افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بیهوش کردن چوپانان همدانی توسط دزدان بی رحم + جزئیات

  • کد خبر : 263559
بیهوش کردن چوپانان همدانی توسط دزدان بی رحم + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ مصیب شاه ملکی در این خصوص اظهار کرد: اخیرا پس از وقوع چهار فقره سرقت احشام چوپانان گله که در مراتع و مراتع روستاهای تابعه به تغذیه گوسفندان می پرداختند، رفع مشکل در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با حضور ماموران آگاهی در محل سرقت احشام و […]

به گزارش رکنا، سرهنگ مصیب شاه ملکی در این خصوص اظهار کرد: اخیرا پس از وقوع چهار فقره سرقت احشام چوپانان گله که در مراتع و مراتع روستاهای تابعه به تغذیه گوسفندان می پرداختند، رفع مشکل در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران آگاهی در محل سرقت احشام و بازجویی از دامدار، مشخص شد که دو نفر با یک دستگاه پژوپارس سفید رنگ نزدیک به چوپان و گله دار بوده و پس از جلب اعتماد آنها. و با ارائه آب میوه هایی که قبلاً با قرص های خواب مسموم شده بودند، آنها را بیهوش رها کردند و چندین گوسفند را با صاعقه از آنها دزدیدند.

شاهملکی با اشاره به جمع آوری سرنخ های لازم گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم دو خش خش گاو بومی شناسایی و عکس آنها در اختیار دامداران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی کامل سارقان محل اختفای آنها مشخص شد و با هماهنگی مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد شاه ملکی، وی با اشاره به اینکه برای انجام چهار فقره سرقت احشام 20 راس به شیوه و روش مذکور با ادله و بازجویی فنی موجود مواجه شدند، خاطرنشان کرد: متهم قبل از این معرفی می شود. مراجع قضایی و روانه زندان مرکزی همدان شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.