افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

بیمه تجارتنو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 382121
بیمه تجارتنو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه همکاری امضا کردند

آفتاب نیوز: به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت بیمه تجارتنو در راستای استفاده از توانمندی های فنی و بیمه ای شرکت بیمه تجارتنو و با توجه به نقش این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی. صنعت بیمه در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، این تفاهم نامه […]

آفتاب نیوز:

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت بیمه تجارتنو در راستای استفاده از توانمندی های فنی و بیمه ای شرکت بیمه تجارتنو و با توجه به نقش این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی. صنعت بیمه در اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، این تفاهم نامه را برای افزایش مشارکت اقتصاد دیجیتال و محصولات دانش بنیان در صنعت بیمه امضا کردند.

در کنار این مراسم، مراسم افتتاح درگاه صدور بیمه نامه محصولات مبتنی بر دانش و فناوری های اطلاعات و ارتباطات (فاوا) امروز دوشنبه 18 مهرماه 1403 با حضور نمایندگان وزارت اقتصاد و اقتصاد برگزار شد. دارایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشکده بیمه، اتحادیه بیمه گران، پلیس فتا، سازمان هوش مصنوعی کشور و سایر مسئولان و مدیران دولتی و بخش خصوصی در سالن کنفرانس شرکت بیمه تجارتنو تشکیل جلسه دادند. ساختمان

مهران رضوانی مدیرعامل بیمه تجارتنو در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به محورهای تفاهم نامه این شرکت با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: توجه داشته باشید که در اکوسیستم نوآورانه در کشور کمک به توسعه شرکت های دانش بنیان از منظر صنعت بیمه مغفول مانده بود، امروز شرکت بیمه تجارتنو این مانع را از این شرکت ها برداشته و با همکاری وزارت محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ریسک ها را پوشش خواهد داد. ناشی از فعالیت های نوآورانه و محصولات جدید و دانش بنیان این شرکت ها با استفاده از انواع محصولات بیمه ای خود است.

همچنین خاطرنشان شد: توسعه همکاری ها در حوزه بیمه سایبری در زمینه تراکنش ها، امنیت و داده های تجاری و مشتریان، راه اندازی و ایجاد آزمایشگاه ریسک محصول دانش بنیان در حوزه فاوا، ایجاد اکوسیستم بیمه فناوری مبتنی بر داده های بیمه ای. و همکاری های فرهنگی- فناوری از جمله ایجاد کارگزاری تخصصی برای ارائه انواع خدمات در این زمینه، برگزاری رویدادهای تخصصی، تولید محتوا و فعالیت های رسانه ای به گونه ای که منجر به فرهنگی سازی و تسهیل فعالیت های بیمه ای محصول محور در کشور شود. بیمه دانش و سایبری از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

گفتنی است این مراسم با حضور خسرو پور مدیرکل دفتر فناوری های نوین و تحول دیجیتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوجعفری مشاور وزارت اقتصاد، سرکار خانم حمزه مدیر امور نوین برگزار شد. گروه پژوهشی فناوری های بیمه پژوهشگاه بیمه، سرکار خانم صدیق نوحی، دبیر کمیسیون اعتماد اتحادیه بیمه گران، جناب آقای بختیاری، دبیر کمیسیون تحول دیجیتال اتحادیه بیمه، عباسی، نایب رئیس سازمان ملی سرگرد متذکر نماینده پلیس فتا تهران، مهندس ایمانی مهر قائم مقام مدیر عامل شرکت خبرگان فناوری اطلاعات و سایر مقامات و مدیران بخش دولتی و خصوصی دستگیر شدند.

لینک خبر; بیمه مشاغل جدید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.