افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

بیوگرافی بهناز جعفری و تولدی که هنگام پریدن از برج داشت / ملیحه پنج ستاره چطور جرات کرد؟

  • کد خبر : 320196
بیوگرافی بهناز جعفری و تولدی که هنگام پریدن از برج داشت / ملیحه پنج ستاره چطور جرات کرد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بازیگران زیادی هستند که شاید در طول دوران حرفه ای خود چندان معروف و شناخته شده نباشند اما آنقدر شناخته شده هستند که در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته اند. البته می توان گفت اکثر این نوع بازیگران از اتفاقی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بازیگران زیادی هستند که شاید در طول دوران حرفه ای خود چندان معروف و شناخته شده نباشند اما آنقدر شناخته شده هستند که در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته اند. البته می توان گفت اکثر این نوع بازیگران از اتفاقی که برایشان افتاده ناراضی هستند و سرنوشت بهتری برای خود می خواستند اما امان از دست این فیلم و تلویزیون که استانداردهای عجیبی دارد در امان است. البته در سال های اخیر بسیاری از چهره های زن این مشکل را درک کرده و به راز شهرت در بازیگری پی برده اند و به نتایج خوبی نیز دست یافته اند! شاید فکر کنید منظور ما استعداد و آن حرف هاست، اما اصلا اینطور نیست و در واقع زیبایی چهره در سال های اخیر برای سینما اهمیت زیادی پیدا کرده است. این موضوع آنقدر مطرح شده که نیکی کریمی هم جمله جالبی در این باره می گوید و فکر می کند سینمای ما پر از لب و گونه های مصنوعی است. و ممکن است اگر کسی پشت این قافله بماند، شهرت زیادی به دست نیاورد. مثلا بهناز جعفری یکی از این بازیگران است. بهناز جعفری اگرچه سال هاست در دنیای بازیگری فعالیت می کند، اما هنوز به آن شهرتی که باید دست نیافته است. بهناز جعفری در فیلم پنج ستاره نقشی تاثیرگذار داشت و با شهاب حسینی همبازی بود.

بهناز جعفری

البته بهناز جعفری هم مانند دیگر همکارانش در فضای مجازی فعالیت جالبی دارد و کمتر بازیگری است که از این فضای نامرئی استفاده نکند و برای معروف شدن بیشتر فعالیتی نداشته باشد. در واقع با توجه به اینکه بازیگران بازیگر هستند، هر عملی که انجام می دهند بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال چندی پیش بهناز جعفری ویدئویی از پریدن خود از برج میلاد را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این بازیگر در این ویدئو استایل جالبی دارد که باعث شده توجه او بسیار بیشتر شود و درباره او صحبت کنند. البته برای تولدش ملاس هم دادند و عکس های کیک با پرش جالب بود.

بهناز+جعفری (2)

بهناز+جعفری (1)

بیوگرافی بهناز جعفری و خانواده طلاق.

بهناز جعفری متولد دهه پنجاه است و الان دقیقا پنجاه سال دارد. این بازیگر متولد 4 مرداد 1353 و متولد تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون یکی از فارغ التحصیلان رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است که کار خود را از تئاتر آغاز کرد و در سینما جلوی دوربین رفت و اکنون با بیماری ام اس مبارزه می کند. بهناز جعفری در مورد پدرش می گوید شغل پدرم حسابدار بازار بود و او فردی بسیار منعطف و منعطف بود. اما او به عنوان پرستار و در بیمارستان کار می کرد که سرانجام خبر زندگی او به طلاق ختم شد.

بهناز جعفری در جشنواره

دوره های بازیگری در کلاس های بازیگری حرفه ای.

این بازیگر کلاس های بازیگری را از دوران تحصیل آغاز کرد و سپس در دوره دبیرستان در کلاس های هنر و ادبیات کودک و نوجوان زیر نظر رویا تیموریان منصوره سپاه منصور و گلاب ادینا شرکت کرد.

تایید کند

بعدها در سال ۱۳۷۲ در سن ۱۹ سالگی فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای در تئاتر «سلطان مار» به سرپرستی گلاب آدینه آغاز کرد.

بهناز+جعفری+در+ قوطی

بهناز جعفری و ام اس و واکنش جالب

همانطور که گفتیم بنز جعفری مستعد بیماری است. لین، بازیگری که این رابطه را تکذیب کرد، می گوید در مارس 2013 بود که متوجه شدم علائم بیماری در سیستم عصبی و گردنم وجود دارد و به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کردم و تحت بررسی قرار گرفتم و متوجه شدم که مبتلا به ام اس هستم. .

هیچ گارد ام اس نگرفتم و از طرفی هیچ واکنش عجیبی نداشتم که مثلاً بگویم وای! بلکه پذیرفتم و اقدام به درمانش کردم. البته مدتی است شایعه شده که آنها سرطان دارند اما این دروغ است.

نودی-عکس-بدون-حجاب-عکس-بهناز-جعفری--1722107438

علاقه بهناز جعفری به نقش های منفی

بهناز جعفری می گوید من دو سیم خالی در گوشه وجودم دارم که به صورت تصادفی وصل شده اند و جرقه می زنند. تا زمانی که شخصیت من قوی باشد. من همیشه نقش های منفی خاصی را دوست داشتم و از آن لذت می بردم، اما این ژانر جای کار زیادی دارد و به راحتی نمی توان از پس آن برآمد.

بهناز-جعفری-و-لیلی-رشیدی

من ازدواج نمی کنم

مسئله این است که من ازدواج نکرده ام، زیرا اگر بخواهم زندگی مشترکی را شروع کنم باید بازیگری را کنار بگذارم، بنابراین هرگز به بازیگری فکر نمی کنم.

بهناز+جعفری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.