افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

بیوگرافی اعظم کبودیان بازیگر مادر سریال توبی

  • کد خبر : 349807
بیوگرافی اعظم کبودیان بازیگر مادر سریال توبی

اعظم کبودیان بازیگر نقش همسر عماد در سریال طوبی متولد دهه 50 اهل ایران و اصالتا کردستانی است و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او با بازی در نقش «ناهید» در سریال «آتش» در گلستان شناخته شد. صبح خانم کبودیان ازدواج کرده و ثمره این ازدواج پسری به نام امیرحسین است. او این روزها […]







اعظم کبودیان بازیگر نقش همسر عماد در سریال طوبی متولد دهه 50 اهل ایران و اصالتا کردستانی است و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او با بازی در نقش «ناهید» در سریال «آتش» در گلستان شناخته شد.



صبح خانم کبودیان ازدواج کرده و ثمره این ازدواج پسری به نام امیرحسین است.

او این روزها با سریال توبی دیده می شود.

«طوبی» از سال 1350 تا 1382 روایت می کند و موضوع آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان یک مبارز انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که سعی می کند از خانواده خود محافظت کند.

اعظم-کبودیان-2

اعظم کبودیان نقش همسر عماد و مادر طوبی را بازی می کند.

کبودیان یکی از بازیگران با سابقه تئاتر است که از دهه 80 به عنوان بازیگر حرفه ای فعالیت داشته و تجربه بازی در سینما و تلویزیون را نیز داشته است.

او در آثاری چون یوسف پیامبر، صبحانه دو نفره به عنوان بازیگر حضور داشته است.

اعظم-کبودیان-3

بازی در سریال پیامبر یوسف اولین تجربه هنری او در یک پروژه تاریخی است که باعث شد در کنار بازیگران مطرحی چون محمود پاک نیت، زهرا سعیدی، کتایون ریاحی و … تجربیات خوبی کسب کند.

همچنین حضور در فیلم «صبحانه دو نفره» او را به بازیگری سرشناس و مطرح تبدیل کرد.

وی همچنین در فیلم تلویزیونی مرگ عوضی به کارگردانی غلامرضا رمضانی در کنار بازیگرانی چون برزو ارجمند، فلامک جنیدی، بهاره مشیری، امیرحسین مدرس و… به ایفای نقش پرداخته است.

اعظم-کبودیان-4

این فیلم درباره مردی به نام کریم است که با سامان آشنا می شود و تصمیم می گیرد با او توطئه ای برای بدست آوردن اموال همسرش ترتیب دهد.

یکی از جدیدترین کارهای این بازیگر بازی در سریال 87 متری به کارگردانی کیانوش عیاری در کنار سوسان تسلیمی و … است که هنوز از تلویزیون پخش نشده و در آستانه پخش است.

اعظم کبودیان در سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی در کنار بازیگرانی چون مرجان قمری و پانته آ سیروس نقش ناهید را بازی می کند.

مهران نائل، فریدون محرابی، ولی فورتون، آرزو تاج نیا، داریوش فائزی، مهری آل آقا به ایفای نقش پرداختند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.