افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

بیوگرافی آزاده صمدی و چهره وارونه اش / اختر در بام تهران با کت و شلوار شیک

  • کد خبر : 313200
بیوگرافی آزاده صمدی و چهره وارونه اش / اختر در بام تهران با کت و شلوار شیک

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سریال های آی فیلم به قدری جذاب و حتی گاهی نوستالژیک هستند که مخاطب تمایلی به تماشای آنها ندارد. آی فیلم به بیننده اجازه می دهد سال ها به عقب برگردد. این روند پیری بازیگران را عجیب می کند. مثلاً این روزها سریال داخلی ژوگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سریال های آی فیلم به قدری جذاب و حتی گاهی نوستالژیک هستند که مخاطب تمایلی به تماشای آنها ندارد. آی فیلم به بیننده اجازه می دهد سال ها به عقب برگردد. این روند پیری بازیگران را عجیب می کند. مثلاً این روزها سریال داخلی ژوگ کاری را داریم و کامبیز درباز را در نقش طلوعی در این سریال می بینیم، آن طرف آی فیلم کامبیز دیرباز را در سریال پشت بام تهران نشان می دهند. او در حین بازی در نقش غیاث به نمایندگی از صفا می باشد. سریال پشت بام تهران در سال 1393 یعنی 9 سال پیش تولید و پخش شد و آزاده صمدی نیز نقش جذابی در این نمایش ایفا می کند. آزاده بانو نیز در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است و به همین دلیل اکنون بانوی تثبیت شده تری در نقش هاست. آزاده صمدی را یکی از هنرمندانی می دانند که می تواند و این توانایی را دارد که در انواع نقش ها ظاهر شود و آن ها را به بهترین شکل ممکن تفسیر کند. او تاکنون ژانرهای اجتماعی، طنز، جدی، مثبت و منفی را در کارنامه خود ثبت کرده و گذشته بسیار جذابی دارد.

بیوگرافی آزاده صمدی جذاب و بدیع است.

آزاده صمدی زنی 46 ساله و 50 ساله است که اکنون میانسال است. وی متولد هفدهم بهمن ماه، متولد 1357، اصالتا لاهیجانی و متولد این شهر است. خانم بازیگر فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است. او نقاش و عکاس است و دوست دارد متفاوت باشد.

آزاده صمدی

خانواده و مهاجرت به تهران

آزاده صمدی در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد، او بزرگترین خواهر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. او به عنوان فرزند اول در لاهیجان استان گیلان به دنیا آمد، پدرش شغل آزاد و مادرش مددکار اجتماعی است.

آزاده صمدی تا پایان دوره پیش دانشگاهی و فارغ التحصیلی در لاهیجان زندگی کرد تا اینکه پس از کنکور به تهران رفت و سرنوشت حرفه ای خود را رقم زد.

آزاده صمدی

رویای زندگی به جای دیگران.

بانو آزاده می گوید از بچگی خواب می دیدم و می خواستم خیال پردازی کنم و در افکارم خودم را جای افراد مختلف می گذاشتم و جای آنها بازی می کردم.

وی در ادامه گفت که آرزوی زندگی در جای دیگران همیشه با من بوده و این بازی هنوز با من است و از کودکی با من بوده است، تنها تفاوت این است که الان جلوی دوربین بازی می کنم.

آزاده صمدی

از دانشگاه گرفته تا کلاس های بازیگری و استعدادیابی

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۲ ساله بود و وارد دانشگاه سوره شد، کار خود را به عنوان دستیار تئاتر آغاز کرد و سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند که ویژگی های استعداد او را دنبال کرد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی مقابل دوربین و آغاز راه

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۴ با سریال «جاده بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت و بعدها در فیلم کوتاه «۳۵ متر سطح آب و دندان آبی» ساخته هومان سیدی به ایفای نقش پرداخت.

آزاده صمدی

علاقه به عکاسی و تورهای گالری.

این هنرمند کشورمان می گوید که خیلی دوست دارد به عکس ها و نقاشی ها نگاه کند، گاهی به نمایشگاه ها و گالری ها سر می زند و در اینترنت هم از طرفداران جنشو است.

دوست دارم کارهای خوب ببینم، گاهی خودم عکس می گیرم.

آزاده صمدی

ازدواج تا طلاق و یک شایعه عجیب.

آزاده صمدی برای اولین بار در کلاس بازیگری موسسه کارنامه بود که با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1384 در حالی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند. این زوج اما مدت زیادی با هم زندگی نکردند و پس از هفت سال زندگی و کار مشترک سرانجام در سال 1371 از هم جدا شدند. این دو فرزندی ندارند و شایعه داشتن یک دختر کذب است و هومان سیدی در سال 1371 صاحب یک دختر شده است. ازدواج دومش



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.