افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بیوگرافی آزیتا حاجیان و نگاهی متفاوت به نقش او در 67 سالگی / مهری کیمیا با جوراب بلند

  • کد خبر : 404796
بیوگرافی آزیتا حاجیان و نگاهی متفاوت به نقش او در 67 سالگی / مهری کیمیا با جوراب بلند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون از شبکه آی فیلم پخش می شود. این شبکه در اواخر دهه 1980 ساخته شد و برای پخش فیلم و سریال های تلویزیونی طراحی شد. آی فیلم در این سه دهه فعال بوده و بسیار موفق بوده و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون از شبکه آی فیلم پخش می شود. این شبکه در اواخر دهه 1980 ساخته شد و برای پخش فیلم و سریال های تلویزیونی طراحی شد. آی فیلم در این سه دهه فعال بوده و بسیار موفق بوده و به دلیل پخش سریال های پرمخاطب و پرمخاطب بینندگان زیادی را خوشحال کرده است. به عنوان مثال سریال یوسف پیامبر بارها پخش شده و باید گفت که همیشه بسیار مورد توجه مخاطبان بوده است. یا مثلا سریال «کیمیا» که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، چندین بار در آی فیلم پخش شده و همچنان مخاطب دارد. کیمیا، راوی، دختر دبیرستانی است که قبل از انقلاب درس می خواند و پدری بدرفتار دارد. این نقش را مهرآوه شریفی نیا بازی می کند که مادرش آزیتا حاجیان در سریال است، بله، او مادر واقعی اوست. این دو بازیگر معروف و محبوب اولین بار نبود که نقش مادر و دختر را بازی می کردند و سال ها پیش که مهراوه خیلی کوچک بود در فیلم «دزد عروسک ها» هم به ایفای نقش پرداختند. آزیتا حاجیان هنرمند واقعی است که همیشه هوای یک مادر فداکار و دوست داشتنی را دارد. او در سریال «تا ثریا» اینطور بود و تا به حال در نقش آدم منفور نبود.

آزیتا حاجیان 67 سال سن دارد اما جوان است

آزیتا حاجیان این روزها 67 ساله می شود که در واقع سن کمی نیست اما این چهره همچنان جذابیت و جوانی خود را دارد. آزیتا بانو در خانواده ای هنرمند زندگی می کرد. همسر سابق ایشان آقای محمدرضا شریفی نیا و دارای دختران بازیگر به نام های مهرآوه و ملیکا شریفی نیا می باشد. این خانواده چهار نفره بسیار معروف و البته محبوب و پرتلاش هستند که نه تنها در مهمانی دیده شدند، بلکه واقعا با استعداد بودند. آزیتا حاجیان یکی از شناخته شده ترین چهره های این عرصه است که البته فرزندانی مانند او و همسر سابقش به دنیا آورد. این بازیگر از دوران جوانی بازیگر بوده است، اما اگر در دهه 70 یا 80 خود هستید، احتمالاً فقط میانسالی خانم حاجیان را به یاد دارید. و با چهره طبیعیش خانمی بسیار شیک پوش است که البته همیشه در نقش هایش ساده ترین زن را بازی می کند.

آزیتا حاجیان

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان یکی از متولدین دهه سی است که متولد 30 دی ماه 1336 و متولد اراک است.

خانم بازیگر در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر فارغ التحصیل شد که زندگی اولش 30 سال به طول انجامید و در سال 1388 برای دومین بار با فرد دیگری ازدواج کرد و زندگی جدیدی را آغاز کرد.

آزیتا حاجیان

اولین ازدواج آزیتا حاجیان 45 سال پیش بود.

اولین ازدواج آزیتا حاجیان به سال 1358 برمی گردد که او 22 ساله بود و با محمدرضا شریفی نیا 24 ساله ازدواج کرد. ثمره زندگی این زوج دو دختر به نام های مهراوه و ملیکا بود که دختر اول در سال 1360 و دختر دوم در سال 1365 به دنیا آمد.

آزیتا حاجیان

طلاق بعد از 30 سال ازدواج

زندگی مشترک آزیتا حاجیان و آقای شریفی نیا سی سال به طول انجامید و سرانجام در سال 1387 بود که طلاق گرفتند و بی سر و صدا از هم جدا شدند. این دو چهره سال هاست که زندگی متفاوتی دارند و جالب اینجاست که ملیکا شریفی نیا بعداً در یکی از صحبت ها اعلام کرد که پدر و مادرم از هم جدا شدند تا با هم دوست بمانند و واقعا این اتفاق افتاد.

آزیتا حاجیان

ازدواج دوم با همکلاسی.

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۸۸، درست یک سال پس از طلاق، در سن ۵۳ سالگی با محمد کریمی هراتی (طراح صحنه تئاتر) ازدواج کرد. این دو نفر همکلاسی های قدیمی بودند که الان زن و شوهر هستند.

آزیتا حاجیان

دخترای متفاوت من

آزیتا بانو در مورد دخترانش می گوید مهرآوا و ملیکا با وجود شباهت هایشان با هم متفاوت هستند. هر کدام از آنها بخشی از ژن خود را گرفته اند. به همین دلیل می توان گفت که مهرآوه دختر ساکت تر و محتاط تری است و ملیکا در مقایسه با خواهرش برون گرا و احساساتی تر است.

آزیتا حاجیان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.