افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بیوگرافی بهاره رهنما در جوانی پس از طلاق / استایل یکشنبه یکشنبه او در آلمان

  • کد خبر : 409991
بیوگرافی بهاره رهنما در جوانی پس از طلاق / استایل یکشنبه یکشنبه او در آلمان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که شرایط به گونه ای شده است که اگر حاشیه بیشتری داشته باشید احتمال پیشرفت شما بیشتر می شود و به این ترتیب بیشتر دیده می شوید و برجسته می شوید و به همین دلیل بسیاری از افراد حاشیه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که شرایط به گونه ای شده است که اگر حاشیه بیشتری داشته باشید احتمال پیشرفت شما بیشتر می شود و به این ترتیب بیشتر دیده می شوید و برجسته می شوید و به همین دلیل بسیاری از افراد حاشیه ایجاد می کنند. اینقدر جسورانه در فضای مجازی این مشکل را زیاد می بینیم اما مشکلی که وجود دارد این است که در شغلی مثل بازیگری چه بخواهید و چه نخواهید همیشه برایتان حاشیه وجود دارد حتی اگر درخواست بدهید. غیر از این البته برخی از بازیگران هیچ گونه آزادی عمل ندارند. به عنوان مثال در حال حاضر در مورد نیکی کریمی هیچ حیطه ای وجود ندارد و بسیاری از این بازیگر با عنوان نیکی یاد می کنند و فکر می کنند که او یک سوپراستار واقعی است و همچنین وجود دارد. سریال هایی از بازیگرانی که در جوانی حاشیه های بیشتری داشتند و کم کم بزرگتر شده اند و بیشتر روی کارشان تمرکز کرده اند که باعث شده حاشیه هایشان کم شود، مثل الناز شاکردوست که قبلا حاشیه هایش خیلی بیشتر بود اما حالا نگاه ها متمرکزتر هستند هنر اوست و خیلی ها می بینند که این بازیگر در عرصه بازیگری است و به عبارتی بازیش بهتر شده است. اما در این بین تعدادی از بازیگران هم هستند که قبلاً طرفی نداشتند، اما بزرگتر که شدند طرفی داشتند. این عوارض می تواند باعث سوگیری منفی نسبت به این بازیگر شود و این یکی از بدی های آن است. در مورد بازیگر بودن حالا بگذریم، بهاره رحمان بیوگرافی جالبی دارد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مورد او بیشتر صحبت کنیم، پس اگر علاقه مند به دانستن بیشتر این بازیگر هستید، با ما همراه باشید.

بهاره رهنما چگونه جلوی دوربین رفت؟

بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در سال ۱۳۷۰ در سن ۱۷ سالگی در تست بازیگری فیلم «افعی» شرکت کرد و به همراه جمشید هاشم پور جلوی دوربین ایستاد و این آغاز کار او بود. حرفه ای .

پس از آن فیلم «غزل» دومین تجربه این بازیگر خواهد بود و بعدها و در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال «بازگشت به خانه» بهاره رهنا وارد باکس تلویزیون می شود اما اوج شهرت او با سینماست. گاو خونین، «نان و عشق و موتور 1000»، «چرچنگولی» و سریال «زیرزمین» هستند.

بیوگرافی بهاره رهنما.

بهره رهنه و سوابق مختلف حرفه ای اش

شاید خیلی ها فکر کنند که بهاره رهنما تنها بایگر است، هرچند فردی فعال و سابقه روزنامه نگاری و کتاب خوانی دارد و به عنوان مدل هم فعالیت می کند و در کنار این فعالیت ها گفته می شود که او صاحب یک رستوران هم است. و رستوران “گوزن”. مال آنها در سعادت آباد است.

بیوگرافی بهاره رهنما.

از ازدواج تا طلاق در بهار رهنما و تغییرات ظاهری او در این بین

خب خیلی ها می دانند که بهاره رهنما سابقه دو ازدواج دارد و ازدواج اولش با پیمان قاسم خانی فیلمنامه معروف نه بله دختری به نام پریا است که متولد 1376 است

اما در نهایت این ازدواج در سال 1393 به طلاق ختم شد اما بهاره رهنما دست از عشق برنداشت و در سال 1375 با امیرخسرو عباسی که یکی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی است ازدواج کرد و از خانواده قبلی خود یک دختر نیز دارند. ازدواج، اما این ازدواج در نهایت منجر به طلاق می شود و بهاره رهنما اکنون مجرد است.

حالا در بین این ازدواج ها و طلاق ها چیزی که برای کاربران جالب است تغییرات چشمگیر ظاهر بهاره رهنما است چرا که قبلا اضافه وزن داشتند و حالا لاغرتر از قبل شده اند و با جراحی اسلیو معده وزن زیادی از دست دادند. در شادابی صورتشان تاثیر زیادی داشت، البته درمان های زیبایی زیادی هم داشته اند و در نهایت خیلی ها فکر می کنند الان زیباتر شده اند.

بیوگرافی بهاره رهنما.

بیوگرافی بهاره رهنما.

بیوگرافی بهاره رهنما.

بیوگرافی بهاره رهنما.

بهاره رهنما در 19 آذر 1352 در روستای اراک از توابع هزاوه به دنیا آمد. مرحوم پدرش جلال رهنما (بازرگان) و مادرش پرویز قائم مگی (بازیگر) است. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر و خواهر دوقلو به نام های بهانه و رهام دارد که پزشک است.

تیپ های بهاره رهنما که در نهایت پیشرفت چندانی نداشتند.

مشکلی که بیشتر در مورد بازیگران دیده می شود و برای مخاطب مهم است تیپ و سبک آنهاست. خب بهاره رهنما خیلی دوست داره تیپ مو بپوشه ولی تیپ موهاش پرطرفدار نیست و خیلی وقت ها مدل موهاش طرفدار داره. با حاشیه ها چون نظر خیلی ها ایده پشت سرشان نیست و آنطور که باید و شاید زیبا طراحی نمی کنند، مثلا در خارج از کشور می توانید استایل آنها را ببینید که تطابق رنگی حرفه ای ندارد.

بیوگرافی بهاره رهنما.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.