افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بیوگرافی بازیگر نقش نفرتیتی یوسف پیامبر! + عکس های لیلا بلوکات از کودکی تا جوانی!

  • کد خبر : 140369
بیوگرافی بازیگر نقش نفرتیتی یوسف پیامبر!  + عکس های لیلا بلوکات از کودکی تا جوانی!

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1361 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. کودکی لیلا بلوکات لیلا بلوکات دارای لیسانس فرش است. مجرد است، دو خواهر و یک برادر دارد. وی در حال حاضر در اقدسیه زندگی می کند. لیلا بلوکات در کنار برادرانش لیلا بلوکات با چند تن از هنرمندان و بازیگران […]

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1361 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

کودکی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات دارای لیسانس فرش است. مجرد است، دو خواهر و یک برادر دارد. وی در حال حاضر در اقدسیه زندگی می کند.

لیلا بلوکات در کنار برادرانش

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با چند تن از هنرمندان و بازیگران زن به زیارت معنوی رفت. عکسی از لیلا بلوکات و حاتمی بازیگر در مدینه منوره را در زیر مشاهده می کنید.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه زیادی به ورزش دارد. گفت: از بچگی عاشق والیبال بودم. دو سه سالی می شود که قسمت بانوان باشگاه هنرمندان راه اندازی شده و من با این تیم کار و بازی کردم. من در واقع از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم، اما در سه یا چهار تیم دیگر هم بازی می کنم.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال به اسب سواری نیز می پردازد.

لیلا بلوکات گاهی با دوستانش به پیست اسکی می رود. در ادامه به عکس لیلا بلوکات با ظاهری جدید و متفاوت در پیست اسکی نگاه کنید.

لیلا بلوکات

عکس های لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

فیلم شناسی لیلا بلوکات

سینما

همه چیز عادی است (2015)

آس و پاس (2014)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (1392)

آینه شمادون (2011)

عملیات مهد کودک (2019)

جیبی در خیابان جنوبی (1390)

آقا یوسف (1389)

Exulsions 2 (2008)

اخراجی ها (1385)

ابراهیم جلیل الله (1384)

تلویزیون

زمانی برای عشق (2012)

شوخی با ستاره ها (1392)

و خداوند زن را آفرید (1392)

راز پنهان (2011)

Shammering Shadow 2019 آرش معیریان

خسته از قلب (2008)

یوسف پیامبر (1387)

سرمایه عملیاتی (1387)

روز عزیمت (1385)

روزهای زندگی (1378-1377)

آسمان همیشه ابری نیست (1389، سعید علم زاده)

زمین خاکستری (1379، مرتضی هرندی)

تئاتر

آهنگ پر جبرئیل (محسن معینی)، تهران، تالار اندیشه; خرداد 1394 (بازیگر)

نمایش شکار پرنده (حمیدرضا قطبی) تهران، تماشاخانه ایرانشهر – سالن ناظرزاده کرمانی; خرداد 1395 (بازیگر)

نمایش یک خانه عروسک (جواد مولانیا)، تهران، فرهنگسرای نیاوران، تالار خلیج فارس. دسامبر و دسامبر 2014 (بازیگر)

اکران فیلم رام کردن مرد سرکش (بهرام تشکر)، تهران، پردیس سینمایی کوروش – تالار البرز; جولای و آگوست 2014 (بازیگر)

نمایش روز سیاوش (شکرخدا گودرزی)، تهران، تماشاخانه سنگلج. اردیبهشت و خرداد 1392 (بازیگر)

لیلا بلوکات

یوسف پیامبر با بازی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات پس از سه سال کار در تئاتر در سال 1366 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد تلویزیون و سینما شد. از آثار لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و ایفای نقش همسر اخلاطون بیشتر دیده شد و شهرت خاصی پیدا کرد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در نقش های مختلف:

پنج ستاره

فیلم پنج ستاره به کارگردانی «مهشید افشارزاده» شامل پنج قسمت در یک داستان است که همه آن ها در یک شب اتفاق می افتد. لیلا بلوکات در یکی از این قسمت ها نقش یک دانش آموز شهری را بازی می کند.

فیلم سینمایی «آینه شمعدون» بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع زاده» ساخته شده است. داستان این فیلم درباره زوجی به نام های «ضیا» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند.

لیلا بلوکات

فیلمنامه سریال «زمانی بری عاشقی» توسط علی اکبر محلوجیان نوشته شده و گوینده آن حاج مرتضی (فرهاد قهیمیان) بازاری خوش نام و خداپسند است که اتفاقی ناخواسته زندگی اش را تغییر می دهد. او تصمیم می گیرد به حالت روحی که سال ها از آن غفلت کرده بود بازگردد. لیلا بلوکات در این سریال نقش دوست دختر حاج مرتضی را بازی می کند.

لیلا بلوکات

هانیه توسعه، مهدی هاشمی و لیلا بلوکات

آقای یوسف 5 سال بازنشسته کار می کند و خانه های مردم را از چشم دخترش پنهان می کند. همسرش سال هاست که فوت کرده و آقای یوسف با دخترش رعنا (هانیه طوسلی) زندگی می کند. پسر آقا یوسف به کانادا رفته است و آقا یوسف در غیاب پسرش هزینه های عروس (لیلا بلوکات) و نوه اش را بر عهده دارد.

گفتگوی جالب و خواندنی مهران مدیری و لیلا بلوکات در دورهمی

– شما در چه سالی متولد شده اید؟

۱۳۶۳/۹/۴

– چه شد که با توجه به حرفه ات بازیگر شدی که در فرش کارشناس بودی؟

حقیقت این است که وقتی به هنرستان بازیگری صدا و سیما رفتم کمی دیر حاضر شدم، برای همین تحقیق کردم که چه کار کنم تا این اتفاق بیفتد، به من گفتند اگر در رشته هنر ثبت نام کنم بالاخره می توانم وارد این کار شوم. میدان، و به همین دلیل به من پیشنهاد دادند. گفتند به هنرستان برو و با توجه به اینکه سنم کم است به خانواده ام گفته بودم که می خواهم بازیگر شوم. من وارد هنرستان کارو دانش شدم و در بین رشته های مختلف کارو دانش که واقعاً اشغال شده بود، در رشته طراحی بودم. من برای فرش ثبت نام کردم، به این معنی که جو هیچ رشته هنری دیگری نمی خواست. بعد این اتفاق افتاد که در رشته طراحی فرش فارغ التحصیل شدم. اما از آنجایی که به بازیگری علاقه داشتم در تمام کلاس های بازیگری ثبت نام کردم و شاگرد بازیگران معروفی چون تارخ، میکیلی و حمید سااریگیان بودم.

در واقع خیلی تلاش کردم تا سال 1356 که هنوز خیلی جوان و کوچک بودم، تئاتر را در فرهنگسرا شروع کردم و کار کودک را انجام دادم تا اینکه کم کم اولین فیلمم به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی آقای سیروس ساخته شد. . مقدم. و به این ترتیب چند پروژه کار کردم که البته پروژه های کوتاهی بود اما با سریال یوسف پیامبر من را دیدند. البته تصمیمات بدی گرفتم که دلیل آن را بی تجربگی می دانم.

– چرا همه جا هستید، در افتتاحیه، اختتامیه، خیریه، کنسرت و جشن؟

نمیدونم این خوبه یا بد! اما به جایی می روم که او نگاه می کند و حضور دارم. اما به ندرت به کنسرت دعوت می شوم که این وظیفه من است. در مراسم افتتاحیه و اختتامیه، از آنجایی که سال هاست دوست داشتم روی صحنه بروم و جایزه بگیرم و دیگران مرا تشویق کنند، همیشه کف می زنم.

لیلا بلوکات

– آیا تا به حال جایزه ای دریافت کرده اید؟

چرا دو جایزه گرفتم، هر دو برای نقش اول زن، یکی در سریال محمدحسین لطیفی که آخرین سریال تلویزیونی من بود و یک فیلم که در آن نقش یک دختر عراقی را بازی کردم و برای آن جایزه گرفتم؟

– در مورد موسسه خیریه مهر لیلا یکم توضیح می دهید؟

خیریه مهر لیلا نزدیک به 3 سال است که عمومی شده است و مردم و همکاران می دانند که به لطف خدا بوده است. از بچگی دنبال کمک بودم، یعنی چیزی که همیشه مرا آرام می کرد کمک به مردم بود، نه فقط مالی، و این اتفاق برای من افتاد که بچه ای را که یکی از دوستانم می فروخت، فروختم. و من تمام تلاشم را برای کمک به او انجام دادم. من نباید این کار را می کردم و در آن زمان دبیرستان بودم. پدر و مادرم خیلی در این راه بودند و الگوهای من هم شدند.

قبل از بازیگری به دنبال این چیزها بودم، اما تنها بودم. اما وقتی بازیگر شدم، شاید فکر نمی‌کنید که من به این نیت بازیگر شدم که می‌خواستم برای بچه‌هایی که از بچه‌های بی‌سرپرست نگهداری می‌کنند یک پرورشگاه بسازم، تا کاری به این بزرگی انجام دهم.

با اینکه الان بازیگر کوچکی هستیم اما با این وضعیتی که برایم پیش آمد به خودم گفتم کمکی را که انجام می دهم علنی کنم. ابتدا خودم شروع به جستجوی افراد کردم و از همسایه ها، خانواده، دوستان و آشنایان شروع کردم و کم کم کلی تر شد. بعد صاحب 8 فرزند معلول شدم و شروع به برآورده کردن آرزوهای این بچه ها کردم و کم کم این بچه ها هزار نفر شدند.

– جایی گفتی ازدواج در اولویت زندگی من نیست. زیرا؟

چون کارم (بازیگری) را خیلی دوست دارم و با عشق برای آن جنگیدم، تلاش کردم. و چون من دختر بسیار مسئولیت پذیری هستم و بازیگری واقعاً به من اجازه نمی دهد که تمام کارهایم را انجام دهم و به من اجازه نمی دهد کار دیگری بیاورم. فردی در زندگی من شما باید شریکی را انتخاب کنید که نتواند نیازهای شما را برطرف کند. و او عصبانی خواهد شد زیرا من آنجا نیستم. حتی در این 4 سالی که کار نکردم تمام وقتم را با بچه های بی سرپرست خانه سپری کردم. حالا امیدوارم یک مورد خوب برای ازدواج (با لبخند) پیدا کنم.

– چرا کم کار هستید؟

به دلیل انتخاب های شغلی ام و به دلیل اینکه می خواستم مسیر شغلی ام را تغییر دهم و یک سری تصمیمات اشتباه در کار داشتم که باعث درگیری و ممیزی من شد. و تعدادی از کارگردانانی که وقتی نامم به میان می آید می خواهم با آنها کار کنم. برای خطاها که از من می گرفتند. و این باعث می شود که حق انتخاب کمتری داشته باشم و پیشنهادات آن چیزی نباشد که دوست دارم. و حالا حاضرم 4 سال بیکاری را تحمل کنم و به تنهایی در تئاتر کار کنم. تا زمانی که تصمیم درستی بگیرید و این مسیر شغلی به خوبی پیش برود.

– آیا می خواهید 30 درصد از چهره شما کم شود و به هوش شما اضافه شود؟

بله، این خیلی خوب است

احساس خوشبختی می کنی؟

بله و هزاران بار خدا را شکر می کنم برای تمام کمبودهای زندگی ام، خدا را شکر می کنم که لیاقت کمک به دیگران را به من داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.