افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

بیوگرافی امیررضا فرامرزی مدل پایه دوازدهم چگونه سرنوشت هاشم چهره اش را تغییر داد

  • کد خبر : 372848
بیوگرافی امیررضا فرامرزی مدل پایه دوازدهم چگونه سرنوشت هاشم چهره اش را تغییر داد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- درست است که این شب ها در سریال «سرنوشت» نسخه بزرگسالان هاشم را می بینیم و او دیگر آن کوچولو با موهای بلوند نیست، اما بازیگر این نقش دیگر سنش بالا رفته و قرار است چهره و استایل او. جدید باشید از دیدن آن . […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- درست است که این شب ها در سریال «سرنوشت» نسخه بزرگسالان هاشم را می بینیم و او دیگر آن کوچولو با موهای بلوند نیست، اما بازیگر این نقش دیگر سنش بالا رفته و قرار است چهره و استایل او. جدید باشید از دیدن آن . بدون شک سریال سرنوشت یکی از جذاب ترین سریال های تلویزیونی است که در دهه های اخیر تولید و پخش شده است. این روزها فیلم و سریال های خوب زیادی را در تلویزیون نمی بینیم و به همین دلیل به نظر می رسد که مخاطبان آی مووی دو برابر شده است و مردم ترجیح می دهند همان سریال های تکراری را که این شبکه پخش می کند تماشا کنند اما سریال های جدید را تماشا نکنند. سری. خوب یا بد بودن سریال یا فیلم عمدتاً به فیلمنامه ای که دارد بستگی دارد که واقعاً متفاوت و جالب از سرنوشت بود. پروژه های زیادی دیده ایم در حالی که چند بازیگر معروف و بسیار محبوب در آثارشان قرار گرفته اند اما به دلیل کیفیت پایین فیلم مورد توجه قرار نگرفت! پس به جرات می توان گفت اول کیفیت فیلمنامه مهم است و بعد بازیگران. از سرنوشت یکی از این سریال ها بود که به دلیل جذابیتی که برای خانواده های ایرانی داشت، جذب ساخت فصل های بعدی آن شد. اما برگردیم به بازیگر نقش هاشم که به نقش امیررضا نزدیک بود.

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا بالای هشتاد سال سن دارد که البته این روزها پیر نشده است. او در فصل اول Fate 12 ساله بود و اکنون 17 ساله است. امیررضا فرامرزی متولد 10 فروردین 1383 و در شهرکرد به دنیا آمد. او دانش آموز کلاس دوازدهم است که فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کرد. آقای هاشم بازیگر سرنوشت سابقه حضور پربار تلویزیونی دارد و تاکنون سه دیپلم طلا دریافت کرده است.

امیررضا فرامرزی

اصالت جذاب امیررضا فرامرزی

این چهره اصالتا بختیاری و ساکن کوهرنگ شهرکرد است. امیررضا فرامرزی بازیگری را از ده سالگی یعنی از سال ۱۳۹۵ شروع کرد و با فیلم اسکی باز وارد این عرصه شد. در واقع امیررضا فرامرزی پس از تست توسط فریدون نجفی کارگردان این فیلم پذیرفته شد.

امیررضا فرامرزی

اولین افتخاری که به دست آورد

بازیگر نقش هاشم در فیلم اسکی باز با اینکه موفق شد سه پروانه طلایی را برای بهترین نقش کودک دریافت کند، اما تا به حال در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و در این زمینه استعداد زیادی دارد.

امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی در نقش تختی

او یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۶ در سن ۱۱ سالگی در نقش جهان پهلان غلامرضا تختی دیده شد و دیگر بازیگران این نمایش ماهور الوند و بانیپال شومون بودند.

اولین تجربه و شهرت عجیب.

اما اولین تجربه او در سریال های تلویزیونی را تقدیر رقم زد و این جوان به اوج شهرت رسید. او دوران کودکی هاشم را بازی کرد که حالا با نقش دارا حیایی بالغ شده است. بازیگرانی چون لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

امیررضا فرامرزی

بازیگران محبوب هاشم.

این بازیگر جوان در میان هنرمندان مرد به بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و شهاب حسینی علاقه دارد و در بین زنان نیز مرضیه برومند را دوست دارد.

امیررضا فرامرزی پزشک شد

امیررضا فرامرزی می گوید علاقه دارد ابتدا بازیگر شود و مشهور شود، سپس وکتور شود و در رشته تجربه تحصیل کند و به دکتری و بازیگری ادامه دهد.

امیررضا فرامرزی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.