اینستاگرامی استفاده نمیکنن ولی خیلی خوشگلن و ظاهرا فیلتر رو تزریق کردند!

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 7 اردیبهشت 1360 و در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای روانشناسی است. در حال حاضر بهنوش طباطبایی عمدتاً به عنوان استاد روانشناسی در دانشگاه پیام نور و بازیگری تدریس می کند.

بهنوش طباطبایی

خانواده و زادگاه

بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران به دنیا آمد و دومین فرزند خانواده بود. این بازیگر مادری معلم و پدری مهندس دارد. اسم خواهرش تینوش است.

بهنوش طباطبایی

گذشته بهنوش طباطبایی

بیشتر شهرت بهنوش خانم از سال 1380 با سریال هندی مصافاری به دست آمد که در آن در کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی نقش کتی را بازی کرد. خوب، اولین حضور او در تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی بود که در آن بازیگر هنوز بینی خود را عمل نکرده بود.

بهنوش طباطبایی

ازدواج

بهنوش بانو در اسفندماه 1387 29 ساله بود و با مهدی پاکدل 30 ساله بازیگر سینما ازدواج کرد.

بهنوش طباطبایی

نحوه ملاقات و دلیل طلاق

همکاری طباطبایی و پاکدل به سال 1384 برمی گردد که این دو بازیگر در فیلم «مصاب دوشیزه» با هم آشنا شدند و پس از دوستی در نهایت تصمیم به ازدواج گرفتند.

اما رابطه این زوج هنرمند پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 2014 به هم خورد و هر دو بی سر و صدا از هم جدا شدند. در واقع عدم تفاهم و بحث های طولانی و بی نتیجه زیاد باعث جدایی آنها شد.

بهنوش طباطبایی

تجربه مدل سازی

بهنوش خانم در زمینه مدلینگ نیز فعالانه فعالیت می کند و با برندی کار می کند که شخصاً محصولات آن را بسیار دوست دارد. او می گوید وقتی یک برند به لطف من رونق می گیرد، آن کارگاه بزرگتر می شود و باید افراد بیشتری را استخدام کند. این هم نوعی برکت است.

بهنوش طباطبایی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.